Gå til innhold

Jenter som har blikkkontakt og sitter i en klyge av gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av og til når jeg er ute, merker jeg at jenter kikker på meg og det ofte ganske lenge og jeg har utrolig lyst å gå bort. Men altså de sitter midt i en klynge av gutter. Forventer dere at jeg skal presse meg gjennom der og flørte med dere midt foran alle "gutte kompisene" som sikkert også vil prøve seg en gang eller to i løpet av kvelden?



Anonymous poster hash: f052f...4fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En utrolig stor turnon med slik selvtillit og mot, det hadde det i hvert fall vært!



Anonymous poster hash: 3667f...e9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utrolig stor turnon med slik selvtillit og mot, det hadde det i hvert fall vært!

Anonymous poster hash: 3667f...e9c

Du signalisere jo bare at du er opptatt egentlig ved å sitte i en klynge av gutter. Er du klar over hvor forbannade idiotisk det er å flørte når 3-4 gutter sitter rundt og vil ha kloa i deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på hun flørter, er nok heller mer at hun hviler blikket på deg, som med andre tilfeldige personer.



Anonymous poster hash: 0d7a1...9e5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på hun flørter, er nok heller mer at hun hviler blikket på deg, som med andre tilfeldige personer.

Anonymous poster hash: 0d7a1...9e5

Flere ganger og gjerne holder blikket lenge. Trokke det du.

Anonymous poster hash: f052f...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innbilsk.



Anonymous poster hash: 0d7a1...9e5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser slike jenter tenker jeg:

1) Hun er rimelig desperat etter å bli sjekket opp, de blikkene sender hun til alle.

2) Litt håpløst med jenter som er på byen for å bli sjekket opp og likevel plaserer seg slik at de er vanskelig å sjekke opp.

3) Spekulerer i hvorfor det ikke skjer noe mellom henne og guttevennene hennes. Har de kjæreste? Er jenta en tulling? Er guttene tullinger?

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Av og til når jeg er ute, merker jeg at jenter kikker på meg og det ofte ganske lenge og jeg har utrolig lyst å gå bort. Men altså de sitter midt i en klynge av gutter. Forventer dere at jeg skal presse meg gjennom der og flørte med dere midt foran alle "gutte kompisene" som sikkert også vil prøve seg en gang eller to i løpet av kvelden?

Anonymous poster hash: f052f...4fe

 

Fy faen så utrolig tiltrekkende det hadde vært om han tok motet til seg og sjekket meg opp midt i klyngen av kompiser (for de er faktisk bare kompiser. De hakke sjangs!!). Garantert ligg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du signalisere jo bare at du er opptatt egentlig ved å sitte i en klynge av gutter. Er du klar over hvor forbannade idiotisk det er å flørte når 3-4 gutter sitter rundt og vil ha kloa i deg?

Jeg er ofte ute med vennegjengen, som stort sett består av gutter. Det har aldri, og kommer aldri til å skje noe mellom meg og dem, de er gode kompiser. Det betyr ikke at jeg ikke er keen på å treffe en kjekkas i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du signalisere jo bare at du er opptatt egentlig ved å sitte i en klynge av gutter. Er du klar over hvor forbannade idiotisk det er å flørte når 3-4 gutter sitter rundt og vil ha kloa i deg?

Jeg jobber omtrent bare med menn. Så om jeg er på jobbfest/lønningspils må jeg da sitte et annet sted enn de jeg er med om jeg vil bli sjekket opp (av en jeg ikke jobber med)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser slike jenter tenker jeg:

1) Hun er rimelig desperat etter å bli sjekket opp, de blikkene sender hun til alle.

2) Litt håpløst med jenter som er på byen for å bli sjekket opp og likevel plaserer seg slik at de er vanskelig å sjekke opp.

3) Spekulerer i hvorfor det ikke skjer noe mellom henne og guttevennene hennes. Har de kjæreste? Er jenta en tulling? Er guttene tullinger?

Snakk om merkelige spekulasjoner. 

 

Har du ikke tenkt på det tilfelle der en jente er ute med en vennegjeng og plutselig ser en interessant mann? 

 

Har du tenkt at hun bare ser på deg tilfeldig og smiler for å være hyggelig? 

 

 

Og dere menn sier at kvinner legger for mye i menns handlinger. 

Anonymous poster hash: 2185b...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skjer med meg pleier jeg som regel å sørge for at jeg få såpass mye blikkontakt tilbake at det er safe for meg å gå bort til denne personen uten at det kommer helt uventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser slike jenter tenker jeg:

1) Hun er rimelig desperat etter å bli sjekket opp, de blikkene sender hun til alle.

 

 

Der er jeg faktisk ganske skyldig selv... Liker oppmerksomheten, særlig ekstra godt i fylla, som resulterer i at jeg flørter med alle... Veldig flaut dagen derpå. Jeg gjør heldigvis aldri noe, og med en gang noen "prøver seg" får jeg kalde føtter og trekker meg tilbake. Rare greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...