Gå til innhold

Symptomer på eggløsning eller gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann, prøver meg på en ny tråd! 😊

Jeg har hadd mensensmerter i over en og en halv uke nå, men jeg skal ikke ha mensen før 28.april! Har også kjennt stikkinger på høyes side ved eggstokkene/ livmora (?), i tillegg har jeg vær veldig øm nederst på magen.

Jeg har vært kvalm, veldig trøtt, ømme bryster og magen har blitt veldig oppblåst, i tillegg er har jeg lyst på mat/godteri heletiden😳

For ca 3 uker siden fikk jeg en del brun klumpete utflod på papirer, og noen dager etterpå fikk jeg bittelit blod på papiret en gang.

Jeg lurer på om dette kan være symptomer på eggløsning eller graviditet? 😊

Anonymous poster hash: 49331...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre vanskelig å si ettersom vi ikke kjenner kroppen din. Kan hverken si det er det ene eller andre. Om du prøver å bli gravid: ha sex. Eller så tar du en gtest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! 😉

Er bare så redd for å bli skuffet hvis den er negativ..

Har hadd sex annenhver dag siden forrige mens, og oftere rundt eggløsning. Men siden jeg sluttet nettopp(i slutten av mars) med ppiller så kan det jo være at eggløsningen har kommet før den egentlige eggløsningen. Og at jeg kan ha blitt gravid rett etter pilleslutt!?

Anonymous poster hash: 49331...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerinne ble det, så ikke umulig. Er det noe jeg lært er at kroppen er et mysterie i seg selv :) stikking i magen hos meg skjer ved eggløsning, etter /rundt mens. Mao blir jeg aldri helt klok :P

Vil jo i såfall anbefale deg å ta en test. Evt kjøpe deg EL-tester som du kan bruke fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerinne ble det, så ikke umulig. Er det noe jeg lært er at kroppen er et mysterie i seg selv :) stikking i magen hos meg skjer ved eggløsning, etter /rundt mens. Mao blir jeg aldri helt klok :P

Vil jo i såfall anbefale deg å ta en test. Evt kjøpe deg EL-tester som du kan bruke fremover :)

Tusen Takk for svar! :blomst:

Helt enig, man lærer noe hver dag :laugh: Har gått på ppiller i 4 år, å jeg husker jeg har alltid hadd mensen på dagene jeg forventet. Så syklusen min har vært ganske stabil både med og uten ppillene.

Håper det gir meg en litt større sjanse :vetikke:

Vurderer å kjøpe en gtest etter påskeferien, da er det nærmere ikm så det blir et litt sikrere svar enn hvis jeg skal ta en gtest nå.

- ts

Anonymous poster hash: 49331...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til :) heier på deg!

Takk :hug: Samme til deg også :duskedame:

Dette er så spennende!

- ts

Anonymous poster hash: 49331...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden du sluttet med p-piller? Mange opplever slike plager en stund etter hormonslutt mens kroppen stabiliserer seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...