Gå til innhold

hvordan ble du sammen med exen igjen? ..


bergen95

Anbefalte innlegg

jeg og exen gjor det slutt for et år siden. dt var han som slo opp, men med tårer i øyene.

jeg er ikke det grann over han og det eneste jeg ønsker meg er at jeg får han tilbake! jeg føler jeg har mistet '' the love of my life '' og ser ikke for meg et liv uten han.

har noen av dere komt tilbake med exen? hvilken måte skjedde det på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min slo opp med meg, jeg beholdt han som venn sånn at jeg kunne vise hvorfor han ble sammen med meg til å begynne med, og nå er vi sammen. Det gikk fem måneder fra brudd til å bli sammen igjen, med mye kontakt på denne tiden



Anonymous poster hash: e9912...d26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exn gjorde det slutt og jeg gav beskjed om at det ikke var dette jeg ønsket, men sørget selvfølgelig for at bruddet/flytte fra hverandre gikk så smertefritt som mulig for begge. Vi holdt kontakten, og jeg visste at jeg ville ha han tilbake - men det sa jeg ikke til han. Jeg fokuserte på mitt eget liv, trente, var sammen med venner, unnet meg en skikkelig "shopping spree", dro til frisøren etc for å føle meg litt fresh. Jeg begynte etter hvert å gå ut på byen også og møtte nye mennesker (ingen dating), og begynte å ha det ganske så greit (selv om jeg savnet han). Etter noen måneder kom han han og sa at han hadde dummet seg ut, og at han ville vi skulle bli sammen igjen. Jeg tok meg goood tid før vi ble sammen, jeg ville ikke være den som kom løpende bare han ba om det.

Vi har nå vært gift i flere år og har barn sammen :)



Anonymous poster hash: 398b7...0c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

dytter :hug:



Anonymous poster hash: 9f3ad...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav han aldri opp. Maste på han i perioder så han helt sikkert ble lei, men jeg fikk han tilbake til slutt😃 Det skal sies at det var ikke følelser det var mangel på mellom oss..

Anonymous poster hash: 9feca...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min eks ble sammen etter 9 år fra hverandre. Vi møttes igjen og fant ut at følesene vi hadde for hverandre ikke hadde forsvunnet i det hele tatt. Vi var veldig unge første gang vi var sammen og umodne. 19 og 20 år. Nå er vi i starten av 30 årene og er veldig mer moden. Vært sammen 2 år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gav han aldri opp. Maste på han i perioder så han helt sikkert ble lei, men jeg fikk han tilbake til slutt Det skal sies at det var ikke følelser det var mangel på mellom oss..

Anonymous poster hash: 9feca...41d

Hvor lang tid tok det før du fikk han tilbake? Og hvorfor ble det slutt?

Anonymous poster hash: 77d30...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen fordi vi aldri klarte å glemme hverandre. Sammen, for så å gjøre det slutt igjen. Så sammen igjen, nå endelig helt slutt.

Jeg har tro på at en andre sjangs kan være veldig bra for noen, og helt feil for andre. Noen oppdager etter en tid alene at de virkelig er glad i den de var sammen med, og at gresset ikke er grønnere på andre siden.

For min del, ble jeg ved hvert brudd dn Beate utgaven av meg selv (og enda litt bedre enn det) og dette klarte jeg ikke leve opp til i lengden. Jeg tolererer alt jeg ikke hadde tolerert før, for jeg ville så gjerne. Men da jeg var helt ærlig med meg selv, fant jeg ut at vi ikke passet sammen, at vi ikke hadde de samme verdiene, at vi ikke var så forelsket som jeg trodde (ville være)

Har nå ny samboer, og er veldig glad jeg gikk videre (selv om det tok meg seks år)

Anonymous poster hash: 69b38...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen fordi vi aldri klarte å glemme hverandre. Sammen, for så å gjøre det slutt igjen. Så sammen igjen, nå endelig helt slutt.

Jeg har tro på at en andre sjangs kan være veldig bra for noen, og helt feil for andre. Noen oppdager etter en tid alene at de virkelig er glad i den de var sammen med, og at gresset ikke er grønnere på andre siden.

