Gå til innhold

Sinnene i kok i Sør-Afrika


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sørafrikanere er sinte fordi utlendinger stjeler svarte jobber i Johannesburg. Nå går de rundt med økser og kniver og jakter på jobbtyvene. Det virker som vold er løsningen på alle problemer der nede :(



Anonymous poster hash: b29e7...5d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sørafrikanere er sinte fordi utlendinger stjeler svarte jobber i Johannesburg. Nå går de rundt med økser og kniver og jakter på jobbtyvene. Det virker som vold er løsningen på alle problemer der nede :(

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Joda, jeg skjønner at de er sinte. Spesielt etter flere hundre år med undertrykkelse av svarte over hele verden. Men jeg mener likevel reaksjonen deres er feil.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største rasistene i Sør-Afrika er de hvite. Har også møtt en del av dem og jeg fikk bakoversveis.

Reaksjonene er ikke feil, det er helt naturlig. Blir du presset langt nok opp i hjørnet og desperasjonen kommer så er vold eneste løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrika er overbefolket, slipper de ikke inn i Sør-Afrika tar de veien til Europa eller Norge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørafrikanere er sinte fordi utlendinger stjeler svarte jobber i Johannesburg. Nå går de rundt med økser og kniver og jakter på jobbtyvene. Det virker som vold er løsningen på alle problemer der nede :(

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Det blir nok best å la afrikanere råde over Afrika og organisere samfunnet sitt som de vil. Så får vi, europeere, organisere vårt samfunn her som vi vil. Da må de også slutte å prøve å smugle seg hit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg skjønner at de er sinte. Spesielt etter flere hundre år med undertrykkelse av svarte over hele verden. Men jeg mener likevel reaksjonen deres er feil.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Ja, vold er aldri greit sånn sett. Men dette er folk som er på randen av fortvilelse og fattigdom. Så man kan til en viss grad forstå frustrasjonen. De jeg har møtt fra Sør-Afrika som var hvite kaller de svarte "monkeys" og "cockroaches". Husker jeg klikka i vinkel da jeg hørte det, de har virkelig 0 respekt for mennesker der nede. Rasistiske drittfolk.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største rasistene i Sør-Afrika er de hvite. Har også møtt en del av dem og jeg fikk bakoversveis.

Reaksjonene er ikke feil, det er helt naturlig. Blir du presset langt nok opp i hjørnet og desperasjonen kommer så er vold eneste løsning.

ikke sant! Jeg har jobbet med veldig mange hvite fra Sør-Afrika, Zimbabwe og Uganda. Makan til rasistiske folk skal du lete lenge etter. Det nytter ikke å diskutere med dem heller, da de bare ser på de svarte som "monkeys", som de sa til meg. Reaksjonene er forståelige, med tanke på historien i Sør-Afrika.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afrika er overbefolket, slipper de ikke inn i Sør-Afrika tar de veien til Europa eller Norge

Det bor da mange fler i Europa enn i Afrika.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største rasistene i Sør-Afrika er de hvite. Har også møtt en del av dem og jeg fikk bakoversveis.

Reaksjonene er ikke feil, det er helt naturlig. Blir du presset langt nok opp i hjørnet og desperasjonen kommer så er vold eneste løsning.

Det er barbarisk å gå rundt og hugge på folk med øks. De bør løse problemene sine ved å fortelle om dem og foreslå hvordan politikken kan endres.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vold er aldri greit sånn sett. Men dette er folk som er på randen av fortvilelse og fattigdom. Så man kan til en viss grad forstå frustrasjonen. De jeg har møtt fra Sør-Afrika som var hvite kaller de svarte "monkeys" og "cockroaches". Husker jeg klikka i vinkel da jeg hørte det, de har virkelig 0 respekt for mennesker der nede. Rasistiske drittfolk.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Dette dreier seg om etniske afrikanere som er dritt lei alle ulovlige immigranter som strømmer inn i Sør-Afrika for å få bedre levestandard.

Anonymous poster hash: 5d2aa...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette dreier seg om etniske afrikanere som er dritt lei alle ulovlige immigranter som strømmer inn i Sør-Afrika for å få bedre levestandard.

