Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Haha, må suge å være på jobb så sent. Syns litt synd i deg

Jobber fra 23 til 07. Så gøy atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som alltid blir "sykere" når andre er syke..

Per: jeg er litt sår i halsen i dag.

Pål: jeg våknet med halsbetennelse.. Var tungt å komme seg på jobb.

Lise: Fia måtte dra hjem fra jobb fordi hun skadet skuldra.

Pål: jeg har kronisk betennelse i begge skuldrene. Var ikke snakk om å kunne dra hjem fra jobb selv med over 40 i feber.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

At hvis du ytrer din mening her inne uten å bruke AB-funksjonen, kommer et lass med AB-brukere og slenger deg full i dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Festing om natta, som gjør at jeg ikke får sove. Send drittungene legevakta med brekte ben og litt lavere selvtillit.

Gamlinger som går i slow motion og med det lager laaaaaang KØØØØØ. Har allerede bestemt meg. Jeg skal ikke bli GAMMAL. Jeg skal dø ung eller bli den nye Berlusconi.

Det er de eneste tingene som irriterer meg. Alt annet er greit. Du skal få lov til å gå på gata naken, kjøre på rødt lys, rane banker, fise, rape, prompe, klippe plenen, samle frimerker, tagge, gå med gullkjede og drite ned offentlige toaletter. Bare la meg sove. Bare la meg få gå rundt i denne vakre verden uten at jeg blir stående i rulletrappa pga noen gamle tullinger som ikke hører en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Let me see...

*Skrive kjeeeeeempelang tekst...* Person eg skrive til:"Ok." BITCH PLEASE.

Når eg har dysleksimomentet mitt, og greier ikkje å skrive eit forbanna ord rett sjøl om eg har prøvd 5-6 ganga, OGSÅ greier eg ENDELIG å skrive rett, men da "retter" rettsjrivibgsprogtammet(Gadd ikkje å rette ditta...) det.

Folk som klager på kroppen min."Du er for tynn!" "Du er for feit!" "Du spiser for lite!" "Du spiser heile dagen!" Frankly my friend, I don't give a damn.

Skrivefeil som:"Eg TØRR ikkje." "Eg VILL ikkje." "Kan vi VELL." "NÅKK/NOKK er NÅKK/NOKK." "No IGJENN?" Ååååå har så lyst å kutte av personens haud...

Stikkende insekt.

Folk som er på mobilen 24/7. Kom fra ein 15 åring...

Religiøse...

Dei som seier at alle i 1D er gay. Kor stor forbanna sjanse er det for at 5 randome folk som blir satt sammen i ein gruppe er gay? Altså alle?!

Når spotify klikker når eg er på joggetur.

Folk som snorker.

Folk som drar meg inn på ein dass, for meg er det tortur!

Å gå uten musikk.

Folk som skryter over ting som aldri har hendt, eller aldri slutter å prate om den fyren som smilte til deg. Get over it.

Når man har 200 kanaler, men det er ikkje noke interessant å se på...

Når man har SKIKKELIG lyst på noke, men har ingenting.

Når fyren du liker er opptatt.

Folk som er navere uten at dei er sjuke/Skada elns.

Når folk lyger.

Ditchere.

Folk som seier:"LOL!" "YOLO!"

Når naboen hører på Adele ute, drithøgt klokka 1-2 om natta. Adele!!!

Fake folk.

Folk som skriker og hisser seg opp for 0 grunn.

Eg har plakater nær senga mi, og eg hater når noken rister f.eks dyna mi og ødelegger plakatene...

Dumme folk.

Edderkopper.

Sikkert masse meir :)

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let me see...

Folk som skriver ting med svære mellomrom irriterer meg. Tar jo en hel side.

Anonymous poster hash: 16257...ab1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg at det er for mange stikkende/bitende insekter i norge på sommerstid. Spesielt ute på landet. Her skal man sitte ute å nyte sola liksom. Men det går ikke fordi man blir omsvermet av klegg. Og så etterpå har man en tre, fire kleggbitt som klør som fy. Og så snart sola går ned har man knotten som ødelegger hele sommerkvelden og da er det helt umulig å være utendørs. Ahhhrg. Skjønner godt at folk reiser til syden på sommeren selv om det er varmt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på bussen. Høylytt latter og prating. Greit nok på små turer, men ikke når man skal reise i flere timer og folk ikke holder kjeft.

