Gå til innhold

Hvordan tror du at livet ditt hadde vert uten at noen av det motsatte kjønn eksisterte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører ofte mange klage over menn og kvinner på dette forumet. Men hvordan tror du du hadde hatt det uten at det motsatte kjønn eksisterte? Det hadde nok ikke vert så bra heller :)

Anonymous poster hash: bcf79...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om vi overser det faktum at det ikke er mulig, så hadde det nok vært rimelig forferdelig å ikke ha kvinner på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kun hadde vært et kjønn, hadde også formering foregått på en annen måte. Jeg hadde jo da ikke kjent til noe annet. Tror det hadde vært en bedre verden.

Anonymous poster hash: b0e11...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kun hadde vært et kjønn, hadde også formering foregått på en annen måte. Jeg hadde jo da ikke kjent til noe annet. Tror det hadde vært en bedre verden.Anonymous poster hash: b0e11...213

Hvorfor? Er ikke det bra med mennesker med forskjellige egenskaper?

Anonymous poster hash: bcf79...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ofte mange klage over menn og kvinner på dette forumet. Men hvordan tror du du hadde hatt det uten at det motsatte kjønn eksisterte? Det hadde nok ikke vert så bra heller :)

Anonymous poster hash: bcf79...d38

Det skrives vært.

Anonymous poster hash: 1b2fe...d50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten det motsatte kjønn ville livet mitt vært en god del fattigere, da det ikke ville inkludert hverken kjæresten min eller bestefaren min, de to viktigste mennene i livet mitt!

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo ikke hvordan det hadde vært uten det motsatte kjønn, hadde de ikke eksistert så hadde det vært en helt annen tilværelse og vi hadde ikke savnet dem. Nå vet vi hvordan det er å ha dem i vårt liv og da blir det jo et savn hvis de plutselig skulle bli borte. Men hvis verden hadde vært uten f.eks. menn helt fra starten av så hadde det vært en naturlig greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ofte mange klage over menn og kvinner på dette forumet. Men hvordan tror du du hadde hatt det uten at det motsatte kjønn eksisterte? Det hadde nok ikke vert så bra heller :)

Anonymous poster hash: bcf79...d38

Hvis de ikke eksisterte ville det vært naturlig at man hadde seg med eget kjønn.

Kjønnskonflikten handler om ulike verdisett og måter å tenke på som i hovedsak er fundamentert i ulikt utstyr mellom beina.

Jeg har ingen problem å forholde meg til at Husain har andre syn og verdier enn meg; jeg bare velger andre å forholde meg til. Det er værre når de jeg har vokst opp med og som i utgangspunktet skulle hatt analoge oppfatninger som meg, stort sett lever på en helt egen planet. Det er jo derfor mange norske menn velger fra asia og russland, og mane kvinner velger fra sørauropa og afrika.

Det er denne konflikten i interesser som skaper uro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke eksisterte ville det vært naturlig at man hadde seg med eget kjønn.

Kjønnskonflikten handler om ulike verdisett og måter å tenke på som i hovedsak er fundamentert i ulikt utstyr mellom beina.

Jeg har ingen problem å forholde meg til at Husain har andre syn og verdier enn meg; jeg bare velger andre å forholde meg til. Det er værre når de jeg har vokst opp med og som i utgangspunktet skulle hatt analoge oppfatninger som meg, stort sett lever på en helt egen planet. Det er jo derfor mange norske menn velger fra asia og russland, og mane kvinner velger fra sørauropa og afrika.

Det er denne konflikten i interesser som skaper uro.

Jeg tror det rett og slett bare er de fysiske forskjellene som skaper forskjellige interesser. Kvinner ønsker sikkerhet og trygghet for seg og sine avkom. Samt tilrettelegging for deres forskjeller i forhold til menn. Omvendt ønsker de fleste menn gjerne tilrettelegging fra sine forskjeller i forhold til damene, slik som i skolen eller andre ting. I tillegg til ikke alt for mye skatt og trygghet, slik at damene skal få noe nytte av dem og dermed flere blir gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg hadde funket jævlig bra.

Men hele menneskets historie ville jo vært radikalt annerledes om ikke menn hadde forpestet den, så hvordan det ville sett ut i dag er ikke godt å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde vært et liv med et mindre vingespenn av ulike følelser og situasjoner, slik som forelskelse mellom mann og kvinne, sex og samliv osv.

For alt vi vet kunne det eksistert et tredje kjønn, men at det bare ikke ble slik. Hvordan dette tredje kjønnet så ut eller oppførte seg har vi igjen å vite, men vi vet ihvertfall hvordan livet ser ut uten dette.



Anonymous poster hash: a8420...968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten menn hadde det vært mindre krig, mindre drap/voldtekter og generelt mye tryggere og bedre tilstander. Dessverre hadde det vært trist uten dem også, på mange måter.



Anonymous poster hash: 2534f...338
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det rett og slett bare er de fysiske forskjellene som skaper forskjellige interesser. Kvinner ønsker sikkerhet og trygghet for seg og sine avkom. Samt tilrettelegging for deres forskjeller i forhold til menn. Omvendt ønsker de fleste menn gjerne tilrettelegging fra sine forskjeller i forhold til damene, slik som i skolen eller andre ting. I tillegg til ikke alt for mye skatt og trygghet, slik at damene skal få noe nytte av dem og dermed flere blir gift.

:klo:

Anonymous poster hash: dd5da...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde ikke visst om noe annet, så da hadde vi heller ikke gjort oss opp en tanke om det.

Tanken er vel mer det at om det ikke hadde vert slik i dag, og du husket hvordan det var. Jeg er mann derimot og tror det hadde vert trist jeg da. Og jeg tror heller ikke det hadde vert mindre krig uten menn, heller ikke kriminalitet, jeg tror ikke at damer er mindre egoistiske, grådige og oppertunistiske om de får sjansen. Forskjellen er den at de kvinnene som har det i seg, ikke føler de har sjansen, men uten menn. Hadde de jo det :)

Anonymous poster hash: bcf79...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...