Gå til innhold

Sender meldinger med typen hver dag? er det normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Faerunpedia

Vi sender melding flere ganger i løpet av dagen, men så ses vi kun i helgene og har kun vært sammen i 3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dag uten sms er nesten unormalt ☺ vi bor sammen, men sender hverandre meldinger i løpet av arbeidsdagen. Kan Være en "elsker deg" melding, eller beskjeder osv. Blir alltid glad for melding fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes hver dag og tekster hver dag, ringer også ofte. God morgen og natta melding som regel hver dag. Kanskje litt mye, men vi tuller mye på sms.

Anonymous poster hash: ad844...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg har hatt daglig kontakt på sms, snap, facebook osv siden oktober 2013 :fnise: Vi bor hver for oss og ses ofte bare på helg, så jeg synes det er koselig (og nødvendig). Det er ikke det at vi nødvendigvis skriver så mye, kan være vi bare sender en nusse-emoji, men ved det viser vi at vi tenker på hverandre selv om vi driver med andre ting, og det synes jeg er veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor langt fra hverandre enda, så ja, det blir en god del. Pluss en lengre telefonsamtale på kvelden. Synes det bare er koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Jeg og typen er nå i et langdistanse forhold. Vi sender daglig 600+- meldinger til hverandre. Men så må det sies at meldingene er av typen "hva driver du på med da elskling?" + "savner deg" rett under med engang + et hjerte i en tredje melding. Altså kunne man ha sendt disse 3 meldingene i 1, men alik er det nå og derfor ender vi opp med 600 meldinger daglig. Blir litt mer chattelogg enn smslogg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig syntes jeg hver dag hele uka er ekstremt mye.
Hva er det egentlig par som gjør dette snakker om?

"Hei hva gjør du?" blir jo forferdelig dødfødt syns nå jeg da, da føler jeg at jeg ikke har noe mere å prate om når vi først møtes fordi vi allerede vet hva den andre har gjort.



Anonymous poster hash: a288d...c12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten tekster hver dag også. Trenger ikke alltid å nødvendigvis ha en lang samtale, men er jo betryggende å høre hvordan han har det og at alt står bra til. Noen ganger kan jeg bli stressa og urolig hvis han ikke har tekstet på lenge, siden det er så uvanlig. Så det blir nok litt til en vane også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten tekster hver dag også. Trenger ikke alltid å nødvendigvis ha en lang samtale, men er jo betryggende å høre hvordan han har det og at alt står bra til. Noen ganger kan jeg bli stressa og urolig hvis han ikke har tekstet på lenge, siden det er så uvanlig. Så det blir nok litt til en vane også.

jeg har det sånn. Blir stresset hvis jeg ikke hører fra han på en stund...

Anonymous poster hash: 03df5...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min har jevnlig kontakt gjennom hver dag på meldinger, og vi bor sammen. Syns det bare er koselig å snakke med hverandre, så ser ikke helt at det kan være et problem med det :) Er ikke snakk om hvert 5 minutt, men når vi har tid til det. Har alltid noe å prate om når begge to er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi snakket sammen hver dag i de 4 årene før vi flyttet sammen. Bare kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender sms med kjæresten min hver dag. Vi bor 1 1/2 time fra hverandre :) Jeg synes det bare er koselig å sende mld med han jeg og det gjør han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender meldinger gjennom hele dagen, ikke like ofte hver dag, men i hvertfall god morgenmelding, noe midt på dagen og så på ettermiddagen/kvelden. Påminnelser om at vi tenker på den andre eller elsker den. Har gjort det hele forholdet (over 1,5år nå). Når jeg overnatter hos han, snakker vi ikke så mye i løpet av dagen gjerne. Også kommer det jo an på hvor mye hver av oss har å gjøre på jobb/skole. Snart skal vi flytte sammen, da vet jeg ikke hvordan det kommer til å bli. Forhåpentligvis blir det ikke bare "kan du kjøpe melk og brød" ;)

Edit: Vi bor i samme by, men sees ikke hver dag.

Endret av elvital
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sender sms daglig om praktiske ting. Alltid ledsaget av noe godt om hverandre. Vi har vært sammen i snart 25 år

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten hadde det de første par årene, men etter vi hadde bodd sammen en stund ble det ganske klart at det kunne være greit å spare samtaleemner til vi satt sammen og spiste middag. Vi har bodd sammen i noen år nå, så vi har jo kontakt hver dag, men når den ene er bortreist snakker vi hver dag, selv om det bare er noen små ord som god morgen eller god natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellig, og det meste er normalt. Jeg og samboeren tekster jevnt gjennom hele dagen, hver dag. Jeg er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem, og vil bare ligge stille og kose i armkroken, så da er det greit å få pratet om ting før jeg kommer hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og mannen sender snaps eller meldinger til hverandre hver dag, og vi har vært gift eller samboende i mange år.

Det er ikke alltid kosemos eller hvordan går det. Det kan være spørsmål om hva den andre vil ha til middag, jeg stikker på apoteket etter jobb, trenger du noe. Hvor la du laderen min? Åh, se denne linken, tilbud på tingen vi vil ha. Eller bilder av noe morsomt, interne spøker.. Det skjer vel at vi har dager uten kontakt, men det hører sjeldenhetene til.

Det er ingen tvungen meldeplikt, men faller seg litt naturlig.

Edit: trykka for kjapt.

Jeg vet at det er forskjell på dagligdags dialog for samboende par og kjærester, men for kjærester er nok behovet for litt kontakt og dialog enda større enn for samboende. For å dele hist og pist, føle tilhørighet som par, pleie vennskapet såvel som flørt til å pleie forholdet...

Gjør som dere ønsker :)

Endret av Tirkes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med kjæresten, men vi har likevel kontakt pr telefon hver dag med mindre vi begge er hjemme hele dagen sammen.

Anonymous poster hash: 8be58...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør fremdeles det, og har alltid gjort det når vi ikke er sammen. Enten om beskjeder, klisse-meldinger eller generelt alt og ingenting som vi foretar oss. :) Senest i dag når han var på badet og jeg nede i stuen. :P

Anonymous poster hash: fe15d...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Nå bor vi sammen, og jobber egentlig rett ved hverandre å.

Men når vi ikke er under samme tak, men da f.eks på jobb(KUN i pausen) kan vi veksle meldinger.

Edit: Formulert meg feil, og rettet dette opp :)

Begge syns det er greit og vi er komfortable i hverandres selskap og med kommunikasjon.

Aldri tenkt tanken verken han eller meg at det er for mye :)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...