Gå til innhold

Lokaler i Trondheim? HJELP!


kokkenfredrik

Anbefalte innlegg

Jeg og den blivende fruen skal gifte oss 4. juli 2015.

vi gifter oss i heimdal kirke, men har ikke funnet lokale til middagen/festen enda..

er det noen av dere damene som vet om et bra sted?

vil helst at det ikke skal være;

-"alt" for dyrt

-må ha plass til ca 30 til middag og ca 120 til fest

-brukbart kjøkken til å servere/halveis lage 4 retters middag

-helst så vi kan ha egen sjenkebevillning/uten noe form for bevillning (må ikke ha egen)

-nermest mulig trondheim sentrum(helst..)

håper noen kan hjelpe en gledefull mann :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fykenborg forsamlingshus på Reppe kanskje? Her er det plass til ca 100 stk til middag, de har stort og velutstyrt kjøkken, man kan leie fine, hvit stoltrekk om ønskelig (iallefall kunne man det før) og det koster ikke skjorta.

Dere kan også høre med Folkets Hus på Ranheim, der har de god plass til ca 100 stk i den ene salen + et godt utstyrt kjøkken. Heller ikke den dyreste plassen i Trondheim.

Det er vanskelig å finne selskapslokale for ca 120 stk til fest, disse to er de eneste vi fant da vi skulle gifte oss for 2 år siden. Man har jo alltids Banksalen som er helt nydelig og med veldig god mat, men da får man ikke ordne med maten og drikken selv..

Gratulerer med bryllupet som kommer og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var der vi skal være, Lerflaten gård. Men uten å ha sjekket kalenderen (den ligger tilgjengelig på nettsidene deres) vil jeg anta at datoen dere ønsker så er det alt booket. (Vi booket 2,5 år i forveien). Men dere kan jo sjekke det stedet og se om de evt har en åpning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klett samfunnshus leier ut til bryllup, det er jo ikke så langt unna Heimdal... Det er ganske stor plass der, i allefall, selv om det nok blir endel egeninnsats med pynting for å få det fjongt :)



Anonymous poster hash: 0767d...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klett samfunnshus leier ut til bryllup, det er jo ikke så langt unna Heimdal... Det er ganske stor plass der, i allefall, selv om det nok blir endel egeninnsats med pynting for å få det fjongt :)Anonymous poster hash: 0767d...1e0

Vi skal ha festen der neste år! Tror dere må få ut fingeren snart, da allerede mye var fullt da jeg bestilte på mars!

Så på Brekkåsen grendahus på melhus, fremo gård, lerflaten er booka fullt, (hele 2015), osv....:) det er så mange som gifter seeeeeeg:o vi måtte samkjøre kirke og lokale... Noe måtte vike, så da ble det tidspunktet på vielsen da så mye var fullt allerede :/

Hva med tiller forsamlingshus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Sjekk om det finnes utleiehytter i bymarka eller klubbhus/samfunnshus (idrettslag/foreninger) som kan leies.



Anonymous poster hash: e0247...c2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestbyen da? VI hadde på folkets hus på Ranheim, og bestilte to år i forveien. Tror dere må et stykke unna sentrum om dere ikke allerede har bestilt ja.

Det finnes et lokale oppe ved Sørem gård også.. Der det var slalombakke før i tiden. . Ikke alle vet av det.. Men om det er stort nok, er jeg usikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere fått lokaler? Vi har vært i bryllup i grendahuset på Trolla, 10 min med bil utenfor sentrum. Tror ikke det er så stor pågang der.



Anonymous poster hash: 0767d...1e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...