Gå til innhold

Er det mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Islamisering finnes ikke. Partiet har sagt det, så slutt å spre spekulasjoner og propaganda! :ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mobil.op.no/Vil_bygge_mosk_er_over_hele_landet_-5-36-57229.html

Hva syns dere om denne saken?

Om 10 år er Norge et muslimsk land, det sier i alle fall jeg.

Anonymous poster hash: 43ab1...f85

Jeg tror ikke det er muslimsk, men jeg tror kanskje at man vil se større politisk innflytelse av muslimske pressgrupper enn man ser i dag. Hvor alvorlig eller hvor mye det påvirker hverdagen er vanskelig å si. Eksempel på endringer kan være kjønnsdelt undervisning, først i kroppsøvingsfag og svømming, deretter muligens i vanlig undervisning. Man vil kanskje få avdelinger etter etnisitet på offentlige sykehus/sykehjem osv i større byer. Slike ting.

Jeg har ingen tro på at man får Sharia-domstoler eller et parallelt rettsvesen som mange dommedagsprofeter spår.

Anonymous poster hash: f48e0...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at man får Sharia-domstoler eller et parallelt rettsvesen som mange dommedagsprofeter spår.

Anonymous poster hash: f48e0...ef9

England har sharia, så at andre europeiske land følger etter er ikke helt utenkelig.

I Frankrike er det nå over 1000 no-go zones for ikke-muslimer (om du er etnisk fransk ikke-muslim risikerer du livet om du drar inn i disse områden) hvor sharia styrer. Det er snakk om 1000 store bydeler og områder.

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rimelig enkelt å fikse da, stem på FrP i 2015 kommunevalg, og i 2017.

Overbevis alle venner og familie også. Men ikke ty til konspirasjoner og hat/vold. Kom med klare punkt om hvorfor dette er en forferdelig utvikling.

Også, spre dette rundt på alle forum og sosiale medier.

Husk at dette ikke blir realitet så lenge vi har blåblå regjering. Dem har minsket importen av islamister dramatisk.

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...