Anonymous poster hash: 5d2aa...18b

Nettopp! Etniske afrikanere, ikke hvite nazister som kommer og fucker opp landet deres. De kan ha seg vekk derfra.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er barbarisk å gå rundt og hugge på folk med øks. De bør løse problemene sine ved å fortelle om dem og foreslå hvordan politikken kan endres.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Du forstod ikke poenget ser jeg basert på det du sier her.

Blir litt som å be en kvinne som blir voldtatt å prate gjerningsmannen til fornuft, ikke slå. Som sagt, blir man desperat og presset nok opp i et hjørne så er vold den naturlige utveien.

Det er grenser for hvor mye undertrykking og harselering et menneske tåler etter at prating ikke fører frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hvite kan ikke sammenlignes med voldtektsmenn. Faktisk viser statistikken at svarte står for brorparten av voldtekt og annen crime i Sør-Afrika.



Anonymous poster hash: b29e7...5d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hvite kan ikke sammenlignes med voldtektsmenn. Faktisk viser statistikken at svarte står for brorparten av voldtekt og annen crime i Sør-Afrika.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Igjen ser jeg at du ikke forstår hva jeg mener, jeg gir opp. Jeg sammenlignet ikke "De hvite" med voldtektsmenn. Jeg brukte en metafor for å beskrive en situasjon, ikke sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite og svarte kan leve i fred selv om de er forskjellige. Det burde kunne gå an at hvite jobber i nærheten av svarte. Jeg mistenker rasisme blant noen av disse øksemennene.



Anonymous poster hash: b29e7...5d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Like barn leker best. Samme ser vi med integreringen vi liksom prøver på her i Europa. Det fungerer ikke og det vil bare bli verre og verre jo flere vi tar inn.

Naturlover kan ikke endres på, selv om man er den største idealisten plassert helt til venstre i norsk politikk.

Og det har ingenting med rasisme å gjøre, men forskjellige idealer og kultur. Ikke alt er ment for sameksistens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite og svarte kan leve i fred selv om de er forskjellige. Det burde kunne gå an at hvite jobber i nærheten av svarte. Jeg mistenker rasisme blant noen av disse øksemennene.

Anonymous poster hash: b29e7...5d7

Saken i media nå gjelder etniske Sør-Afrikanere i opptøyer mot andre afrikanske innvanderere fra fattige land som f.eks Nigeria. Sør-Afrikanerne mener disse innvandrerne fra andre afrikanske land stjeler jobbene deres.

Anonymous poster hash: 25f30...5cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Etniske afrikanere, ikke hvite nazister som kommer og fucker opp landet deres. De kan ha seg vekk derfra.

Anonymous poster hash: 4c8cc...fe6

Det er ingen tvil om at Sør-Afrika hadde vært der de er nå uten Hvite og Indere.

Likevel dette handler ikke om dette, det er etniske sorte afrikanere som er sint på andre afrikanere som emigrerer til Sør-Afrika. Jeg tipper at disse nå i stedet vil prøve å reise til Norge.

Anonymous poster hash: c3190...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du blitt litt frustrert om du var svart og så de hvite fikk alle fordelene? Skjønner dem godt jeg. Hvite mennesker i Sør-Afrika er noen forbanna rasshøl. Og jeg har møtt nok av dem til å vite hvordan de tenker. De kan pelle seg ut av landet.

Hvor i all verden kommer de hvite inn i bildet? Det er snakk om svarte sør-afrikanere som dreper andre svarte afrikanere. Hvite sør-afrikanere rasshøl? Det er da ikke de hvite som skaper problemer der nede.

De største rasistene i Sør-Afrika er de hvite. Har også møtt en del av dem og jeg fikk bakoversveis.

Reaksjonene er ikke feil, det er helt naturlig. Blir du presset langt nok opp i hjørnet og desperasjonen kommer så er vold eneste løsning.

Tull. Over 70,000 hvite i Sør-Afrika har blitt drept siden 1994 og du har en president som går rundt og synger "drep de hvite", mens hvite der omtrent ikke begår drap. Sosialistlogikk: rasistiske slengbemerkninger er mer rasistisk enn drap og voldtekt.

Endret av Meeh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...