Gå til innhold

Sender meldinger med typen hver dag? er det normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reagerer på at så mange tilsynelatende bruker en masse tid på å sms!e hverandre i jobbtiden.


Men når vi ikke er under samme tak, på jobb(utenom pause) veksler vi meldinger.

På jobb utenom pause, mener du at dere ikke sender hverandre sms i pausetiden, men i jobbtiden? Så utrolige holdninger på så mange :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

Reagerer på at så mange tilsynelatende bruker en masse tid på å sms!e hverandre i jobbtiden.

På jobb utenom pause, mener du at dere ikke sender hverandre sms i pausetiden, men i jobbtiden? Så utrolige holdninger på så mange :klo:

Uff, ser jeg formulerte meg fullstendig feil!

Mente at iløpet av arbeidsdagen, så er det kun i pausen vi veksler sms. Ikke i arbeidstiden!!

Nå har vi jo ikke pause samtidig, så da blir det til at jeg enten har mottatt en sms fra han engang, og han får mitt svar i løpet av min PAUSETID :)

Jeg bærer aldri tlf på meg, henter den kun fram fra skapet i pausen.

Håper dette var mer forståelig, og beklager igjen for at mitt forrige innlegg ble formulert feil, som igjen gir en helt annen tolkning enn ment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ser jeg formulerte meg fullstendig feil!

Mente at iløpet av arbeidsdagen, så er det kun i pausen vi veksler sms. Ikke i arbeidstiden!!

Nå har vi jo ikke pause samtidig, så da blir det til at jeg enten har mottatt en sms fra han engang, og han får mitt svar i løpet av min PAUSETID :)

Jeg bærer aldri tlf på meg, henter den kun fram fra skapet i pausen.

Håper dette var mer forståelig, og beklager igjen for at mitt forrige innlegg ble formulert feil, som igjen gir en helt annen tolkning enn ment :)

Ja, dette var jo det motsatte, og da synes jeg selvfølgelig det er helt greit.

Men når det gjelder mange andres holdninger, så virker det som at mange sender private sms eller tar private samtaler i arbeidstiden. Det hadde ikke jeg hatt samvittighet til.

Endret av Berit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Ja, dette var jo det motsatte, og da synes jeg selvfølgelig det er helt greit.

Men når det gjelder mange andres holdninger, så virker det som at mange sender sms i arbeidstiden. Det hadde ikke jeg hatt samvittighet til.

Takk :fnise: Forstår godt du reagerte!

Jeg er absolutt ikke for det å bruke tlf i arbeidstiden.

Nå har heldigvis ikke vi det problemet hos oss (?), men vet at vi alle er veldig flinke til å si ifra til hverandre om situasjonen skulle oppstå.

Men nå tror jeg innlegget mitt var på grenseland til avsporing :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det ikke vært naturlig å ikke sende meldinger hver dag. Det er rett og slett essensielt for meg, og det har mine tidligere kjærester også vært enige i. Er ikke snakk om å tekste hverandre flere ganger i timen nødvendigvis, men vi har stort sett masse å prate om, og da blir det gjerne noen meldinger i løpet av dagen.

Hvis vi ikke har snakket hele dagen på kvelden er det liksom "rart".



Anonymous poster hash: c0429...252
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...