Gå til innhold

Stoltenbergs kona blitt ambassadør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norge er da ikke en døyt bedre enn andre bananrepublikker. Kona til eks-statsminister Jens Stoltenberg søkte og fikk jobb som ambassadør. I Brussel i Belgia. Tilfeldigvis også der Nato hovedkvarteret er som Jens Stoltenberg er sjefen for for tiden. I alle dager.

Kameraderi på høyt nivå. En skam.

Anonymous poster hash: 8eb74...ddd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel. Hun var da tidligere avdelingsdirektør i UD. Så hun er jo kvalifisert. Eneste som skurrer her er stedet og tid. Bare hendig flaks at ambassadørjobben i Brüssel ble ledig akkurat nå? Hva skjedde med han/hun som satt som ambassadør?



Anonymous poster hash: 2c969...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det kameraderi? Som du sier, Nato har tilfeldigvis hovedkvarter i Brussel, men de har ikke mer med ambassaden der å gjøre enn andre ambassader.

Ambassadører skiftes ut relativt hyppig, så det er ikke så fryktelig rart at det var en ledig stilling nå.

Om noe, kan det faktisk være kostnadsbesparende at boligutgiftene ol. deles mellom to organisasjoner.

Eller mener du det bør være yrkesforbud for ektefeller?



Anonymous poster hash: 90fcd...afb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du mener oligarki. :)

Ja, ikke overraskende fra Ap. Slikt har kommunister og sosialister drevet med i mange tiår flere steder i Europa.

Skam!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du mener oligarki. :)

Ja, ikke overraskende fra Ap. Slikt har kommunister og sosialister drevet med i mange tiår flere steder i Europa.

Skam!

Hvem utnevner ambassadørene?

Anonymous poster hash: 34019...e16

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem utnevner ambassadørene?

Anonymous poster hash: 34019...e16

Den rødgrønne landssvikerregjeringen så klart. Nei vent ... :ironi:

Anonymous poster hash: 90fcd...afb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem utnevner ambassadørene?

Anonymous poster hash: 34019...e16

Spør du om hvem personlig har utnevnt kona hans til ambassadør i samme by hvor mannen hennes jobber? Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du om hvem personlig har utnevnt kona hans til ambassadør i samme by hvor mannen hennes jobber? Det vet jeg ikke.

Så det er ikke sittende regjering som gjør det?

Anonymous poster hash: 34019...e16

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du mener oligarki. :)

Ja, ikke overraskende fra Ap. Slikt har kommunister og sosialister drevet med i mange tiår flere steder i Europa.

Skam!

Så hvis dette er oligarki fra Aps side, hva vil du da si om Storbritannia og de superrike som donerer til toryene for å få møte toppolitikerne deres personlig?

Spør du om hvem personlig har utnevnt kona hans til ambassadør i samme by hvor mannen hennes jobber? Det vet jeg ikke.

Ja, det er lurt å uttale seg skråsikkert og fordømmene når man ikke har peil på hva man snakker om :ironi:

Anonymous poster hash: 90fcd...afb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke sittende regjering som gjør det?

Anonymous poster hash: 34019...e16

Spør du om hvem personlig har utnevnt kona hans til ambassadør i samme by hvor mannen hennes jobber? Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sa at House of Cards er urealistisk?



Anonymous poster hash: 95d5a...2c3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du mener oligarki. :)

Ja, ikke overraskende fra Ap. Slikt har kommunister og sosialister drevet med i mange tiår flere steder i Europa.

Skam!

Spør du om hvem personlig har utnevnt kona hans til ambassadør i samme by hvor mannen hennes jobber? Det vet jeg ikke.

Sier du ikke to helt motsigende ting her?

Anonymous poster hash: 34019...e16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sa at House of Cards er urealistisk?

Anonymous poster hash: 95d5a...2c3

House of cards er faktisk favoritt serien til Jens Stoltenberg (og sopranos).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regjeringen er ingen person.

Men det er like fullt regjeringen som utnevner ambassadører. Det er ikke en person, og det skal vi kanskje være glad for.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regjeringen er ingen person.

Nei.

Du sa jo at dette ikke var overaskende fra AP. Men det er den blåblå regjeringen, FrP og Høyre som står bak dette.

Jeg må innrømme at jeg tenkte på KG og 4 brukere da jeg leste artikkelen. Du var en av de jeg tenkte på. Jeg lurte faktisk på om en av dere kom til å kommentere at dette var sånn de rødgrønne/sosialister drev på, uten å forstå at det faktisk er dagens regjering som utnever ambassadører. Jeg kan ikke si at jeg ble overasket over deg og dette. Du og spesielt 3 andre her på Aktuelt har aldri intelligente innlegg, alt dere gjør er å skrive piss mot rødgrønne, men nå har du også bevist at du ikke en gang tenker før du skriver ett innlegg her. Alt du ønsker er å skrive noe stygt om AP osv., selv uten å undersøke hva som er fakta.

Anonymous poster hash: 34019...e16

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er like fullt regjeringen som utnevner ambassadører. Det er ikke en person, og det skal vi kanskje være glad for.

Oligarki, uansett hvordan man vrir det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...