Gå til innhold

Tyrkisk bad, massasje og grafsing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det er vanlig at massørene i tyrkiske bad (i Tyrkia fortrinnsvis) grafser litt ekstra, og at damene får litt mer enn de ønsker, noen går til og med gråtende ut. Har noen her opplevet noe tilsvarende?



Anonymous poster hash: bcbca...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at det er vanlig at massørene i tyrkiske bad (i Tyrkia fortrinnsvis) grafser litt ekstra, og at damene får litt mer enn de ønsker, noen går til og med gråtende ut. Har noen her opplevet noe tilsvarende? Anonymous poster hash: bcbca...0c8

Farris bad hadde et frynsete rykte og en sak for noen år siden.

Anonymous poster hash: 858f6...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en gang om en familie som dro til Tyrkia der ekteparet gikk på tyrkisk bad. Mannen ble massert i et rom, kona massevoldtatt i et annet..



Anonymous poster hash: b2d17...41c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann var i tyrkisk bad, det foregikk massasjen i en stor vaskehall om jeg kan kalle det det, hvor det var mange benker plassert i en sirkel. Er man redd for voldtekt og grafsing kan man kanskje gå i et sånt?

Jeg opplevde forøvrig ingenting ubehagelig, verken fra den kvinnelige eller den mannlige massøren. Men det at jeg ikke har opplevd det betyr jo ikke at det ikke forekommer, jeg følte meg helt klart tryggere i en stor hall med mange mennesker og mange benker enn jeg ville gjort i et lite rom med meg som eneste kunde.



Anonymous poster hash: 978b9...f12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en gang om en familie som dro til Tyrkia der ekteparet gikk på tyrkisk bad. Mannen ble massert i et rom, kona massevoldtatt i et annet..

Anonymous poster hash: b2d17...41c

Uff :(

Har selv vært i tyrkisk bad, det var et som vi bare gikk forbi i farten og bare gikk innpå. Det var meg og søsteren min, da vi kom inn skulle vi inn der de skulle vaske oss var det to gutter der som også var norske det gikk helt fint, men de gikk når vi skulle bli vasket (var en dame som vasket oss) da vi skulle bli massert var vi de eneste i hele rommet (hovedrommet) jeg fikk damen til å massere og søsteren min fikk han mannlige, ingen av oss hadde noe negative hendelser seksuelt men det var dårlig massasje, vil ikke kalle det tyrkisk bad.

Har andre som har vært i tyrkisk bad som forklarte hvordan det var, da er det slik at det er mennene og damene annenhver dag, som vil si at kvinnene bare evt. kan gå på mandag og mennene på tirsdag. Et stort lokale hvor man MÅ være naken og det er mange kvinner inni et stort bad, mens de skrubber deg og masserer deg.

Anonymous poster hash: 966e0...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om flere som har blitt tvangsfingra på tyrkisk bad ja.. men de har blitt så sjokkerte at de har ikke klart å gjøre noe mer med det. Følelse av skam. Skyld.



Anonymous poster hash: 1801d...dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på tyrkisk bad, spa og massasje i Tyrkia mange ganger og har aldri opplevd noe negativt.

Anonymous poster hash: d3525...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...