Gå til innhold

Kvinner som får barn utenfor ekteskapet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At barna lider under det å være født som løsunger.

Anonymous poster hash: c6ea2...595

Hvordan lider de pga det?

Anonymous poster hash: 60988...ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg synes skam er bra. Men kanskje vi som medmennesker ikke bør oppmuntre kvinner til denne typen oppførsel?



Anonymous poster hash: 7df68...bb9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Ja dessverre, hvis du leser statistikene så vil du sa at det er mange kvinner i dag som får barn utenfor ekteskapet.

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Og akkurat like mange menn. Det må nemlig både en mann og en kvinne til for å lage et barn. Mulig du ikke fulgte så godt med i naturfagstimene...

Hvis du nå synes det å få barn utenfor ekteskap er så grusomt, så inkluder menn også, hvis ikke er du bare dobbeltmoralistisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg sier ikke at jeg synes skam er bra. Men kanskje vi som medmennesker ikke bør oppmuntre kvinner til denne typen oppførsel?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

hva med mennene som er med å lage de utenomekteskapelige barna da ditt forumtroll?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvorfor kan de ikke gifte seg først!?? Man skal visstnok hore rundt og få barn med alle og enhver nå til dags!??

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

På hvilken måte er du plaget av at ikke alle lenger frivillig, eller under tvang (ref. 50-tallet) gifter seg?

Er du personlig berørt av det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg synes skam er bra. Men kanskje vi som medmennesker ikke bør oppmuntre kvinner til denne typen oppførsel?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Og hvordan mener du at kvinner oppmuntres til å få barn utenfor ekteskapet i dag?

Anonymous poster hash: 60988...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte er du plaget av at ikke alle lenger frivillig, eller under tvang (ref. 50-tallet) gifter seg?

Er du personlig berørt av det?

Jeg vil bo i et moralsk samfunn hvor barna blir tatt godt vare på! Beklager at jeg setter norges barn for den seksuelle apetitten til befolkningen!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan mener du at kvinner oppmuntres til å få barn utenfor ekteskapet i dag?

Anonymous poster hash: 60988...ecf

F. eks. igjennom masse stønader? Kanskje vi bør revurdere disse?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg vil bo i et moralsk samfunn hvor barna blir tatt godt vare på! Beklager at jeg setter norges barn for den seksuelle apetitten til befolkningen!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Hvor får dt det fra at bl.a. barn av samboende foreldre ikke blir tatt godt vare på?

Den største trusselen mot barn av ikke-gifte foreldre er jo voksne med den holdningen du viser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vil bo i et moralsk samfunn hvor barna blir tatt godt vare på! Beklager at jeg setter norges barn for den seksuelle apetitten til befolkningen!

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

herregud da. Hva har det med stor seksuell appetitt å gjøre dersom et samboerpar alltid bare har hatt sex med hverandre og ingen andre? Du må da evne å skille mellom barn produsert ved ons og under forpliktende forhold der man i praksis er gift likevel..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvordan mener du at kvinner oppmuntres til å få barn utenfor ekteskapet i dag?

Anonymous poster hash: 60988...ecf

Kanskje fordi ekteskapet som institusjon er under hardt ideologisk angrep? Jamfør kulturmarxisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

F. eks. igjennom masse stønader? Kanskje vi bør revurdere disse?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Gjelder dette bare dem som ikke er innviet i den helleige ektestand før barna fødes?

- eller gjelder det også dem som blir aleneforsørgere etter skilsmisse?

Mener du det skulle vært lovforbud mot å skille seg? - slik at ingen barn ble barn av aleneforsørgere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F. eks. igjennom masse stønader? Kanskje vi bør revurdere disse?

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Jeg er sammen med, og bor sammen med faren til barnet. Vi får barnetrygd, men det gjør gifte også. Hvilke stønader viser du til? Vi får nemlig ikke noen.

Anonymous poster hash: 60988...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tenker dere om disse kvinnene? Jeg tenker at de har dårlig moral.

Anonymous poster hash: 7df68...bb9

Er en mann like umoralsk når han setter barn på en kvinne han ikke er gift med? I Norge går 50% av alle ekteskap i dass, vil derfor påstå at det er ganske moralsk å ikke gifte seg, i hvert fall ovenfor barnet som slipper at foreldrene går gjennom en bitter skilsmisse. Samlivsbrudd og skilsmisse kan nemlig i noen tilfeller ikke sammenlignes. Jeg har bodd sammen med faren til barnet mitt i 12 år og ingen av ønsker å gifte seg, vi har samboerkontrakt og et felles barn som vi begge vil det beste for, så nei vil ikke si jeg er umoralsk, bare fornuftig og realistisk.

Anonymous poster hash: e6573...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi ekteskapet som institusjon er under hardt ideologisk angrep? Jamfør kulturmarxisme.

Dette er ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: 60988...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er ikke tilfeldigvis i slekt med denne karen?

1402752.jpg



Anonymous poster hash: e6573...cc1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: 60988...ecf

Nei, kulturmarxismen har jo pågått noen år nå, men likefullt er jo det en oppfordring til kvinner å få barn utenfor ekteskapet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...