Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Alle som har pult damer på one night stands vet at damer alltid påpeker at hun aldri vanligvis pleier og gjøre sånt.

Velvel, greit for meg. Jeg ser på damer som har ons som horer uansett så for meg så spiller det egentlig ikke noen rolle om en dame skal påpeke at hun absolutt ikke er noen hore selv om hun elsker og pule fremmede første gang hun ser dem. Uansett da, siden jeg betalte taxien til henne så måtte jeg faen meg dagen etter bli med flere kilometere for og finne minibank for at hun absolutt skulle ta ut hundreogfemti slik at hun ikke var ei hore som fikk betalt taxi hjem.

Faen heller altså, herregud damer.

Og det endte med at jeg sa at taxituren kosta sekshundre og ikke trehundre sånn at jeg kunne heller være hora og tjene litt på den elendige dårlige sexen. Hun skjønte at taxituren ikke kostet sekshundre og hun mente at jeg forsøkte og lure henne, og svindle henne samtidig, men herregud, var det ikke hu som begynte maset om dette horeriet?

Greit nok at jeg godt kunne hatt sexen gratis, men da skulle jeg i det minste hatt penger for den jævla lange gåturen til minibanken.

Jeg ser på alle menn jeg har hatt ONS med som horer også! :) La meg telle....øh...kom ut av tellinga...eh. hmmmm. Det blir vel ca. 26 horer det, pluss meg (eller, teller det som ONS/tilfeldig sex hvis du ble med dem hjem første kvelden, men så ender du opp i et forhold med dem egentlig??) i så fall blir det alle. Tror det blir 30 horer eller noe sånt. Må si at livet som hore har vært veldig okey da. Har møtt mange andre flotte "horer" som har gitt meg mange gode og spennende opplevelser. Og noen dårlige.

En av de verre:

En gang hadde jeg en slags ons med en medhore. Jeg kaller ham det fordi han driver med det samme som meg (har sex med de han vil ha sex med (når de også vil) når han er singel). Jeg sier en slags ons fordi vi hadde hatt sex noen ganger før, og var på vei til å bli sammen før han dumpa meg ved å kline med ei anna dame foran meg. Thats life!

Anyways vi ble venner igjen den kvelden, og klemte og koste. Jeg var visst ei skikkelig bra dame, som han hadde respekt for, sa han. (jeg bare.....jaaaaaa yeah right! hahah!). Jeg og ei venninne dro hjem til ham på et slags nachspiel. Jeg husker best at det var syyyykt skittent der, og iskaldt. Jeg hadde dessuten pådratt meg hodepine og burde vel lagt meg der og da. Men så rulla han en joint til oss og etter noen trekk forsvant all hodepine og tvil gitt!

Venninna mi sovna på sofaen mens vi gikk ned til noe jeg tror skulle forestille et soverom. Jeg er dog ikke sikker, for det så mest ut som et gulvskap (alle klærne på gulvet) med en seng inni. Så hadde vi sex, og nå som jeg ikke var forelska i ham lenger, var det veldig skuffende. Han lå liksom bare tungt oppå meg og stønnet, og gjorde ikke noe for at jeg skulle kose meg egentlig. Til slutt sa jeg at jeg måtte på do, og han sovna nok. Så jeg gikk jeg på et bad med mannlige kjønnshår ca. overalt og spydde litt her og der. Rett skal være rett: det meste havnet i do, men jeg tror egentlig ikke man kunne merke noen særlig forskjell uansett.

Slik fortsatte det, og jeg fikk en ekstrem hodepine. Så da gikk jeg opp til venninna mi uten å si hadet til "kompisen" min. Hjemme hos henne ba jeg om noen smertestillende tabletter og "dessverre" så hadde hun bare farens sterke smertestillende i medisinskapet. Så det ble litt pinex forte på meg, og jeg sov til neste dag. Sånn sett gikk det jo ganske greit, men det store aberet med hele kvelden var at jeg mista jakka mi, som sikkert kostet to hundre kroner. Noe hele "stasen" ikke var verdt. Regner med han bruker den som ronkeklut nå. Eller kanskje han bare lar det størkne i dyna. Savner fortsatt den jakken. :(((

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjedde da jeg var 17 år og hadde et enormt behov for bekreftelse.

