Gå til innhold

Marianne Beate-bloggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bloggeren giftet seg for noen dager siden. Har dere sett bildene, ikke minst av kjolen? Må si jeg ble oppriktig skuffet over kjolevalget. Den minner meg om en bløtkake med ekstra bling på. "Too bling, too pink, too over the top." Det hele virker som en veldig tilgjort wannabe prinsessebryllup. Brudeparet passet liksom ikke i antrekkene sine.

Og nei, det bunner ikke i sjalusi. Det er ikke FF-tendenser her. Jeg liker MB og bloggen hennes godt, men trodde hun hadde mer klasse over seg med tanke på hennes klassiske hverdagsantrekk, og ikke minst det bildet hun portretterer på bloggen.

Skriver innlegget i et hast her, men det siste jeg kom på nå var at det minte meg om gypsy-bryllupene som går (gikk?) på norsk TV.



Anonymous poster hash: daea5...8fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for lenke.

Men jeg ser ikke noe spesielt, bortsett fra en lykkelig brud. Kjolen er grei, den. Det var nok den kjolen hun valgte blant mange flere.

Er du giftesugen, TS? :laugh:

Haha, nei. Jeg skal på liv og død ikke gifte meg. Henviser til HI - bare min mening om kjolen. :P

Anonymous poster hash: daea5...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du synes spiller vel i grunnen ingen trille :) Deres dag, deres bryllup, deres klesvalg.



Anonymous poster hash: d796e...ad6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du synes spiller vel i grunnen ingen trille :) Deres dag, deres bryllup, deres klesvalg.

Anonymous poster hash: d796e...ad6

Har jeg påstått noe annet? Hun blogger om livet sitt, og da er jeg som leser og tilskuer berettiget egne meninger om det jeg observerer. Det er det samme som når du går nedover gaten og du synes den ene jenta har et for kort skjørt eller håret hennes er for gult. Når jeg angriper MB som person, så kan du ta meg. Ellers, shhh.

Anonymous poster hash: daea5...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner personlig ikke hvordan folk kan velge slike kjoler, både pga. estetikk og hva de symboliserer (uskyldige, tafatte disneyprinsesser som er prisgitt en rik prins). Som i at "endelig kan livet mitt starte, nå som prinsen sier ja". Ofte står kjolen i stil med brudens personlighet og levemåte. Er hele dama her over the top på alt annet også?

Anonymous poster hash: c32bc...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggeren giftet seg for noen dager siden. Har dere sett bildene, ikke minst av kjolen? Må si jeg ble oppriktig skuffet over kjolevalget. Den minner meg om en bløtkake med ekstra bling på. "Too bling, too pink, too over the top." Det hele virker som en veldig tilgjort wannabe prinsessebryllup. Brudeparet passet liksom ikke i antrekkene sine.

Og nei, det bunner ikke i sjalusi. Det er ikke FF-tendenser her. Jeg liker MB og bloggen hennes godt, men trodde hun hadde mer klasse over seg med tanke på hennes klassiske hverdagsantrekk, og ikke minst det bildet hun portretterer på bloggen.

Skriver innlegget i et hast her, men det siste jeg kom på nå var at det minte meg om gypsy-bryllupene som går (gikk?) på norsk TV.

Anonymous poster hash: daea5...8fa

Jeg har en venninne som også er fra Drammen, og som også giftet seg med en bilselger. Hun var nøyaktig lik, mest mulig stæsj, strass og glitter i bryllupet. Kanskje det er en sosiokulturell greie?

Anonymous poster hash: 18db4...3fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg misliker henne på noen som helst måte, synes hun har en helt grei blogg, men hva hadde du egentlig forventet av noen som bor i Drammen?



Anonymous poster hash: 0c831...17a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en blogg/dame man burde ha hørt om? :klo:

Men enig med TS, litt påtatt-disneyprinsesse-feeling over det her..



Anonymous poster hash: 72519...162
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt dame med kjole som kledde henne godt, men synd han mannen hennes ikke klipte bort den tåpelige hårsveisen før bryllupet. :(



Anonymous poster hash: 7c06e...89a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Marianne Beate virker som en jordnær og skjønn person som nok er litt for romantisk i sin bryllupsstil etter min smak. Både invitasjoner, sted, kjoler og alt annet rundt bryllupet oser av prinsesse og romantikk. Helt feil for meg (som også er fra Drammen! ;) ), men det er hennes stil og den passer henne godt. De bildene som er lagt ut ser så fine ut!



Anonymous poster hash: 62ccb...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes hun var vakker og en nydelig brud. Hun har nok valgt en kjole hun føler seg fin i, og som absolutt kledde henne! :-)

Anonymous poster hash: 56b34...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om dama eller bloggen - burde jeg vite hvem hun er egentig? Iallefall ingen toppblogger eller kjendis akkurat.. Men kjolen var helt grei den - ikke alle ønsker å være klassisk - og hvorfor ikke "ta den litt ut" på bryllupet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo gøy å se, samtidig som det er litt... kleint? :sjenert:

Kan skyldes at jeg bare er alt for alt for norsk.

Men det er gøy at de har gjort det så innmari gjennomført.

Litt all or nothing

Synes det virker som en fin blogg!

Er ikke kjent med henne fra tidligere.

Det eneste jeg har noe å si på er at jeg får lyst til å filleriste hvem en det er som har tegnet kjøkkenet og badet deres. :haar::laugh:



Anonymous poster hash: 6a1ed...325
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin den :) Overhodet ikkje min smak, men smaken er jo som baken :)

Anonymous poster hash: 518ad...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte kjøkkenet veldig godt, jeg. Dog kunne komfyren plasseres et annet sted. Fargen er noe jeg aldri ville plukket selv, men det ser virkelig fint ut på bildene.



Anonymous poster hash: daea5...8fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg påstått noe annet? Hun blogger om livet sitt, og da er jeg som leser og tilskuer berettiget egne meninger om det jeg observerer. Det er det samme som når du går nedover gaten og du synes den ene jenta har et for kort skjørt eller håret hennes er for gult. Når jeg angriper MB som person, så kan du ta meg. Ellers, shhh.

Anonymous poster hash: daea5...8fa

Shhhh på ræ sjæl :) Meningene dine spiller uansett ingen trill, selv om du føler deg berettiget til å ha dem.

Anonymous poster hash: d796e...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...