Gå til innhold

Er jeg bifil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 30 som nylig har begynt å lure på om jeg er bifil?

Har aldri før hatt dette i tankene da jeg alltid har blitt forelsket og tiltrukket av menn. Har hatt flere forhold og vært samboer med menn tidligere.

Har nå vært singel en stund...vært på flere dater og truffet flere menn uten at jeg føler noe mer interesse eller blir tiltrukket av noen....

Det har flyttet en jente hit...som har blitt en del av vennegjengen min... Ikke blandt de nærmeste... Men jeg har truffet henne på noen fester og trener mye sammen med henne og resten av jentegjengen.

Har merket at jeg av en eller annen grunn har blitt veldig nysgjerrig på denne jenta... Har ikke prata så mye med hun...men det er noe som tiltrekker meg...uten at jeg kan sette ord på det...

Vi hadde nylig en fest der hun også var tilstede..det endte med badstu på flere av oss utover natten og jeg satt på sia av hun...kjente en kriblende følelse type sommerfugler i magen...det var godt å sitte nær hun..

Etter denne kvelden har jeg tenkt på henne konstant...har lyst å klemme henne..ha hun nær...snakke og bli bedre kjent...blir helt gal....hva er dette??

Hun har nå reist hjem på ferie..og jeg merker at jeg savner henne og tenker på henne hele tiden...føles som en skikkelig fjortiss forelskelse...

Noen som har følt/ opplevd noe lignende? Kjenner jeg blir helt stresset over hele situasjonen... Begynner å tvile på om jeg virkelig kjenner meg selv ?

Det er også en vond følelse...da jeg vet at det aldri kunne blitt noe med henne da hun er hetero og har type :/ hva gjør jeg i denne situasjonen? Trenger råd...

Anonymous poster hash: 4f9a5...597

Anonymous poster hash: 7e4fd...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...