På byen møtte jeg en trønder som var mildt sagt beruset. Jeg fikk først masse oppmerksomhet og han spanderte og sjarmerte. Han skulle til å kysse meg, men kom på at han skulle spytte ut snusen først, som da havnet i øyet mitt. AU!

Likevel ble jeg med på hotellrommet hans etterpå, etter noen klønete forsøk på penetrering sier han : "det va itj fordi du va så deilig at du fikk bli med mæ ailtså".

Eeeeeh, ooookeeeei...

Så greide han å rive hull i strømpene mine

Han fikk den ikke opp, og jeg hadde mistet interessen, så jeg gikk hjem med ødelagte stayups og snus i øyet. Fantastisk kveld.

Anonym poster: bc4ea0433722b7599dc6eebdfc3b240e

Du burde svart: ja du må vel bare ta det du får, du stakkars.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde svart: ja du må vel bare ta det du får, du stakkars.

Jeg tror jeg svarte "takk det samme" eller noe i den retningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde da jeg var 17 år og hadde et enormt behov for bekreftelse.

På byen møtte jeg en trønder som var mildt sagt beruset. Jeg fikk først masse oppmerksomhet og han spanderte og sjarmerte. Han skulle til å kysse meg, men kom på at han skulle spytte ut snusen først, som da havnet i øyet mitt. AU!

Likevel ble jeg med på hotellrommet hans etterpå, etter noen klønete forsøk på penetrering sier han : "det va itj fordi du va så deilig at du fikk bli med mæ ailtså".

Eeeeeh, ooookeeeei...

Så greide han å rive hull i strømpene mine

Han fikk den ikke opp, og jeg hadde mistet interessen, så jeg gikk hjem med ødelagte stayups og snus i øyet. Fantastisk kveld.

Anonym poster: bc4ea0433722b7599dc6eebdfc3b240e

Han var vel ikke blond?

Anonym poster: 775465e2f84993732e989f2a46b63ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sandymor

Jeg hadde ONS en gang. Huff, er med FWB typen. Anyways, var helt latterlig full. hadde blitt stengt ute fra et ustested, og en søt fyr hadde tatt hånd om meg. Vi begynte og kline, og han skulle følge meg hjem for å være sikker på at jeg kom meg hjem. Og hjemme hos meg var min 15 år gammel lillesøster på besøk. Vi knulla vegglangs, og dunket og styret. Stakkars søster. Ikke nok med det. Det var første mensen-dagen min, noe jeg såklart ikke husket. Og det endte med at tampongen var stappa langt oppi musa da jeg våkna, gikk på badet og kjente at noe ikke var riktig. I fortvilelse gikk jeg tilbake og prøvde å hinte at han skulle gå. Men neida. Han ville ha en til runde, noe han ikke fikk... Jeg måtte til gynekolog samme dagen, og det viste seg at han hadde vært så hardhent, og bomma så inni... at jeg hadde revna, og måtte opereres nedentil uka etterpå...

Er et år siden, sliter ennå med følelsen nedentil.... Jeg har blitt skremt fra ONS for og si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vel ikke blond?

Anonym poster: 775465e2f84993732e989f2a46b63ea0

neeei, han var mørkhåret. Finnes det flere av den sorten? Huttetu..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ONS en gang. Huff, er med FWB typen. Anyways, var helt latterlig full. hadde blitt stengt ute fra et ustested, og en søt fyr hadde tatt hånd om meg. Vi begynte og kline, og han skulle følge meg hjem for å være sikker på at jeg kom meg hjem. Og hjemme hos meg var min 15 år gammel lillesøster på besøk. Vi knulla vegglangs, og dunket og styret. Stakkars søster. Ikke nok med det. Det var første mensen-dagen min, noe jeg såklart ikke husket. Og det endte med at tampongen var stappa langt oppi musa da jeg våkna, gikk på badet og kjente at noe ikke var riktig. I fortvilelse gikk jeg tilbake og prøvde å hinte at han skulle gå. Men neida. Han ville ha en til runde, noe han ikke fikk... Jeg måtte til gynekolog samme dagen, og det viste seg at han hadde vært så hardhent, og bomma så inni... at jeg hadde revna, og måtte opereres nedentil uka etterpå...

Er et år siden, sliter ennå med følelsen nedentil.... Jeg har blitt skremt fra ONS for og si det sånn.

