Gå til innhold

Nice Guy Bingo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønte heller ikke . Annet enn jeg stort sett setter menn i friend zone kategorien , pga jobb. Det er liksom de jeg møter.

Sorry Nice (single) guys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, denne oppklarer en hel del ting. En rute mangler - den med "fortsetter å gå etter jenter/kvinner som allerede har fast følge og får ikke inn i hodet at de er uaktuelle".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hater damer slik nice guys at de hele tiden må gjøre narr av de selv på dette forumet her. Det er ikke lett å være en nice guy, når alle jentene bare går etter menn med status, bad boys, et godt utseende og slik. Isteden for de som faktisk liker de mer enn i noen måner. Evolusjonen altså, den fryktelige evolusjonen. Hunnene går etter alfa hannene, og ikke de som er skikkelig. Altså oss nice guys.

Endret av Halvor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor hater damer slik nice guys at de hele tiden må gjøre narr av de selv på dette forumet her. Det er ikke lett å være en nice guy, når alle jentene bare går etter menn med status, bad boys, et godt utseende og slik. Isteden for de som faktisk liker de mer enn i noen måner.

Hvorfor friendzoner mannfolk seg selv å deretter går å griner om det? :klo:

Oh, all the mysteries there is in this life.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor friendzoner mannfolk seg selv å deretter går å griner om det? :klo:

Oh, all the mysteries there is in this life.

Det er damene som friendzoner, altså putter menn de møter i kategorier. Du er venn, og du kunne vert partner. Fordi du er en bad boy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er damene som friendzoner, altså putter menn de møter i kategorier. Du er venn, og du kunne vert partner. Fordi du er en bad boy.

Ikke faen. En x-kompis av meg klarte helt fint å friendzone seg selv. Hva skal man si da? Hei *** du er kjæresten min du :rodmer: " Jeg hadde ihvertfall løpt langt, uansett hvor interessert jeg var i duden.

Jeg kaller alle for "venn" jeg, til jeg vet at det er mer.

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hater damer slik nice guys at de hele tiden må gjøre narr av de selv på dette forumet her. Det er ikke lett å være en nice guy, når alle jentene bare går etter menn med status, bad boys, et godt utseende og slik. Isteden for de som faktisk liker de mer enn i noen måner. Evolusjonen altså, den fryktelige evolusjonen. Hunnene går etter alfa hannene, og ikke de som er skikkelig. Altså oss nice guys.

Wow du skjønner ikke at du selv med denne teksten beviser flere av utsagnene? Det er såååå mange nice guys som har venniner i sin omkrets men de venninene er visst ikke pene nok.

Problemet dere menn har er at dere vil ha de peneste,og når dere ikke får dem så er ALLE kvinner fæle, men dere IGNORERER alle andre kvinner,skjønner dere ikke dette selv? Det er så innlysende hele greia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke faen. En x-kompis av meg klarte helt fint å friendzone seg selv. Hva skal man si da? Hei *** du er kjæresten min du :rodmer: " Jeg hadde ihvertfall løpt langt, uansett hvor interessert jeg var i duden.

Jeg kaller alle for "venn" jeg, til jeg vet at det er mer.

Hva var det fyren gjorde for å vennesone seg selv? Endret av brutal_mann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Wow du skjønner ikke at du selv med denne teksten beviser flere av utsagnene? Det er såååå mange nice guys som har venniner i sin omkrets men de venninene er visst ikke pene nok.

Problemet dere menn har er at dere vil ha de peneste,og når dere ikke får dem så er ALLE kvinner fæle, men dere IGNORERER alle andre kvinner,skjønner dere ikke dette selv? Det er så innlysende hele greia.

Snakk om å generalisere da. Men jeg er til en viss grad enig. De mannfolka her inne som ser på seg selv som "nice guys" er ikke i mine øyne så veldig godgutter at det gjør noe :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det fyren gjorde for å vennesone seg selv?

Ingen peiling!

Men han sendte meg denne sangen engang. Også sa han at han var intr i meg en gang lenge etter at vi sluttet kontakten. Helt ærlig, jeg tror han var mer interessert i bikkjen min enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Ingen peiling!

Men han sendte meg denne sangen engang. Også sa han at han var intr i meg en gang lenge etter at vi sluttet kontakten. Helt ærlig, jeg tror han var mer interessert i bikkjen min enn meg.

Øøøøh. Dere mistet kontakten, og så slenger han over en sang der han sier at du har satt han i vennesonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøh. Dere mistet kontakten, og så slenger han over en sang der han sier at du har satt han i vennesonen?

Nei, sangen sendte han før vi mast kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei, sangen sendte han før vi mast kontakten.

Jeg er fremdels forvirret over hvem som definerte vennesonen, på hvilket tidspunkt vennesonen ble definert og på hvilket grunnlag vennesonen ble tatt i bruk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fremdels forvirret over hvem som definerte vennesonen, på hvilket tidspunkt vennesonen ble definert og på hvilket grunnlag vennesonen ble tatt i bruk

Vet ikke jeg vel? Han friendzonet seg selv, før jeg fikk sjansen til å gjøre det. Anyways, spiller ingen rolle, som jeg sa, var han kun intr i bikkjen min uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Vet ikke jeg vel? Han friendzonet seg selv, før jeg fikk sjansen til å gjøre det. Anyways, spiller ingen rolle, som jeg sa, var han kun intr i bikkjen min uansett.

Der kom det på plass! Han bestemte at han var i vennesonen. Ja ja, da hadde jo ikke du noe valg ;-) Jeg tror forøvrig at han ville ha beveren din! opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært saken hadde han ikke inrømmet at han var intr i meg og kanskje prøvet å lagt litt mer innsats i å få meg til sengs, noe han ikke gjorde i og med at han er forholdtype, å det er ikke snakk om kortvarige. Han har ikke hatt ons på de 10 årene jeg har kjent han, og kun 3 forhold hvor 1 varte i 3 år og det andre i 4 og det som han er i nå nett påbegynt.

Anonymous poster hash: b1b8b...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det på plass! Han bestemte at han var i vennesonen. Ja ja, da hadde jo ikke du noe valg ;-) Jeg tror forøvrig at han ville ha beveren din! opplyser:

Den over her var til deg. Hvorfor den kom som anonym fatter jeg ikke.

Gratis ubrukelig sony xperia v, første mann til mølla! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...