Gå til innhold

Hvor ofte "må" du ha pikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte "må" du ha pikk før du får "abstinenser" og ikke fungerer i hverdagen?



Anonymous poster hash: 88d8c...fb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt et så stort behov for pikk at jeg ikke kunne fungere. Har hatt lyst på spesifikke menn, da, og det har jo vært forstyrrende nok. Men da er det personavhengig. Hadde ikke vært nok med en hvilken som helst pikk.

Anonymous poster hash: 5af5a...5f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Kan fungere, men tenker i overkant mye på hvor digg det hadde vært med pikk dersom jeg må gå mer enn to-tre dager uten :P Får lyst på pikk vanligvis halvannen time etter sist akt, heh... Nymfo much?

Nei altså klarer meg fint uten noen dager, men ideelt sett har jeg sex iallefall et par ganger om dagen! :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd å ikke ha det, men kan ikke se for meg at fraværet hadde vært noe jeg hadde satt pris på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Har aldri hatt et så stort behov at jeg ikke greier å fungere i hverdagen, herregud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer med kvaliteten. Eksen ville at vi skulle fortsette som FF siden sexen var så god, men hun ville jo bare ha 1-3 ganger i uken hun også.



Anonymous poster hash: 33fae...6b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke eller to, så tenker jeg på menn mer enn jeg vanligvis gjør :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått et helt år uten pikk, og det gikk helt fint. Fikk meg plutselig en elsker og det var først da jeg fikk ordentlig smaken på det igjen…. Nå har jeg lyst på pikk hver dag egentlig… Helst nå om jeg kunne valgt.



Anonymous poster hash: 98280...07d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Umulig å forklare for tørrpinner som deg.

Anonymous poster hash: 33fae...6b9

Men ærligtalt. Det er jo ikke morsomt, det er mer fint og romantisk å sjekke opp folk. Men ikke på et forum der man er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 - 3 dager uten???? Hvor vanskelig kan det være da? Tror ikke denne gruppen er overrepresentert i alle fall, hehehe...



Anonymous poster hash: e75e6...d43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis klarer jeg å både overleve og fungere i hverdagen uten sex.

Det ville vært veldig vanskelig som singel å ikke klare dette, særlig siden jeg ikke ønsker å hoppe i seng med hvem som helst. Ellers er det sjelden "pikken" jeg har lyst på, har jeg lyst på sex er det med en spesifikk mann, da hjelper det lite å få seg hva som helst ...



Anonymous poster hash: 9edb3...6d3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går 2-3 dager før jeg tenker på sex konstant nesten.. Om det går mer enn en uke så må vi bare, men da har det vært grunnet at en av oss er bortreist, eller syk etc. En gang fikk vi 3 måneders sexnekt av legen (slet med en sykdom i underlivet som gjorde det veldig smertefult og måtte bruke bedøvende salve osv.) men gikk da fem dager før jeg ikke klarte mer og overtalte samboer til å ta meg!!

Anonymous poster hash: 55ab3...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 dager her også! Litt annerledes dersom jeg er syk, rett etter fødsel og sånn da, men kjenner behovet oftere er sterkere for å bli tatt enn å få orgasme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Godjente

Har man en deilig pikk å leke med, blir behovet større og vil gjerne ha hver dag, ofte flere ganger dagen. Men klarer jo å overleve noen dager uten da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ofte som mulig :-) Etter 3 dager tenker jeg ikke på annet enn en stor stiv kosestake.



Anonymous poster hash: 18ff8...514
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter aldri å fungere i hverdagen, behovet er da ikke så stort, men hvis jeg har hatt sex jevnlig begynner jeg å bli seksuelt frustrert etter 1-2 uker.

Klarer meg helt fint med minst et halvt år uten sex når jeg er singel. Lengste jeg har gått er halvannet-to år, tror jeg.

Endret av mijaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går greit en uke, men etter det må jeg ha meg noe.

Og hvor finner du det?

Anonymous poster hash: 33fae...6b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...