Gå til innhold

større pupper som PMS- eller EL-symptomer?


AnonymBruker

  

16 stemmer

  1. 1. Har du (el. noen du kjenner) noen gang hatt større pupper pga EL eller PMS (og ikke var gravid)+

    • ja ofte
      7
    • noen ganger
      3
    • aldri
      6


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt veldig ømme pupper i flere dager nå, men det er liten sjanse for at det kan ha klaffet den gangen. Allikevel merket jeg tidligere i dag at puppene mine så større ut (de er ganske små, så jeg merker det med en gang).

Jeg har nå målt dem, og de er kommet fra 79 cm til 81.

Er det mulig at brystene blir større pga EL eller PMS?

Har alltid hatt ømme pupper en uke før mens, men jeg kan ikke huske at de er blitt større... det kan allikevel hende at jeg merker det for første gang,

Men jeg kan ikke hindre meg i å tenke.... Hva om jeg faktisk er gravid?...


Anonymous poster hash: 449d5...980



Anonymous poster hash: 449d5...980
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine kan være ømme og litt hovne i perioder, sikkert i forbindelse med eggløsning. Siden jeg og har små bryster virker de da litt større (men såklart ikke mye og nok noe kun jeg kunne lagt merke til), men er det sjanse for at du kan være gravid burde du jo sjekke ut det først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kan være ømme og litt hovne i perioder, sikkert i forbindelse med eggløsning. Siden jeg og har små bryster virker de da litt større (men såklart ikke mye og nok noe kun jeg kunne lagt merke til), men er det sjanse for at du kan være gravid burde du jo sjekke ut det først og fremst.

takk for svaret ditt! Ble litt ivrig først, men nå har jeg funnet flere sier hvor det står at de kan bli større pga EL eller PMS...

Når dine blir større ifm EL, er også blodårene dine synligere på brystene?

Som du sier, skal jeg allikevel teste, man vet jo aldri.

Et spørsmål som jeg ikke har funnet svar på: hvis de blir større pga graviditet, betyr det nødvendigvis at man har høyt nok hcg nivå til at en test vil slå ut positiv?

Anonymous poster hash: 449d5...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg dessverre ikke langt merke til. :)

ok :) mine har jeg heller aldri lagt merke til at var synlige, bortsett fra i dag....

Anonymous poster hash: 449d5...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at de har vært ømme i 10 dager nå.. har det noe relevans for om det er EL, PMS eller graviditet?



Anonymous poster hash: 449d5...980
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var GRAVIDITETS symptomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) <3 :gravid::grine::biggrin:

Tok en ny test nå!++++

Jeg er sååååå glad!! Endelig

Takk for deres hjelp dere som har svart, jeg val vel litt bedre kjent med kroppen min enn det jeg trodde :)

Og lykke til til alle som prøver! er helt rastløs, må skynde meg til å besøke mamma for å gi henne den etterlengtede nyheten :)



Anonymous poster hash: 449d5...980
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg har det alltid 10-14 dager før mensen. Altså, 1/3 deler av livet mitt.

Puppene blir mindre på mensdag 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig ømme pupper i flere dager nå, men det er liten sjanse for at det kan ha klaffet den gangen. Allikevel merket jeg tidligere i dag at puppene mine så større ut (de er ganske små, så jeg merker det med en gang).

Jeg har nå målt dem, og de er kommet fra 79 cm til 81.

Er det mulig at brystene blir større pga EL eller PMS?

Har alltid hatt ømme pupper en uke før mens, men jeg kan ikke huske at de er blitt større... det kan allikevel hende at jeg merker det for første gang,

Men jeg kan ikke hindre meg i å tenke.... Hva om jeg faktisk er gravid?...

Anonymous poster hash: 449d5...980

Anonymous poster hash: 449d5...980

I det siste har jeg begynt å få helt enorme pupper når det nærmer seg menstruasjonen. Forskjellen er så dramatisk at jeg er litt "redd" noen skal tro at jeg har tatt silikon hvis de treffer meg den verste perioden. :P

Anonymous poster hash: 1fb48...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at du har testet positivt! Gratulerer!!!!!!



Anonymous poster hash: 1fb48...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det alltid 10-14 dager før mensen. Altså, 1/3 deler av livet mitt.

Puppene blir mindre på mensdag 2.

I det siste har jeg begynt å få helt enorme pupper når det nærmer seg menstruasjonen. Forskjellen er så dramatisk at jeg er litt "redd" noen skal tro at jeg har tatt silikon hvis de treffer meg den verste perioden. :P

Anonymous poster hash: 1fb48...77f

VIlle gjerne også at de regelmessig blir så større at alle kan merke forskjellen, hehe :)

"heldige" dere :)

Ser nå at du har testet positivt! Gratulerer!!!!!!

Anonymous poster hash: 1fb48...77f

Tusen takk!! :) ble i tvil da jeg så at flere hadde hatt disse symptomene uten å være gravid, men heldigvis tok jeg en test allikevel :)

Anonymous poster hash: 449d5...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...