Gå til innhold

Forferdelig vonde kynnere på natta- farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 39+4 nå, og nettene har vært skikkelig ille den siste uka. Jeg våkner flere ganger av at magen står i helspenn, smerter iler ned i korsrygg, jeg har en skikkelig svettettokt, og jeg har sterke menssmerter. Så reiser jeg meg ofte opp og går litt, tisser- så gir det seg igjen.

Det merkelige er at denne aktiviteten kun kommer når jeg sover- på dagtid merker jeg lite annet enn at magen hardner i vanlige kynnere.

Er det noen andre som har hatt det slik, at kynnerne er smertefulle kun på natta? Er det farlig, eller er dette den berømte modningen jeg bare må gjennom?

Anonymous poster hash: 2a8ac...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det er kroppen som girer opp til fødsel. Farlig er det neppe, men veldig ubehagelig... Du skal vel snart på kontroll igjen, ta det opp der.

Anonymous poster hash: dd42c...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Har ikke kontroll før på tirsdag, kan jeg vente til da?

Anonymous poster hash: 2a8ac...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvfølgelig vente. Jeg hadde også vonde kynnere med menslignende kramper fra uke 37, men de ga seg når jeg stod opp etc.

Det er jo helt vanlig dette når man nærmer seg termin. På dagtid gjorde det ikke vondt, noen ganger lå jeg våken i timesvis.

Anonymous poster hash: d8d93...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket deg for uvi?
Jeg fikk kjempevonde kynnere som gikk over til rier fordi jeg hadde uvi. Kom spesielt på kveld/natten.
Ville levert inn en urinprøve :)
Ellers er det ofte vanlig at maserier/rier starter når man hviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket deg for uvi?

Jeg fikk kjempevonde kynnere som gikk over til rier fordi jeg hadde uvi. Kom spesielt på kveld/natten.

Ville levert inn en urinprøve :)

Ellers er det ofte vanlig at maserier/rier starter når man hviler.

Takk for tips! Har ingen symptomer på uvi som jeg har kjent på, og bør ha hatt det nok ganger til å gjenkjenne symptomene, men jeg må jo tisse hele tiden :) ellers er det godt å høre at andre også har opplevd maserier når man er i ro. Har googlet det nå, og det virker som det er det jeg plages av.

Anonymous poster hash: 2a8ac...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Har ingen symptomer på uvi som jeg har kjent på, og bør ha hatt det nok ganger til å gjenkjenne symptomene, men jeg må jo tisse hele tiden :) ellers er det godt å høre at andre også har opplevd maserier når man er i ro. Har googlet det nå, og det virker som det er det jeg plages av.

Anonymous poster hash: 2a8ac...ea0

Jeg hadde heller ingen symptomer bortsett fra at kynnerene økte i styrke.

Skulle du ikke ha uvi er det nok bare maserier. Det er bare bra, det er livmoren som øver seg :) Slitsomt og vondt men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...