Gå til innhold

Fremmed gav hunden mat (giftig?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stod på Oslo s med hunden på armen da en jente kom bort. Hun spør meg om hun kan klappe hunden. Jeg sier at hun ikke er så glad i mennesker og at det ikke er så lurt. Hun svarer: "joda, joda! Jeg har godbiter!" Og før jeg aner det så har hun dratt ut noen små firkanter av en pose som hun gir til hunden. Jeg trakk meg unna og sa at det var nok. Men nå er jeg litt bekymret for at det ikke var godbiter. Finnes det folk som gir hunder giftige ting? Vet at mange har fordommer mot hunder de anser som veskehunder. Hun virket så opptatt av at hunden skulle spise flest mulig og prøvde å gi med meg flere da jeg skulle gå. Det lukter hundemat og er formet som små lysebrune firkanter. Litt høy-konsistens. Burde jeg kanskje få hunden til å brekke seg? Jeg er livredd for at hun skal bli syk :(

Anonymous poster hash: fb9f8...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med Rainbow81, det der er nødt til bare å ha vært helt vanlige godbiter. Mye mulig det var en litt pussig jente, oppførselen virket nå litt merkelig, men ser absolutt ingen grunn til å tro at hun mente noe annet enn godt med det.



Anonymous poster hash: 1cd60...6e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som godbiter, tror ikke du trenger å bekymre deg :)

 

En gang var det en fyr som ga valpen min en hel rosinbolle på toget, jeg ble så sint at jeg trodde jeg skulle sprekke. Bikkja mi er ganske glupsk, så det var borte før jeg fikk sukk for meg. Gikk heldigvis bra. Men det er merkelig at noen tror det bare er fritt frem for å gi fremmede hunder mat! Folk ass.



Anonymous poster hash: 8cb54...843
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Rainbow. Det var min første tanke ut i fra beskrivelsen.

 

Jeg regner med at dette var en jente som ville gi godbiter i beste mening. Du sa hunden din ikke likte fremmede, så kanskje hun bare ville hjelpe deg med å gi hunden positive assosiasjoner til fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare hundegodbiter heldigvis. Jeg ringte vetrinær for sikkerhets skyld. Hun er frisk og rask :)

Blir bare så skeptisk da jeg har hørt om flere hunder som er drept av rottegift i Oslo.

Anonymous poster hash: fb9f8...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...