Ikke fullt så drita neste gang kanskje? Kanskje du da husker å ta ut tampongen først også... :tronderbart:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeeenge siden.

Ikke akkurat så fæl historie, heller litt søt og rar.

To venner ble med for å overnatte på min lille hybel etter en bratt og sen kveld på byen. Den ene var jeg (dame) litt forelsket i, og han ville jeg gjerne ha med meg i sengen min. Den andre ble plassert i stolen.

Jeg gledet meg til endelig å ta for meg.

Lyset ble slukket, og vel under dynen begynner klining og gjensidig tafsing.

Herlig, inntil vi blir avbrutt av dunkelyder fra den andre siden av bordet.

På med lyset.

Der sitter kameraten god fremoverbøyd i stolen og dunker panna i bordet.

Vi lurer jo selvsagt på hvorfor han gjør det.

Det var fordi vi bråkte sånn at han ikke fikk sove.

Ville det ikke være bedre å putte noe i ørene i stedet for å dunke panna i bordet.

Vi lover å ikke lage lyder.

Av med lyset, mer kyssing og tafsing,

….. og mer dunkelyder.

Det var da fælt så god hørsel den fyren har.

Han ga seg ikke før vi satte på lydløs, det vil si, la oss til å sove.

Senere skjønte jeg at headbanger’n likte meg såpass godt at han ville vi skulle stoppe aktiviteten i senga. For å få til det bruke han hue. Egentlig ganske smart gjort.

Anonym poster: dfcd7ccde7a4c328381e848e6656812e

Anonym poster: dfcd7ccde7a4c328381e848e6656812e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Summers

Historien tll en klassekammerat.

Var på VGS og vi skulle sette opp revy, man har jo forskjellige ambisjoner og vennen min hadde som mål å ikke lenger være jomfru. Han så jo ganske OK ut og var en jente som likte han ganske godt, de ender i seng, men vennnen min var ikke interessert i mer enn akkurat det. Jenta derimot trodde jo at de skulle bli sammen. Sikkert mange som har grått og hatet etter å ha blitt lurt slik, men denne jenta var ikke til å kødde med så hun setter seg opp som "konferansier", og midt under revyen klarer hun å få lurt vennen min opp på scenen. Og her forteller hun om vennen min sin debut, hvor skuffet hun var over utstyret hans, hvor dårlig han var i senga og hvordan hun trodde det bare var jenter som gråt etter sex.

Endret av Summers
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er garantert noens verste ONS, ever. Til nattmatt hadde vi stoppet innom en nattåpen fastfoodsjappe, og vi hadde kjøpt noe greier med MASSE dressing, rømme, og slikt på. Jeg er veldig laktoseintolerant, men det tenkte jeg ikke på da vi slafset i oss dette. Tidlig ved morgenkvisten måtte jeg sååå jævlig på do, jeg kunne ikke holde meg i det hele tatt, jeg MÅTTE på do.

Så jeg satt meg på do og fikk tidenes renneskit, trenger neppe å fortelle mer. Men ja.. hele skåla full i illeluktende drit, også går det faen ikke an å trekke ned..!!!!!!!!!!!!!

Det går faen meg altså ikke an å trekke ned, og det er ikke måte på hvor panikk jeg får, jeg prøver alt!! Jeg hiver vann i dass, med det resultat i at vannmengden og driten bare stiger, så det er enda mer i dasskåla, fy faen!!

Jeg kledde på meg, snek meg ut derfra, og stakk.

:sjenert:

Hahahaha, denne har jeg også klart å gjøre. Men dette var på kypros hvor jeg jobbet. Han bodde i en annen by og måtte kjøre meg hjem på morgenen slik at jeg rakk jobb. Han gikk så klart på do etter meg før vi gikk og jeg har aldri sittet i en bil med en pinligere og taus stemning noen gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Historien tll en klassekamerat.

Var på VGS og vi skulle sette opp revy, man har jo forskjellige ambisjoner og vennen min hadde som mål å ikke lenger være jomfru. Han så jo ganske OK ut og var en jente som likte han ganske godt, de ender i seng, men vennnen min var ikke interessert i mer enn akkurat det. Jenta derimot trodde jo at de skulle bli sammen. Sikkert mange som har grått og hatet etter å ha blitt lurt slik, men denne jenta var ikke til å kødde med så hun setter seg opp som "konferansier", og midt under revyen klarer hun å få lurt vennen min opp på scenen. Og her forteller hun om vennen min sin debut, hvor skuffet hun var over utstyret hans, hvor dårlig han var i senga og hvordan hun trodde det bare var jenter som gråt etter sex.

