Gå til innhold

"20 år og kjæresteløs!"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Begynner å bli på tide, hehe".... En kommentar jeg fikk fra min mor nettopp. Hun hadde besøk av noen voksne, og det ble snakk om jeg og min søster ikke hadde kjærester. Jeg satt i rommet ved siden av dem, og hun kikket inn til meg og sa dette.

Jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste over tid (blir 20 dette året, er fortsatt nitten ;) ), men det vil ikke si at jeg er helt uten erfaring. (Dvs. jeg har hatt flørter, og holdt på med noen over lengst noen måneder.)

Likevel: Jeg kjenner dette begynner å stresse meg nå, pga. av forventninger utenfra. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg kjæreste, men synes jeg har et veldig innholdsrikt liv uten også, og er egentlig ikke bekymret. ( Studerer et tungt studie, trener, er med venner osv.) Har dessuten ganske god selvtilitt for utseende mitt, og får mye oppmerksomhet, men det klaffer liksom aldri helt! Og jeg merker at det som først og fremst stresser meg er hva ANDRE tenker om at jeg ikke har kjæreste! Dette stresset dukker opp når det blir snakk om sånt i familien. Er så lei av spørsmål!! Jeg får lyst til å rope ut: Nei, jeg har ikke kjæreste, men det betyr ikke at det er mangel på oppmerksomhet, eller at jeg ikke har noen i kikkerten! (Men dette blir selvsagt for dumt å si.)

Den kommentaren som mor kom med i sted stakk så utrolig! Merket humøret mitt bare sank ca. 15 hakk! (Bor ikke hjemme, men er hjemme og leser til eksamen nå.)

Flere som er i samme båt?

takk!



Anonymous poster hash: 8deb0...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22, uten egentlig å ha hatt noen ordentlige flørter heller. Stresser ikke av den grunn, men begynner å bli på tide..



Anonymous poster hash: f3b97...b78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95

Ikke akkurat noen lur kommentar fra moren din. Min mor ville aldri sagt noe så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater at folk kommer med slike kommentarer.

Synes det er sårende faktisk. Det er så mye de ikke vet. Kanskje det er årsaker som gjør at det ikke er bare bare å få seg kjæreste.



Anonymous poster hash: 621d2...ea3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, men var i forhold fra 6 år til 16år. og da jeg begynte på VGS bestemte jeg meg for å ta en pause. Og jeg elsker friheten, så stresser ikke :fnise:



Anonymous poster hash: 07e9f...308
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moren din vil ha barnebarn så hun ikke skal kjede seg? Du har fortsatt 10 år på deg. Dårlig oppførsel av moren din



Anonymous poster hash: aa214...5b9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater at folk kommer med slike kommentarer.

Synes det er sårende faktisk. Det er så mye de ikke vet. Kanskje det er årsaker som gjør at det ikke er bare bare å få seg kjæreste.

Anonymous poster hash: 621d2...ea3

Ja, det er rett og slett veldig sårende! Irriterende!

ts

Anonymous poster hash: 9b471...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moren din vil ha barnebarn så hun ikke skal kjede seg? Du har fortsatt 10 år på deg. Dårlig oppførsel av moren din

Anonymous poster hash: aa214...5b9

Hehe, vet ikke. Men fint at flere enn meg mener at dette var litt frekt/upassende av henne...

ts

Anonymous poster hash: 9b471...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, men var i forhold fra 6 år til 16år. og da jeg begynte på VGS bestemte jeg meg for å ta en pause. Og jeg elsker friheten, så stresser ikke :fnise:

Anonymous poster hash: 07e9f...308

:blink:

Anonymous poster hash: ab86f...639

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

23 år, men var i forhold fra 6 år til 16år. og da jeg begynte på VGS bestemte jeg meg for å ta en pause. Og jeg elsker friheten, så stresser ikke :fnise:

Anonymous poster hash: 07e9f...308

Seriøst?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det kan være surt å få slike kommentarer når man sliter med å få kjæreste, men om man ikke gjør det så forstår jeg ikke problemet. Om moren din ikke har grunn til å tro at du sliter med å få kjæreste så synes ikke jeg det er noe galt med slike kommentarer.

Det blir nesten sånn at man ikke kan si noe som helst. Man skal ikke spørre hvordan det har godt med eksamen tilfelle det har gått dårlig, man skal ikke spørre hva du har gjort på 17. mai i tilfelle du har vært alene, osv, osv.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hev deg over det, du er altfor ung til å stresse med dette.

Takk, det var vel noe sånt jeg trengte å høre.. :blomst:

ts

Anonymous poster hash: 9b471...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne er det et adskillig press fra omgivelsene om å være en del av et par, menn har det ikke sånn tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde kanskje skjønt det hvis du var 30...men 20? Herregud, slapp av og nyt livet som fri og frank singel 20åring! :)



Anonymous poster hash: 25f24...34d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tre gutter i familien, 23, 25 og 29. 23v og 25 har ikke hatt dame enda, 29 har vel hatt en, men ingen nå... Du vasser tydeligvis i potensielle kjærester, bare ta deg bedre tid til å bli kjent med de...



Anonymous poster hash: be10b...f19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne er det et adskillig press fra omgivelsene om å være en del av et par, menn har det ikke sånn tror jeg.

Fordi du ikke er mann. Menn måles i MYE større grad etter hvilken damer de greier å få seg.

Anonymous poster hash: be10b...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Jeg hadde hatt mer forståelse for slike tråder som dette

om det var " 80 år og kjæresteløs\aldri hatt kjæreste"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...