Gå til innhold

Utrydde 90-95% av den mannlige befolkningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en video på youtube hvor en feminist sier hvor viktig det er å sikre seg at kun 5-10% av den nåværende mannlige bestanden står igjen, at hvis vi klarer dette så vil verden være perfekt og ingen problemer vil forekomme.

Er det mange her som støtter denne tankegangen, om ikke helt, men delvis kanskje?

Anonymous poster hash: 88214...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du det? At mange støtter en slik tankegang?



Anonymous poster hash: d3588...db0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å Herre Gud! Det hadde jo endt med krig når vi vet hvor urimelig sjalu og innimellom eiesyke mange kvinner kan være.

Hvordan i alle dager skulle det da gått om det kun hadde vært 5-10% av den nåværende mannlige befolkningen som skulle deles på av alle kvinner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en video på youtube hvor en feminist sier hvor viktig det er å sikre seg at kun 5-10% av den nåværende mannlige bestanden står igjen, at hvis vi klarer dette så vil verden være perfekt og ingen problemer vil forekomme.

Er det mange her som støtter denne tankegangen, om ikke helt, men delvis kanskje?

Anonymous poster hash: 88214...965

Det sier vel seg selv at det vil forekomme problemer om 90-95% av befolkningen skulle ha det tankesettet.

Anonymous poster hash: 6a7b1...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Sorry men jeg tviler sterkt på at kvinner vil gjøre det stort bedre når de innehar alle verdens posisjoner. En regjering bestående av kvinner vil ikke ta stort annerledes valg enn en regjering bestående av menn.

Det finnes dog spesielle mannsdominerte grupper som verden ville vært bedre foruten eksempelvis taliban.

Slike uttalelser er bare ekstremt bullshitt på lik linje med det idioter på den andre siden kommer med.

Endret av Malanthor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan det ofte er på blant annet kvinnedominerte arbeidsplasser tror jeg vi hadde vært nærmere dommedag en noen gang før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt tenkt meg det, hvis jeg hadde vært blant de resterende 5-10%.

Trur oddsen for å lykkes på møteplassen.no hadde vært god da.

Anonymous poster hash: fcfe7...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det finnes mange forskjellige type feminister, denne var kanskje litt ekstrem. Men hun har trossalt flere tusen personer som angivelig støtter henne. Hvordan ender denne verden om vi slutter å krige om raser og religion, men om vi faktisk begynner å krige om kjønn?

TS

Anonymous poster hash: 88214...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg det, hvis jeg hadde vært blant de resterende 5-10%.

Trur oddsen for å lykkes på møteplassen.no hadde vært god da.Anonymous poster hash: fcfe7...346

En hadde ikke trengt møteplassen da for å si det sånn.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det finnes mange forskjellige type feminister, denne var kanskje litt ekstrem. Men hun har trossalt flere tusen personer som angivelig støtter henne. Hvordan ender denne verden om vi slutter å krige om raser og religion, men om vi faktisk begynner å krige om kjønn?

TS

Anonymous poster hash: 88214...965

Hehe, det hadde blitt rimelig lett match for gutta.

Anonymous poster hash: 29a54...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser hun for seg at det skal gå? Tror hun ikke at kvinner vil sloss om de gjennværende mennene? Oppe i den blodige kampen, kan sinne rettes mot mennene og VIPS så er alle menn utryddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min hadde en lærerinne som på barneskolen som hadde mente at

hvis det ikke var menn i verden så ville alt vært perfekt.

Ifølge datteren min så var det det ikke så greit å være gutt i klassen til denne

lærerinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, nei. Det er bare å se her på kg det. Kvinner er kvinner verst.



Anonymous poster hash: 0fbdb...4d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en interessant teori. Jeg tror at hvis man utryddet 99% menn så ville det ha vært bedre enn å utrydde 99% av kvinnene. Nå tenker jeg på det med at en mann kan befrukte så mange kvinner som kanskje 5-8 om dagen, i motsetning til kvinnene som trenger minst 9 måneder før neste omgang. Altså verdens befolkning ville ikke ha blitt så hardt rammet hvis det var menn som ble "nesten-utryddet" fremmfor kvinner.

TS

Anonymous poster hash: 88214...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Jeg er en interessant teori. Jeg tror at hvis man utryddet 99% menn så ville det ha vært bedre enn å utrydde 99% av kvinnene. Nå tenker jeg på det med at en mann kan befrukte så mange kvinner som kanskje 5-8 om dagen, i motsetning til kvinnene som trenger minst 9 måneder før neste omgang. Altså verdens befolkning ville ikke ha blitt så hardt rammet hvis det var menn som ble "nesten-utryddet" fremmfor kvinner.

TS

Anonymous poster hash: 88214...965

Ja for vi trenger 7 miliarder mennesker på denne planeten? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Datteren min hadde en lærerinne som på barneskolen som hadde mente at

hvis det ikke var menn i verden så ville alt vært perfekt.

Ifølge datteren min så var det det ikke så greit å være gutt i klassen til denne

lærerinnen.

For et idiotisk brødhuet denne kvinnen var. Og hvordan hadde hun tenkt at man skulle få barn? :P

For å sitere KG: sikkert ei sånn gammal bitter kjerring.

Anonymous poster hash: 20bdb...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et idiotisk brødhuet denne kvinnen var. Og hvordan hadde hun tenkt at man skulle få barn? :P

For å sitere KG: sikkert ei sånn gammal bitter kjerring. Anonymous poster hash: 20bdb...44d

Du vet ar kvinner i dag ikke behøver å ha samleie med menn for å bli gravide, ikke sant?

Anonymous poster hash: 2cc36...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ar kvinner i dag ikke behøver å ha samleie med menn for å bli gravide, ikke sant?

Anonymous poster hash: 2cc36...56b

Men med bare 5% menn, ville det ikke fort blitt mye innavl?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger menn og menn trenger oss. En for skjev balanse mellom kjønnene blir fatalt, det er jeg sikker på.



Anonymous poster hash: 55297...a1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...