Gå til innhold

Styleconnection + Venus-konkurranse


Florence

Anbefalte innlegg

Så den nye konkurransen til Styleconnection og må helt ærlig si jeg reagerer litt. Er det virkelig så ille med litt naturlig hårvekst på kroppen at man føler seg berettiget til å trenge seg inn i privatsfæren til andre og bruke barberhøvelen deres nedentil??? Jeg vet ikke med resten av dere, men hadde jeg oppdaget at kjæresten til han jeg bor med brukte barberhøvelen min hadde jeg skjelt de huden full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har brukt høvelen til noen? Jeg hadde heller ikke likt hvis noen hadde brukt min høvel. Det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange ekle folk 😷 Kunne aldri gjort slik, finnes grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Barberhøvler er private når man har begynt å bruke de. Om man har engangshøvler som er ubrukte er det helt ok at ens bedre halvdel får en av disse, men da får han beholde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har brukt høvelen til noen? Jeg hadde heller ikke likt hvis noen hadde brukt min høvel. Det er ekkelt.

Ja, det er det konkurransen går ut på. Man kan vinne en reisebarberhøvel, og da må man fortelle om situasjoner hvor man har trengt å barbere seg, og da har mange endt opp med å tjuvlåne en høvel de fant på badet hos kjæresten, som da har vært både foreldre og romkamerater til kjæresten. Ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke poenget med en baberhøvel i small size som du kan ha i vesken når du skal ut på byn. Kan en ikke bare barbere seg før en reiser ut på byn da, så slipper en å barbere dåsa på toalettet for en evetuell ONS?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de eneste som svarer på denne tråden, er de som ikke ("ikke"?) har gjort dette. Tro det eller ei, det er ganske mange eklinger der ute. Tok det faktisk opp med noen venninner her om dagen, og de fleste svarte faktisk at "jaja, selvfølgelig. Desperate øyeblikk" hahah.

Kristin er en dame som er åpen om det meste, noe jeg digger hun for. Det er kanskje et litt tabu tema også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de eneste som svarer på denne tråden, er de som ikke ("ikke"?) har gjort dette. Tro det eller ei, det er ganske mange eklinger der ute. Tok det faktisk opp med noen venninner her om dagen, og de fleste svarte faktisk at "jaja, selvfølgelig. Desperate øyeblikk" hahah.

Kristin er en dame som er åpen om det meste, noe jeg digger hun for. Det er kanskje et litt tabu tema også

Jeg liker Kristin jeg også, men synes akkurat dette var litt i drøyeste laget. Jeg har også vært i den situasjonen at jeg plutselig hadde muligheten til sex og absolutt ikke var forberedt på det, men det er faktisk ikke krise med litt hår her og der. Ikke krise nok til å tjuvlåne en fremmeds barberhøvel. Det er faktisk helt uakseptabelt og kunne aldri falt meg inn å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...