Gå til innhold

Lage bryllupsinvitasjon selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom du gjorde det, hvordan gikk du frem? Kan jeg få se bilder?

Bestilte du noe av det på ebay, og hvilke søkeord brukte du?:)

Anonymous poster hash: ccd94...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal lage dem selv, har foreløpig bare kjøpt inn det jeg trenger :) Men jeg anbefaler deg å sjekke på etsy.com - jeg hadde aldri klart meg uten den siden ihvertfall! Fant en invitasjon jeg likte veldig godt, kjøpte ett eksemplar og bruker den som mal. Gleder meg til å komme igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage dem selv, har foreløpig bare kjøpt inn det jeg trenger :) Men jeg anbefaler deg å sjekke på etsy.com - jeg hadde aldri klart meg uten den siden ihvertfall! Fant en invitasjon jeg likte veldig godt, kjøpte ett eksemplar og bruker den som mal. Gleder meg til å komme igang!

Vi begge gifter oss med drømmemannen 22.08.15. Tenk om det er samme mann :skratte:

Jeg vurderte det, men så blir det for mye jobb så jeg slo det fra meg, lager bordkorta i stede. Hjemmelaget er finest, og for de som har tid er det supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en venninne av meg skulle gifte seg kjøpte hun inn det hun syntes var fint av hardt papir og scrapbook-aktige greier, i tillegg til at hun hadde fremkalt parbilder av henne og hennes kommende mann. Så inviterte hun venninnene sine på jentekveld, der vi alle satt og lagde invitasjoner sammen, og skrev på det hun sa at vi skulle skrive. Det var kjempekoselig! Kjøp inn et par vingøasker, inviter venninner, og slå dere løs. Hun sparte masse penger på det.

Anonymous poster hash: b3ffd...a55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en venninne av meg skulle gifte seg kjøpte hun inn det hun syntes var fint av hardt papir og scrapbook-aktige greier, i tillegg til at hun hadde fremkalt parbilder av henne og hennes kommende mann. Så inviterte hun venninnene sine på jentekveld, der vi alle satt og lagde invitasjoner sammen, og skrev på det hun sa at vi skulle skrive. Det var kjempekoselig! Kjøp inn et par vingøasker, inviter venninner, og slå dere løs. Hun sparte masse penger på det.

Anonymous poster hash: b3ffd...a55

*Vinflasker, mente jeg naturligvis å skrive!

Anonymous poster hash: b3ffd...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begge gifter oss med drømmemannen 22.08.15. Tenk om det er samme mann :skratte:

Jeg vurderte det, men så blir det for mye jobb så jeg slo det fra meg, lager bordkorta i stede. Hjemmelaget er finest, og for de som har tid er det supert.

Hihi, får håpe det er to forskjellige menn :fnise:

Jeg har faktisk gjort motsatt, bordkortene er bestilt ferdige for jeg fant noen som passet helt perfekt til mitt tema! :rolleyes: Hyggelig å lage litt selv syns jeg, så gleder meg til å begynne med klipping og liming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lagde selv :) ca 30 invitasjoner. Både meg og mannen satt å klipte og limte, å så brukte vi dymomaskin til noe av invitasjonen :) Har ikke bilde her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager selv. Søkte litt på Google for inspirasjon også lagde jeg min egen versjon som vi likte. Har hatt noen kosekvelder med forloveren min. Skal lage alt vi trenger av kirkeprogram etc også. Men det tar jeg på nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte papir på www.cardsandpockets.com og bånd på Panduro. Søkte på google etter inpirasjon. Satte meg ned med forloveden min (bestakk han med øl) en del kvelder. Ble veldig fint :)

Skjønner ikke hvordan jeg kan legge inn bilde her... *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Kjøpte papir på www.cardsandpockets.com og bånd på Panduro. Søkte på google etter inpirasjon. Satte meg ned med forloveden min (bestakk han med øl) en del kvelder. Ble veldig fint :)

Skjønner ikke hvordan jeg kan legge inn bilde her... *blond*

Det samme har jeg gjort! Vil gjerne se resultatet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg gjort! Vil gjerne se resultatet

Send meg mailadr din på pm, så kan jeg maile deg bildene hvis du vil :) Jeg vet ikke om noen annen måte :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hva liker du da? Vi ville ha litt rustikk stil, så lagde malen i word og printet ut på kraftpapir. Ble pakket inn i paper doilies med knyttet hamp rundt. Bestillte personlige hjerteklistremerker på etsy med initialer og dato. Send meg en pm om du er interessert i å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan finne mange gode ideer på Pinterest. Prøv med "invitation wedding DIY". Jeg skal gifte meg neste år og vil lage invitasjoner selv. Det tar sikkert litt tid, men du trenger ikke å gjøre det i løpet av en kveld :) Kjæreste skal også bidra, så blir det mange hyggelige kvelder sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte www.babykort.no på både invitasjon til dåp, takkekort og julekort. Der er også ferdige maler for bryllupsinvitasjoner. Da gjør man jo ikke alt helt selv, men litt, og det blir jo litt personlig i alle fall! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...