Gå til innhold

Skal jeg etterlyse han, eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min sa at han skal kanskje komme innom en tur til meg i kveld. Slik som jeg kjenner han så kan han si det uten å komme. Jeg har kontaktet han mest den siste tiden. Og jeg føler på meg at han ikke er interessert på den rette måten. Hvis han ikke dukker opp, ville dere ha etteelyst han eller bare latt vær å sagt noe?

Anonymous poster hash: 8807e...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han gravid, siden du spør her inne ;)

Anonymous poster hash: 7660a...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke så veldig intressert hvis han sier han kanskje kommer. Du høres litt desperat ut så lenge det er du som kontakter mest.



Anonymous poster hash: 71099...145
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke så veldig intressert hvis han sier han kanskje kommer. Du høres litt desperat ut så lenge det er du som kontakter mest.

Anonymous poster hash: 71099...145

Jeg etterlyser han ikke. Han får ta kontakt dersom han er interessert.

Anonymous poster hash: 8807e...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke spørre han om det. For hvis han er interessert så får han ta kontakt. Hvis ikke han tar kontakt i løpet av helgen så sletter jeg han fra Facebook også. Litt seriøsitet bør han vise meg. Han burde kunne si det hvis han ikke kan komme. Han er pålogget chat på fb men han kontakter meg ikke.

Anonymous poster hash: 8807e...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He is not that into you, han er bare å glemme. Når man er seriøst interessert så svarer man, at man ikke har tid over mange timer er bare tull, alle rekker å skrive noen få ord i løpet av noen timer. Så lenge man ikke sitter på et fly til andre siden av jordkloden.

Finn en annen fyr som liker deg :)

Anonymous poster hash: b23fe...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...