For min del, ble jeg ved hvert brudd dn Beate utgaven av meg selv (og enda litt bedre enn det) og dette klarte jeg ikke leve opp til i lengden. Jeg tolererer alt jeg ikke hadde tolerert før, for jeg ville så gjerne. Men da jeg var helt ærlig med meg selv, fant jeg ut at vi ikke passet sammen, at vi ikke hadde de samme verdiene, at vi ikke var så forelsket som jeg trodde (ville være)

Har nå ny samboer, og er veldig glad jeg gikk videre (selv om det tok meg seks år)

Anonymous poster hash: 69b38...7a4

Ikke Beate men beste :)

Anonymous poster hash: 69b38...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi fikk alt for liten tid sammen pga kaotisk liv begge to. Mye misforståelser, savn og kanskje litt for sterke følelser i sving til å takle alt. Vi såret hverandre begge to. Først gjorde jeg det slutt, så han. Alle gode ting er 3:) vi elsker hverandre og har valgt å legge fortiden bak oss. Det tok 10 mnd før jeg vant han til bake<3

Anonymous poster hash: 9feca...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at det å gå tilbake til eksen er litt det samme som å ta på seg en brukt truse etter man har dusjet. Med andre ord sjelden en god ide.



Anonymous poster hash: b1fb0...dea
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Exn gjorde det slutt og jeg gav beskjed om at det ikke var dette jeg ønsket, men sørget selvfølgelig for at bruddet/flytte fra hverandre gikk så smertefritt som mulig for begge. Vi holdt kontakten, og jeg visste at jeg ville ha han tilbake - men det sa jeg ikke til han. Jeg fokuserte på mitt eget liv, trente, var sammen med venner, unnet meg en skikkelig "shopping spree", dro til frisøren etc for å føle meg litt fresh. Jeg begynte etter hvert å gå ut på byen også og møtte nye mennesker (ingen dating), og begynte å ha det ganske så greit (selv om jeg savnet han). Etter noen måneder kom han han og sa at han hadde dummet seg ut, og at han ville vi skulle bli sammen igjen. Jeg tok meg goood tid før vi ble sammen, jeg ville ikke være den som kom løpende bare han ba om det.

Vi har nå vært gift i flere år og har barn sammen :)

Anonymous poster hash: 398b7...0c0

Tok han bare plutselig kontakt med deg? Hadde dere begge vært på andre mennesker i mellomtiden?

Anonymous poster hash: c6580...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fant sammen igjen etter tre måneder, og har vært sammen i 7 år etter det. Vi begge hadde vært med andre i mellomtiden.

Anonymous poster hash: b1af7...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant sammen igjen etter tre måneder, og har vært sammen i 7 år etter det. Vi begge hadde vært med andre i mellomtiden.

Anonymous poster hash: b1af7...d96

Hvordan var det å bli sammen igjen etter å vite at han hadde vært på andre? Og hadde dere noen kontakt? Hvordan tok dere opp kontakten igjen etter tre måneder?

Anonymous poster hash: c6580...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant tilbake til hverandre etter ett og et halv år. Beste som har skjedd noengang. Vi trengte tiden fra hverandre nå har vi vært sammen i 2 år



Anonymous poster hash: d1928...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fant tilbake til hverandre etter ett og et halv år. Beste som har skjedd noengang. Vi trengte tiden fra hverandre nå har vi vært sammen i 2 år

Anonymous poster hash: d1928...aa5

Hvor gamle var dere? Og hvordan var kontkaten iløpet av den tiden? Hvordan var forholdet da dere gjorde det slutt? :-)

Anonymous poster hash: c6580...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exn gjorde det slutt og jeg gav beskjed om at det ikke var dette jeg ønsket, men sørget selvfølgelig for at bruddet/flytte fra hverandre gikk så smertefritt som mulig for begge. Vi holdt kontakten, og jeg visste at jeg ville ha han tilbake - men det sa jeg ikke til han. Jeg fokuserte på mitt eget liv, trente, var sammen med venner, unnet meg en skikkelig "shopping spree", dro til frisøren etc for å føle meg litt fresh. Jeg begynte etter hvert å gå ut på byen også og møtte nye mennesker (ingen dating), og begynte å ha det ganske så greit (selv om jeg savnet han). Etter noen måneder kom han han og sa at han hadde dummet seg ut, og at han ville vi skulle bli sammen igjen. Jeg tok meg goood tid før vi ble sammen, jeg ville ikke være den som kom løpende bare han ba om det.

Vi har nå vært gift i flere år og har barn sammen :)

Anonymous poster hash: 398b7...0c0

Sånn skal det gjøres. Flink pike :)

Anonymous poster hash: 22edc...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynnte å holde på en mnd etter at det ble slutt, tok det veldig rolig. Nå er vi sammen igjen og har flyttet sammen. Begge trengte den pausen.

Anonymous poster hash: 8dc17...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynnte å holde på en mnd etter at det ble slutt, tok det veldig rolig. Nå er vi sammen igjen og har flyttet sammen. Begge trengte den pausen.

Anonymous poster hash: 8dc17...19a

Hadde dere kontakt denne måneden?

Anonymous poster hash: c6580...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...