Gå til innhold

Kvinner som får barn utenfor ekteskapet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hor n1 (norr hór) seksuelt forhold mellom en gift person og andre enn ektemaken

(be)drive h-

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=hor&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Anonymous poster hash: c6ea2...595

Hvis dette er definisjonen på å drive hor så hjør vi jo ikke det ved å ikke være gift.

Anonymous poster hash: 60988...ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror vi er veldig uenige, og vi blir nok ikke enige igjennom en diskusjon. Jeg er bare glad for at jeg kommer fra en god familie, hvor foreldrene våre elsket hverandre og oss. Dere kan selvfølgelig ha livstilen dere ønsker, men vær så snill og tenk på barna dere også!, ikke bare deres egne behov!



Anonymous poster hash: 7df68...bb9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror vi er veldig uenige, og vi blir nok ikke enige igjennom en diskusjon. Jeg er bare glad for at jeg kommer fra en god familie, hvor foreldrene våre elsket hverandre og oss. Dere kan selvfølgelig ha livstilen dere ønsker, men vær så snill og tenk på barna dere også!, ikke bare deres egne behov!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

F... off!!!
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi er veldig uenige, og vi blir nok ikke enige igjennom en diskusjon. Jeg er bare glad for at jeg kommer fra en god familie, hvor foreldrene våre elsket hverandre og oss. Dere kan selvfølgelig ha livstilen dere ønsker, men vær så snill og tenk på barna dere også!, ikke bare deres egne behov!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Vi elsker hverandre og barnet. Hva er poenget ditt?

Anonymous poster hash: 60988...ecf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker man ikke hverandre eller barna hvis man er samboere?



Anonymous poster hash: e6573...cc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg tror vi er veldig uenige, og vi blir nok ikke enige igjennom en diskusjon. Jeg er bare glad for at jeg kommer fra en god familie, hvor foreldrene våre elsket hverandre og oss. Dere kan selvfølgelig ha livstilen dere ønsker, men vær så snill og tenk på barna dere også!, ikke bare deres egne behov!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Det er mulig dette kommer som et skikkelig sjokk på deg altså, men preventiver (P-piller, P-stav, P-ring, komdomer osv) har vært i bruk i befolkningen helt siden p-pillen ble tilgjengelig for folk flest første halvdel av 60-tallet ;)

Det blir like bra mennesker av barn født uten at foreldrene er gift som det blir av barn født av gifte foreldre.

Det likner ganske mye på det gamle nytestamentlige ordet om at "fedrenes synder skal hjemsøkes på barna" det du bringer til torgs her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan de ikke gifte seg først!?? Man skal visstnok hore rundt og få barn med alle og enhver nå til dags!??

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Har du aldri hatt sex utenfor ekteskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi er veldig uenige, og vi blir nok ikke enige igjennom en diskusjon. Jeg er bare glad for at jeg kommer fra en god familie, hvor foreldrene våre elsket hverandre og oss. Dere kan selvfølgelig ha livstilen dere ønsker, men vær så snill og tenk på barna dere også!, ikke bare deres egne behov!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Trolleriiiiiiiiii trolleraaaaaaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt utrolig at det fortsatt finnes folk som deg med slike holdninger. Hvorfor må man gifte seg for å bevise at man elsker hverandre? Man vet jo godt nok selv hva man føler, og er det egentlig værre å få barn utenfor ekteskap, enn å få barn som gift for så å skilles?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt utrolig at det fortsatt finnes folk som deg med slike holdninger. Hvorfor må man gifte seg for å bevise at man elsker hverandre? Man vet jo godt nok selv hva man føler, og er det egentlig værre å få barn utenfor ekteskap, enn å få barn som gift for så å skilles?

Hva med å ikke få barn i det hele tatt da?, hvis man abre skal gå fra hverandre?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å ikke få barn i det hele tatt da?, hvis man abre skal gå fra hverandre?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Det å gifte seg er ingen garanti. Folk går ifra hverandre fordet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ikke få barn i det hele tatt da?, hvis man abre skal gå fra hverandre?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Så lenge barna er født i et ekteskap så er de ekte barn. Selv om foreldrene går fra hverandre senere. Det er bare når barne ikke er født i ekteskap at de er uekte barn, eller løsunger som det også heter.

Anonymous poster hash: c6ea2...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gifte seg er ingen garanti. Folk går ifra hverandre fordet...

Sant det er derfor vi har så mye skilsmisser. Folk bør tenke med hodet, ikke med underlivet!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge barna er født i et ekteskap så er de ekte barn. Selv om foreldrene går fra hverandre senere. Det er bare når barne ikke er født i ekteskap at de er uekte barn, eller løsunger som det også heter.

Anonymous poster hash: c6ea2...595

Men heldigvis er det ikke så mange som bryr seg så mye om appearance som deg, så det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så lenge barna er født i et ekteskap så er de ekte barn. Selv om foreldrene går fra hverandre senere. Det er bare når barne ikke er født i ekteskap at de er uekte barn, eller løsunger som det også heter.

Anonymous poster hash: c6ea2...595

åja så da er de falske barn da eller? Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barna er født i et ekteskap så er de ekte barn. Selv om foreldrene går fra hverandre senere. Det er bare når barne ikke er født i ekteskap at de er uekte barn, eller løsunger som det også heter.

Anonymous poster hash: c6ea2...595

du kan da virkelig ikke være seriøs? dette lukter forumtroll så det suser etter. bare fordi et barn ikke er født innenfor et ekteskap, er det ikke et ekte barn?! det er heller ingen løsunge, hvis et barn er født utenfor ekteskap, så lenge barnet har foreldre som elsker det og vil ta vare på det, selv om det kun er snakk om en forelder, så er det ingen løsunge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barna er født i et ekteskap så er de ekte barn. Selv om foreldrene går fra hverandre senere. Det er bare når barne ikke er født i ekteskap at de er uekte barn, eller løsunger som det også heter.

Anonymous poster hash: c6ea2...595

Hvordan kan et barn være uekte eller løst? Mener du at barn som er født utenfor ekteskapet er mindre verdt enn andre unger? Pga et papir? :skratte: Ikke for å være slem men jeg tror du må være mindre begavet, ikke noe du kan noe for da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...