Gå til innhold

Vurderer å tatovere navnet til barnet mitt.. Har ingen tatoveringer fra før..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det et ikke alderen, men symbolet som ofte anses som harry.

Anonymous poster hash: 70c7e...323

Det var hun selv som tok opp det med alderen. Jeg synes ikke det er noe harry i det hele tatt, jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en slik liten tatovering med navn og fødselsdato, i løkkeskrift på innsiden av håndleddet. Ante ikke før i dag hvor harry jeg er ;) forresten så har jeg utdannelse og andre bragder i livet enn "lille gullklumpen" min :)

Anonymous poster hash: 4b91d...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke tanken bak det er harry i det hele tatt, heller ikke alderen din. Og jeg har veldig lyst på en tatovering selv. Er det noe som er "trygt" å tatovere, så er det noe som har med barna dine å gjøre vil jeg tro. Samme hva som skjer, så er det barna dine, man slutter sjelden å være glad i dem selv om det kan oppstå ting.

Men jeg ville heller gått for noe annet enn selve navnet og datoen. Det føles litt "ung mamma/pappa" ut for meg. Spesielt siden det er så mange som har det, og akkurat de samme fontene og på de samme stedene. Blir litt som tribal rundt overarmen eller i korsryggen - alt for oppbrukt, på en negativ måte.



Anonymous poster hash: 347b0...1c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt "alenemor-på-trygd" etter min mening...Nesten samtlige av deltakerne i Unge Mødre,og flere av disse mammabloggerne på 17 år har jo slike tatoveringer.

MEN:

Det viktigste er hva du selv synes.Ta tatoveringen om du virkelig vil.



Anonymous poster hash: 233ff...8df
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det er harry og oppbrukt.

Hva vil du oppnå med det egentlig? Jeg ville nok heller gravert inn navnet i et smykke heller (Skjønner at det nok ikke kan sammenlignes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg kom på noe annet: Om du absolutt skal ha en tatovering av noe som minner deg om barnet ditt, så ville jeg heller valgt en av barnets første tegninger. For eksempel den aller første, eller for eksempel en som barnet tegner på sin 1-års-dag etc. Det er mer kreativt synes jeg (men den trenden blir vel også snart oppbrukt vil jeg tro). Men det er hakket stiligere spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå heller for barnets fødselsdato. En dag blir barnet 18 og bytter kanskje navn.



Anonymous poster hash: 65940...646
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Gå heller for barnets fødselsdato. En dag blir barnet 18 og bytter kanskje navn.

Anonymous poster hash: 65940...646

Kom på en annen ting!

Sånn som Angelina Jolie har. Sånn med GPS-koordinatene eller hva det nå er for noe til det stedet barna ble født på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har av alle barna sine, men bare intinalene til fornavn og mellomnavn. Han er en man med masse tattoveringer, men de av barna er de aller fineste syns jeg. Jeg synes det viser en mann som er stolt over barna sine og ikke fordi han kanskje har mislyktes på andre områder, for det har han virkelig ikke når man tenker utdannelse osv.

Mannen min skal tattovere navnet til barnet vårt, jeg skal ikke fordi jeg er alt for pysete.



Anonymous poster hash: 34a3f...19f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har av alle barna sine, men bare intinalene til fornavn og mellomnavn. Han er en man med masse tattoveringer, men de av barna er de aller fineste syns jeg. Jeg synes det viser en mann som er stolt over barna sine og ikke fordi han kanskje har mislyktes på andre områder, for det har han virkelig ikke når man tenker utdannelse osv.

Mannen min skal tattovere navnet til barnet vårt, jeg skal ikke fordi jeg er alt for pysete.

Anonymous poster hash: 34a3f...19f

Av en eller annen grunn syns jeg det er mindre harry når menn har det. Fortsatt litt harry, men verre på damer..

Anonymous poster hash: 70c7e...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det værste er de som gjør dette " Elias" med store bokstaver på ryggen, så får de ett barn til da, da må jo dette barnet også tatoveres med like store bokstaver! Osv... Skal du ha kroppen full av barnenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leser igjennom alt her og lurer på hvorfor i all verden man skal kalle ting for harry. Synes at det å ta en tatovering av navn og dato av sine egne barn som man elsker over alt på jord og er stolt over er mye bedre enn å ta en tattoo av en sommerfugl eller tribel eller usammenhengede tekst eller kinesisk tegn.

hvis man skal sette ting på spissen er jo alt harry no for tiden.

Jeg har tenkt å ta en slik tattovering og det er for å vise verden hvor stolt jeg er over å ha et barn som er mitt og hvor høyt jeg kommer til å elske det uansett hva som kommer til å skje i fremtiden.

Det er ikke fordi jeg har dårlig hukommelse eller kommer til å feile som forelder. De som skriver sånt vil jeg si har et stort problem og trenger å se litt inn i seg selv...



Anonymous poster hash: e70a6...02f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ungen din har litt snålt navn, så er det veldig nyttig for andre å ha jukselapp på ditt håndledd om de ikke får med seg navnet. Evt om du selv har teflonhjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er kult jeg ^^,

Eneste man bør være forsiktig med er å tattovere navn til kjæreste eller ett band!

Ja, kan hende du er BLODFAN av Metallica når du er 18, men kan godt hende du ikke er fan lengre når du passerer 30 :fnise:

Ei venninne tok tattis med "luv u 4ever Justin Bieber" hun angrer sykt mye idag :fnise:

Jeg har en bandtattovering som jeg tok i sommer. Det er snakk om et band som jeg begynte å høre på tidlig i tenårene, altså mer enn 20 år siden, og som jeg fortsatt hører på. Musikken til dette bandet hjalp meg gjennom tunge år gjennom ungdomsskolen.

Jeg har mine tvil på at jeg plutselig går lei dette bandet, men om jeg så skulle gjøre det, så ja vel. De gode minnene er der uansett.

Folk har forskjellige grunner til å tatovere seg. Og det burde kun være en selv som bestemmer hva en skal bære på kroppen resten av livet.

Ts, hvis du føler det riktig med ditt barn sitt navn, så gå for det. Det er din kropp. Min mening er at håndleddet er en litt for synlig plass, spesielt om det er snakk om første tattovering. Det kan være greit å kunne dekke til uten problemer. Men det et ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...