Gå til innhold

Utrydde 90-95% av den mannlige befolkningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et harem med en ny kvinne for hver dag i året ville ikke vært meg imot. :)



Anonymous poster hash: 8b93c...655
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et harem med en ny kvinne for hver dag i året ville ikke vært meg imot. :)

Anonymous poster hash: 8b93c...655

Hvorfor er du så sikker på at du vil være blant de heldige 5%ene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en video på youtube hvor en feminist sier hvor viktig det er å sikre seg at kun 5-10% av den nåværende mannlige bestanden står igjen, at hvis vi klarer dette så vil verden være perfekt og ingen problemer vil forekomme.

Er det mange her som støtter denne tankegangen, om ikke helt, men delvis kanskje?

Anonymous poster hash: 88214...965

Haha, den damen må være et nutcase ;).

Nei, ingen av mine mange feministvenninner ville ha støttet en slik påstand.

Feminisme er ingen kamp mot menn, og feminister flest støtter menn på de områdene de ikke er likestilte i samfunnet.

Anonymous poster hash: 7f6fa...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min hadde en lærerinne som på barneskolen som hadde mente at

hvis det ikke var menn i verden så ville alt vært perfekt.

Ifølge datteren min så var det det ikke så greit å være gutt i klassen til denne

lærerinnen.

Jøss. En slik holdning hos en lærer er absolutt ikke greit... Da er det en ide med en mail til rektor.

Anonymous poster hash: 7f6fa...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. En slik holdning hos en lærer er absolutt ikke greit... Da er det en ide med en mail til rektor. Anonymous poster hash: 7f6fa...7d8

Hun jobber heldigvis ikke lenger som lærer så det er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at hun i videoen hevdet at vi ikke skulle gjennomføre dette gjennom vold, men gjennom bruk av andre måter. Hva i huleste mener hun med det? Sier hun at om vi kvitter oss med flere milliarder menn så er ikke det voldelig? Kanskje hun så for seg at de frivelig skal la seg drepes for å støtte denne feministgruppen, eller at vi skal begynne å ta abort når man finner ut at barnet blir en gutt. Uansett så blir det veeeldig drøyt og ufyselig.

TS

Anonymous poster hash: 88214...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste er at hun i videoen hevdet at vi ikke skulle gjennomføre dette gjennom vold, men gjennom bruk av andre måter.

TS

Bare for å bli mer spiselig, samme som kommunister og islamister som sier de skal implementere samfunnet deres "på fredelig vis", selv om det er en ren selvmotsigelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike uttalelser er bare ekstremt bullshitt på lik linje med det idioter på den andre siden kommer med.

Har ikke hørt at noen menn har tatt til ord for å utrydde 90-95% av den kvinnelige befolkningen, selv om ja, det er idiotisk. Spesielt med tanke på at verden nok ville vert et dårligere sted med kun personer med et kjønn. Menn blir mer ubrukelige uten kvinner, kvinner blir dårligere uten menn.

Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med bare 5% menn, ville det ikke fort blitt mye innavl?

Så til de grader. Men på den positive siden så ville vi alle blitt som en eneste stor familie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Å Herre Gud! Det hadde jo endt med krig når vi vet hvor urimelig sjalu og innimellom eiesyke mange kvinner kan være.

Hvordan i alle dager skulle det da gått om det kun hadde vært 5-10% av den nåværende mannlige befolkningen som skulle deles på av alle kvinner.

Kinesiske president dama til Indiske president dama

Du stjal typen min, vi er nå i krig!

India, vel du brukte de skoene jeg skulle bruke forige uke, vi nuker deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. 90-95% av HELE befolkningen burde utryddes.



Anonymous poster hash: 63787...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den dama hadde fått ønsket sitt så hadde jeg joina de 90-95% av mennene og utryddet megselv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at mange menn har våte drømmer om å være den eneste mannen på jorden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipe er at damene sannsynligvis ville valgt de homofile mennene til å leve :(

Ville dessuten blitt mye bitching og baksnakking om damene skulle regjert verden. Vi trenger så mange vi kan av det handlingskraftige kjønnet (menn), ellers ville verden stoppet helt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry men jeg tviler sterkt på at kvinner vil gjøre det stort bedre når de innehar alle verdens posisjoner. En regjering bestående av kvinner vil ikke ta stort annerledes valg enn en regjering bestående av menn.

Det finnes dog spesielle mannsdominerte grupper som verden ville vært bedre foruten eksempelvis taliban.

Slike uttalelser er bare ekstremt bullshitt på lik linje med det idioter på den andre siden kommer med.

Du ser fordelene i at Hamas og Taliban blir syklubber istedet for terroristorganisasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...