Også folk på bussen som glor

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjukke folk som påstår at de spiser som fugler

Anonymous poster hash: d1587...d5e

Som et lite apropos: fugler spiser ekstremt masse i forhold til egen kroppsvekt for å gå opp i vekt. Med andre ord lyver de jo ikke :)

Anonymous poster hash: 9243a...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekke bortskjemte unger. offer for fri oppdragelse, dessverre blir offentligheten også offer for deres frie oppdragelse.

takk gud for musikk og ørepropper. jeg tar IKKE kollektiv trafikk eller handler i butikken uten.

folk som tror at alle andre synes ungen deres er like søt som de selv, og på død og liv lar ungen løpe rundt i butikker som om det var deres lekeplass.

innvandrer damer som sperrer alle fortau med å trille barnevognene sine på vannrette rekker

de venstrevridde og politisk korrekte brille programlederne, som på død og liv må putte inn et eller annet anti frp i hver jævla sending.

Rasist?

Anonymous poster hash: a3a5f...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil i trådtitlene her på KG. Altså, jeg skriver ikke perfekt selv, men når jeg blar nedover på "nytt innhold" og annenhver trådtittel inneholder feil blir jeg litt syk :glare:

Sånn som " Mannen vil ta med ut barna av barnehagen", "Hvordan vann blomster når på ferie", "Diger utslett over ansikt mitt" osv.

Kan forstå det om det er utenlandske som ikke kan ordentlig norsk enda, men som regel er det ikke det.

Irriterer meg også over folk som ikke sier hei tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Topp fem-lista denne uka:

1) Tante Rød er rett rundt hjørnet. Er så oppblåst at jeg ser ut som en hvalross som lider av overvekt.

2) Det er over tredve grader ute. Altfor varmt og klamt. Alt kleber seg til kroppen. Og håret på hodet er fullstendig uregjerlig. Har mer krøller enn en puddel.

3) Har sølt tomatsaus i sofaen. Lysgrå sofa i stoff forøvrig. Hrmf.

4) Fordi det er så varmt, stinker det svette av litt for mange folk nå om dagen

5) Tråder som ikke bare stenges, men også fjernes her inne uten noen form for informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil i trådtitlene her på KG. Altså, jeg skriver ikke perfekt selv, men når jeg blar nedover på "nytt innhold" og annenhver trådtittel inneholder feil blir jeg litt syk :glare:

Sånn som " Mannen vil ta med ut barna av barnehagen", "Hvordan vann blomster når på ferie", "Diger utslett over ansikt mitt" osv.

Kan forstå det om det er utenlandske som ikke kan ordentlig norsk enda, men som regel er det ikke det.

Irriterer meg også over folk som ikke sier hei tilbake.

Det kalles typo, det kan skje med hvem som helst

Anonymous poster hash: a3a5f...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Min mor går meg på nervene innimellom. Hun har alltid gjort sitt beste for at jeg ikke skal tro jeg er verdt noe eller kommer til å klare noe. Hun finner alltid på noe for at jeg skal føle meg dum og klarer glatt å gi meg dårlig samvittighet for den minste ting.

I tilleg "liker" hun ikke noe som vi kjøper til henne, om det så er et klesplagg hun har ønsket seg, ting vi vet hun liker og mat som hun liker. Ingenting er godt nok.

Det siste hun kom med, etter at vi hadde gitt hun noen fine klær, er at hun bruker dem som "seng" til kattene sine.

Hun er alkoholiker, men jeg tror ikke det er det som er årsaken til holdningen hennes.



Anonymous poster hash: 82361...269
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende sa du???

-folk som tuuuuter hvis du ikke kjører forbi han syklisten midt i en sving, eller tuuuter fordi du stopper for noen med motortrøbbel osv osv..

SLAPP AV!!!!

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...