Gå til innhold

nattkjole som holder puppene på plass, men som samtidig er både komfortabel og litt sexy.....? finnes det?


Cherrytomat

Anbefalte innlegg

Ja altså, jeg vil gjerne vere litt sexy for mannen, men liker også å vere påkledd siden jeg er oppe å trakker mange ganger for natten med ungene.

Liker best å sove i en singlet for den holder puppene litt på plass uten at noe strammer eller klør:) men så var det det med å vere litt sexy da....:-P

Har prøvd å Google søke, men har ikke kommet frem til noe spesielt, og jeg begynner å bli tom for søkeord.

Noen som har tid og lyst å hjelpe meg å titte? :)

Vil ha en som er ned til knærne, for jeg er så lang i ryggen at alt blir kort på meg ;)

Håper på masse god hjelp fra erfarne nettbutikkdamer!! :D

Endret av Cherrytomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helst ikke så innmari dyr, maks tusenlappen ;)

Endret av Cherrytomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nattkjole/neglisje på H&M for et par år siden med bh/topp/"noe å legge puppene oppi" (😂) sydd inn i kjolen. Helt klart mer sexy enn en singlet, dekkende nok til at den er anstendig m.t.p ungene.. 😉

Anonymous poster hash: 00b4b...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det, men det hjelper meg veldig lite siden du kjøpte den for flere år siden... :-)

Noen andre her som har sett noe i butikkene Nå, eller som har funnet noe på nett..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det, men det hjelper meg veldig lite siden du kjøpte den for flere år siden... :-)

Noen andre her som har sett noe i butikkene Nå, eller som har funnet noe på nett..? :-)

Det kan jo være verdt å sjekke ut H&M. Opplever stadig at de har plagg som går igjen sesong etter sesong 👍

Anonymous poster hash: 00b4b...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være verdt å sjekke ut H&M. Opplever stadig at de har plagg som går igjen sesong etter sesong

Anonymous poster hash: 00b4b...dab

Jeg ville ha styrt unna H&M og heller sett etter noe litt mer eksklusivt med kvalitet.

Anonymous poster hash: c1112...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...