Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Hehe, know the feeling ! Blitt litt av en symptomjeger på nett vi er inne i vår 1 PP , ventet på at systemet skal komme seg i lage etter pstav bruk i 2 år :)

Det her blir så spennende ! har du brukt EL tester og slikt eller ?

Vi krysser alt som krysses kan , med babystøv og det hele

Ja om det blir ja! :D hehe! Åja, da er du jammen heldig om det har satt seg en spire så tidlig :-) krysser fingrene for deg!

Ja prøvde EL test denne gangen, men traff ikke, så lurer på om jeg hadde det ett par dager før jeg begynte å teste.. Men det var mye sengekos rundt de dagene, det var viktig å passe på hehe :-) Prøver du EL test denne PP eller?

Jeg var med legen idag, og tok urinprøve, som viste negativ :( Men velger å tenke at det kan være for tidlig å teste dt nå, når jeg har ikm om en uke ca. Jeg sa det til legen at jeg hadde hørt man ikke måtte teste for tidlig, men hun mente at en kunne teste allerede 1 uke etter EL, eller før. Noe jeg synes var litt rart. Så får prøve å teste på nytt igjen neste uke, å skal passe på å holde deg oppdatert :D Det må du også gjøre! Spennende dette ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen studentprøver!

Så deg inne på en av de andre trådene , koselig at du blir med inn hit ;)

Når man minst venter det, så smeller det tenker jeg , blir spennende å se rundt den 21.

Gleder meg til å følge deg videre inn i spireåret 2014 ! :)

Hold oss oppdatert ?

Hehe, ja jeg følger litt med overalt her inne! Føler ikke at jeg kan lese nok :fnise:

Ja, håper det. Tok en test i dag, veeeldig tidlig, men den var så negativ som det går an. Ønsker meg lykke til neste måned i stedet! Oppdaterer her uansett, så koselig du er!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også prøver i 2014 (huff). Jeg og mannen fikk vårt første barn i fjor sommer. Han ble født noen dager før termin men døde kort tid etter på grunn av en sykehustabbe. Så nå prøver vi å få en til, ikke for å erstatte lillegutten vår, men for å få litt glede og håp i livet igjen.

Er i pp3 nå, men antar at det kan ta litt tid å komme seg etter et tungt svangerskap og i tillegg er nok ikke sorg noe som fremmer en ny graviditet. Håper bare det blir en 2014-baby på oss ♡♡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy2014, dette var veldig trist å lese. Ord blir fattige i en slik situasjon. Kondolerer så mye. Du skal nokk se at du har en liten bror eller søster i magen til den lille engelen din før dette året er omme. Den lille gutten din vil bringe deg lykke, det er jeg sikker på.

Sender deg mange klemmer ♥

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy2014, dette var veldig trist å lese. Ord blir fattige i en slik situasjon. Kondolerer så mye. Du skal nokk se at du har en liten bror eller søster i magen til den lille engelen din før dette året er omme. Den lille gutten din vil bringe deg lykke, det er jeg sikker på.

Sender deg mange klemmer ♥

Tusen takk for gode ord ♡♡ Jeg håper og krysser alt jeg har som kan krysses for at spiren sitter snart. Er 3dpo nå, men har egentlig lite forhåpninger for denne PP. Har hatt så mye murringer helt siden dag 7 i syklusen (altså rett etter at mensen var ferdig) og mener å ha lest at det kan bety mangel på progesteron uten at jeg husker så mye mer om hvor jeg leste det eller hva det egentlig var. Men jeg synes det virker som om hormonene er ute og kjører.

Håper alle som ønsker seg en 2014 baby får ønsket oppfylt ♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord ♡♡ Jeg håper og krysser alt jeg har som kan krysses for at spiren sitter snart. Er 3dpo nå, men har egentlig lite forhåpninger for denne PP. Har hatt så mye murringer helt siden dag 7 i syklusen (altså rett etter at mensen var ferdig) og mener å ha lest at det kan bety mangel på progesteron uten at jeg husker så mye mer om hvor jeg leste det eller hva det egentlig var. Men jeg synes det virker som om hormonene er ute og kjører.

Håper alle som ønsker seg en 2014 baby får ønsket oppfylt ♡♡

Prøvde og søke litt for deg angående hva dette kan vere, men var ikke så lett nei. Er nok ikke noe spesielt annet enn som du sier, at hormonene er litt ute og kjører. :) Kansje du kan se det litt ann denne pp, og om det gjentar seg etter neste mens, kan du ta deg en tur til gynekolog/lege bare for og få en profesjonell til og vurdere det hele. Det vil nok også spare deg for mye ekstra stress som ikke hjelper noe mer på syklusen din. Det finnes jo forskjellige tabletter som skal hjelpe og stabilisere hormonene dine også,som gjør at du får gode og regelmessige menstruasjoner og eggløsninger :)

Jeg går selv og venter på første mensen, etter ma og utskrapning. Prøver og ikke stresse så mye med det, men det er lettere sagt enn gjort. Har lyst og ta graviditetstest hver dag, for og se om hcg-nivået mitt synker som det skal, men det hadde jo blitt dyrt i lengden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Missdior!

Krysser fingrene for dere og håper på at alle gode ting er 3 i lykke PP9

2014 er året !

Hold oss oppdatert ?