Den var drøy! Stakkars fyr!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte ha litt mat da vi kom hjem til han, kjapt og greit ostesmørbrød med masse fersk chili, namnam.

Når vi så kommer i gang tar det ca. 30% sekunder med berøring før jeg skriker av smerte. Kjennes ut som det brenner der nede. Han hadde selvfølgelig ikke vasket hendene etter å ha kuttet opp chili...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var drøy! Stakkars fyr!

He had it coming, he had it coming.

He only had himself to blame.

If you had been there, if you had seen it,

I bet that you would have done the same.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I fylla endte jeg til sengs med en langt eldre fyr. Han trengte inn og begynte å pule meg i den samme monotone rytmen. Problemet var at han aaaldri kunne gjøre seg ferdig. En time gikk, to timer, tre ... Han sa at det var vanskelig å komme når han hadde drukket. Tilslutt resignerte jeg av å ligge sprikende, og holdt på å slukne. Ut på morgenkvisten kom jeg til meg selv av at jeg ble slått i ansiktet av en runkende og sprutende penis. Etterpå lå jeg tilgriset med en slapp pikk mellom øynene og ballene hans mot munnen...Da jeg våknet utpå dagen, følte jeg med dårlig behandlet, uten at det hindret ham. Så han tok meg i skjestillingen og kom nesten med en gang.

Jeg var dårlig i magen av angrepillen og sår et visst sted da han ringte meg. Nummeret ble slettet og telefonen slått av de neste par dagene ...

Anonym poster: 569c0d2ef3676b9dd18a8b5029c80e8d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fylla endte jeg til sengs med en langt eldre fyr. Han trengte inn og begynte å pule meg i den samme monotone rytmen. Problemet var at han aaaldri kunne gjøre seg ferdig. En time gikk, to timer, tre ... Han sa at det var vanskelig å komme når han hadde drukket. Tilslutt resignerte jeg av å ligge sprikende, og holdt på å slukne. Ut på morgenkvisten kom jeg til meg selv av at jeg ble slått i ansiktet av en runkende og sprutende penis. Etterpå lå jeg tilgriset med en slapp pikk mellom øynene og ballene hans mot munnen...Da jeg våknet utpå dagen, følte jeg med dårlig behandlet, uten at det hindret ham. Så han tok meg i skjestillingen og kom nesten med en gang.

Jeg var dårlig i magen av angrepillen og sår et visst sted da han ringte meg. Nummeret ble slettet og telefonen slått av de neste par dagene ...

Anonym poster: 569c0d2ef3676b9dd18a8b5029c80e8d

HAHA jeg tror vi har hatt sex med samme fyr, det kan ikke finnes flere!! Den dag idag er han faktisk en av mine beste venner, men allikevel like motbydelig!

Anonym poster: 27a1ed3e090ac57dba9a34dd00c81889

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Historien tll en klassekammerat.

Var på VGS og vi skulle sette opp revy, man har jo forskjellige ambisjoner og vennen min hadde som mål å ikke lenger være jomfru. Han så jo ganske OK ut og var en jente som likte han ganske godt, de ender i seng, men vennnen min var ikke interessert i mer enn akkurat det. Jenta derimot trodde jo at de skulle bli sammen. Sikkert mange som har grått og hatet etter å ha blitt lurt slik, men denne jenta var ikke til å kødde med så hun setter seg opp som "konferansier", og midt under revyen klarer hun å få lurt vennen min opp på scenen. Og her forteller hun om vennen min sin debut, hvor skuffet hun var over utstyret hans, hvor dårlig han var i senga og hvordan hun trodde det bare var jenter som gråt etter sex.

Så han må svi for at hun er en naiv godtroende bitch?

Edit,, eller visste han at hun var interessert men peisa på fordet?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Så han må svi for at hun er en naiv godtroende bitch?

Edit,, eller visste han at hun var interessert men peisa på fordet?

Blir vel begge deler, han visste at hun var interessert, og hun var naiv for de datet aldri, hadde bare sex etter en fest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...