Gå til innhold

På ingen måte mulig og prøve SUMO?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var så gjerne ETT klipp jeg skulle sett av noe som gikk på tv 2, jeg har sendt mail til de som driver programmet men de ba meg bare om å bli medlem på tv 2 sumo og se det der.

Men synes det blir litt for dumt når jeg bare skal se et klipp på 10 minutter og kjøpe SUMO for en hel mnd, synes det er ganske latterlig for jeg finner ikke slik som viaplay og netflix har at man kan prøve 1 gratis mnd.

For jeg har etter prøvemnd med netflix og viaplay kjøpt det... men i og med at jeg ikke vet hvordan sumo funker og hvor bra det er så vil jeg ikke kjøpe det, men det eneste jeg vet er at jeg vil se et klipp av et program.

Noen som vet om mulighet for å få sett 1 episode av noe evt?



Anonymous poster hash: d0c0d...7a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du er student så kan du prøve gratis i 1 måned.

Hvis ikke så er vel den billigste måten (om du kun skal se på en ting) å kjøpe 1 uke.



Anonymous poster hash: ac092...842
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så gjerne ETT klipp jeg skulle sett av noe som gikk på tv 2, jeg har sendt mail til de som driver programmet men de ba meg bare om å bli medlem på tv 2 sumo og se det der.

Men synes det blir litt for dumt når jeg bare skal se et klipp på 10 minutter og kjøpe SUMO for en hel mnd, synes det er ganske latterlig for jeg finner ikke slik som viaplay og netflix har at man kan prøve 1 gratis mnd.

For jeg har etter prøvemnd med netflix og viaplay kjøpt det... men i og med at jeg ikke vet hvordan sumo funker og hvor bra det er så vil jeg ikke kjøpe det, men det eneste jeg vet er at jeg vil se et klipp av et program.

Noen som vet om mulighet for å få sett 1 episode av noe evt?

Anonymous poster hash: d0c0d...7a1

Du kan få tilgang til Sumo i en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få tilgang til Sumo i en uke.

Hvordan?

om du er student så kan du prøve gratis i 1 måned.

Hvis ikke så er vel den billigste måten (om du kun skal se på en ting) å kjøpe 1 uke.

Anonymous poster hash: ac092...842

Går på videregående så antar det ikke tells som student eller? Fikk bare med meg at det sto høyskole og universitet.

Anonymous poster hash: d0c0d...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...