Gå til innhold

Kvinner som får barn utenfor ekteskapet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KeyserSoze

Foreldrene mine har vært sammen i 40 år uten å være gift og de elsker hverandre og barna sine. ;)

Men det virker som ts kun driver med trolling her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker dere om disse kvinnene? Jeg tenker at de har dårlig moral.

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

hvorfor har kvinnene dårligere moral enn mennene de har blitt gravide med? :klo:

det er jo ikke som hokjønn blir gravide helt på egenhånd,

med mindre inseminering har blitt tatt i bruk

Anonymous poster hash: 6c4b5...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har kvinnene dårligere moral enn mennene de har blitt gravide med? :klo:

det er jo ikke som hokjønn blir gravide helt på egenhånd,

med mindre inseminering har blitt tatt i bruk

Anonymous poster hash: 6c4b5...11a

Dette får vi visst ikke skikkelig svar på. TS mener nok at når vi ligger rundt er vi horer, og at vi har lokket uskyldige menn med på det.

Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarssssssss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette får vi visst ikke skikkelig svar på. TS mener nok at når vi ligger rundt er vi horer, og at vi har lokket uskyldige menn med på det.

Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarssssssss!!!

du skjønner det at ts mener menn er noen uskyldige svake vesener som blir forført og lurt av utspekulerte kvinnfolk. Mennene stakkar de vet ikke sin arme råd. De blir styrt av lystene sine og klater ikke motså oss onde kvinner :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

du skjønner det at ts mener menn er noen uskyldige svake vesener som blir forført og lurt av utspekulerte kvinnfolk. Mennene stakkar de vet ikke sin arme råd. De blir styrt av lystene sine og klater ikke motså oss onde kvinner :P

Haha :D ja stakkars mannfolk, de kan umulig ha det lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere om disse kvinnene? Jeg tenker at de har dårlig moral.

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Er det bare kvinnene som har dårlig moral?

Blir de gravide på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan de ikke gifte seg først!?? Man skal visstnok hore rundt og få barn med alle og enhver nå til dags!??

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Hvorfor må alle gifte seg? Hvis man må gifte seg for å bevise at man elsker hverandre, burde man ikke giftet seg i det hele tatt. Man kan elske noen like mye gift eller ei. 50 % skiller seg etter noen år like vell, å da er det litt av et praktisk rot man skal rydde opp i... I say, never!

Anonymous poster hash: 9741b...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboerskap er jo omtrent blitt normen. Men barn som vokser opp med kun mor er også langt mer vanlig enn tidligere.

Jeg synes det er uansvarlig å få barn uten at man er gift, men det er jo ikke kvinner alene ansvarlige for.

Menn må ta ansvar for å bruke kondom og innse at barn er en mulig konsekvens av sex. Selv om det er mindre "stigma" rundt å ligge rundt for menn enn det er for kvinner, betyr det ikke at det er en god ide. Mesteparten av mennene som ligger rundt er hverken modne for eller i stand til å bli fedre. Man kan ikke stole på at en kvinne går på pillen eller har husket å ta den, eller at hun vil ta abort.



Anonymous poster hash: cf7df...8a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Okei? Så om jeg som ikke-religiøs får barn med min ikke-religiøse samboer har vi dårlig moral fordi vi ikke er gift? Det gir jo ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man må altså få en organisasjon til å lage en seremoni med en offentlig registrering for at man ikke skal være umoralsk ifølge deg? Tenk alle våre fæle umoralske forfedre da gitt.

Jaggu...

Hva tenker dere om disse kvinnene? Jeg tenker at de har dårlig moral.

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...