Gå til innhold

DAB radio


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en DAB-radio til mine foreldre til jul. De liker å sitte på kjøkkenet og høre på radioen, på morgenkvisten. Men min mor er ikke teknologisk av seg. Far klarer seg helt fint. De har WiFi hjemme.

Er det noen som har tips til en lettforståelig radio, med enkel betjening? Mor er mye alene hjemme, og da må hun klare å finne frem på radioen alene.

Pris 500-1000,-



Anonymous poster hash: 7bb7a...24c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal kjøpe en DAB-radio til mine foreldre til jul. De liker å sitte på kjøkkenet og høre på radioen, på morgenkvisten. Men min mor er ikke teknologisk av seg. Far klarer seg helt fint. De har WiFi hjemme.

Er det noen som har tips til en lettforståelig radio, med enkel betjening? Mor er mye alene hjemme, og da må hun klare å finne frem på radioen alene.

Pris 500-1000,-

Anonymous poster hash: 7bb7a...24c

Kjøp en Pinell Supersound. Den har alle tre (FM/DAB/WiFi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Det ble en Pinell Supersound II, så nå håper jeg mottakerene blir glade :)



Anonymous poster hash: 7bb7a...24c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg pinell explorer, litt dyrere, men jeg er veldig fornøyd :)



Anonymous poster hash: aefe0...191
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha internett for å bruke en DAB radio? Har ikke internett hjemme, er det noen vits da?

Anonymous poster hash: 222d3...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha internett for å bruke en DAB radio? Har ikke internett hjemme, er det noen vits da?

Anonymous poster hash: 222d3...69a

Internettradio er for internett (wifi). DAB er for DAB. DAB sendes på lufta, akkurat som det gode gamle FM signalet. Så det går finfint an å bruke DAB uten internett (de to har ingenting med hverandre å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...