Gå til innhold

Gravid?


tuppelure91

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et spm om noen har opplevd det samme som meg. Normalt har jeg menssmerter samme dag som den dukker opp. Ikke ille, men nok til at en naproxen er veldig god og ha.

Jeg har hatt snev av menssmerter i et par uker. Forrige fredag (den 17. okt.) hadde jeg plutselig "normale" menssmerter, hvis jeg kan kalle det det, en uke før forventet. Det var ihvertfall på samme måte som jeg pleier og ha den første mensdagen. Mensen kom som ventet i dag (+/-), men det er mindre enn det pleier. Normalt har jeg den i 10 dager hvor det kommer en god del de første 3-4 dagene og bare brunt de neste. Nå er det bare brunt, foreløpig. Forrige mens varte bare 5 dager, noe som overrasket meg en del.

Jeg har ikke fått testet enda, siden jeg på sett og vis har ventet på mensen og tenkte og drøye til jeg vet om den dukker opp eller ikke. Jeg var på nippet til å kjøpe test i dag, men i det jeg skulle ut kom uka selvfølgelig. Men det er noe som ikke stemmer like vel.

Så det jeg lurer på er om det er en sjanse for at jeg er gravid likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du vi kvinner er synske?
Er bare en test som kan finne ut om du er det eller ikke..
Eller om du mister mens, venter til det har gått 9 måneder, for så å dra til legen å spørre om du er gravid, med en stor kulemage?
Teste er det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke slik ment i det hele tatt. Håper virkelig ikke jeg fremstår som dum. Som sagt var jeg nesten på tur ut døra for å kjøpe en test, da mensen dukket opp. Bare at den ikke er "normal". Tenkte kanskje noen hadde opplevd det samme og kunne komme med sine opplevelser rundt det. Positivt/negativt. Jeg gadd liksom ikke kjøpe en test når jeg trodde at uka hadde dukket opp. Nå derimot har jeg tenkt å se det an noen dager til for så og eventuelt ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...