Klart det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dy meg og testet på morgenurin i dag.. negativ test selvfølgelig. Nå er ikke IKM før mellom 18 - 20 januar, men har ikke store håpet for denne prøveperioden (PP3) :( Det er rart å tenke på hvordan man i yngre dager var liivredd for å bli gravid, men det er jo faktisk litt som skal klaffe! Er ihvertfall glad vi har begynt å prøve, for det kan fort vise seg å ta tid skjønner jeg..

Ikke gi opp håpet helt ennå , det kan jo gjerne fortsatt være litt for tidlig å teste i forhold til hcg nivå :)

hvilken test brukte du ?

Selv om jeg har veldig lyst til å bli gravid , så er jeg fortsatt litt "livredd" for hva det vil innebære 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Slenger meg med her. Vi begynte å prøve i desember, men det klaffet ikke. Så nå er vi inne i pp 2. Jeg har jo alltid tenkt å slappe av og ikke stresse med EL, men man tenker jo på baby hele tida. Hehe

Noe folk råder til at man ikke skal gjøre. Det er ikke lett å ikke tenke på det. :) Lykke til alle sammen. Håper vi klarer det i 2014.

Velkommen Molly26 ! 😃

Skjønner godt hva du mener! Jeg og sambo skulle også ta det easypeasy og "skjer det så skjer det" , men det var lettere sagt enn gjort 😄

Veldig kjekt at vi kan dele oss imellom når partnerne ikke alltid forstår alt 😄

Når er Neste IKM ? :)

Hold oss oppdatert ? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om det blir ja! :D hehe! Åja, da er du jammen heldig om det har satt seg en spire så tidlig :-) krysser fingrene for deg!

Ja prøvde EL test denne gangen, men traff ikke, så lurer på om jeg hadde det ett par dager før jeg begynte å teste.. Men det var mye sengekos rundt de dagene, det var viktig å passe på hehe :-) Prøver du EL test denne PP eller?

Jeg var med legen idag, og tok urinprøve, som viste negativ :( Men velger å tenke at det kan være for tidlig å teste dt nå, når jeg har ikm om en uke ca. Jeg sa det til legen at jeg hadde hørt man ikke måtte teste for tidlig, men hun mente at en kunne teste allerede 1 uke etter EL, eller før. Noe jeg synes var litt rart. Så får prøve å teste på nytt igjen neste uke, å skal passe på å holde deg oppdatert :D Det må du også gjøre! Spennende dette ^^

Hehe, mye sengekos er cluet i nuet 😄

Denne PP har nå passert IKM med 1-2 dager , så har lovt meg selv å ikke teste før på søndag :P men vi har ikke brukt EL test nå, men dersom det ikke går i denne PP'en så kan det bli fort bli noen nettbestillinger gitt ;)

Tok du blodprøve for å måle hcg eller brukte de urinprøve ? Blodprøven er helt sikker, mens GT (gravidetstest) er den samme hos legen som man får kjøpt selv på nett eller apotek :)

Håper du bare testet litt for tidlig denne gangen 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også prøver i 2014 (huff). Jeg og mannen fikk vårt første barn i fjor sommer. Han ble født noen dager før termin men døde kort tid etter på grunn av en sykehustabbe. Så nå prøver vi å få en til, ikke for å erstatte lillegutten vår, men for å få litt glede og håp i livet igjen.

Er i pp3 nå, men antar at det kan ta litt tid å komme seg etter et tungt svangerskap og i tillegg er nok ikke sorg noe som fremmer en ny graviditet. Håper bare det blir en 2014-baby på oss ♡♡

Velkommen Amy2014! 😃

Dette var veldig trist å lese 😔

Dersom du ønsker å fortelle oss hva som skjedde, gjør gjerne det, det er mye støtte i noen som står utenfor på nøytral grunn ❤️

Kjempebra at dere nå forsøker igjen !

😘 Til engelen din!

Jeg krysser alt som krysses kan for dere! 2014 er året! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Er prøver, selv om mannen er en del borte med jobb så det er ikke sikkert vi treffer EL så ofte som man skulle ønske. Sluttet på p-piller i januar i fjor, men fikk først mensen i august, deretter etter 67 dager, så 5 uker, og de siste to syklusene har vært på nøyaktig 4 uker :) Så jeg øyner et håp et sted der ute ;) Skal absolutt følge med i denne tråden!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa! Er prøver, selv om mannen er en del borte med jobb så det er ikke sikkert vi treffer EL så ofte som man skulle ønske. Sluttet på p-piller i januar i fjor, men fikk først mensen i august, deretter etter 67 dager, så 5 uker, og de siste to syklusene har vært på nøyaktig 4 uker :) Så jeg øyner et håp et sted der ute ;) Skal absolutt følge med i denne tråden!!

Velkommen Perle! 😃

Det virker som om det holder på å virkelig stabilisere seg for deg og det er jo knallbra! 😃

Veldig hyggelig at du vil følge med inn her :)

Blir iallfall kjempespennende å følge deg videre i spireåret 2014 😃

Hold oss oppdatert ? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hvorfor blir ikke alt med.. Prøver eeeen gang til.

http://www.ebay.com/itm/140305035646?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

hihi :danse:

Og jeg som trodde jeg var gira nå jeg bestilte meg en pakke med 25 el og 25 gt :P

Forhåpentligvis kan jeg gi alt bort til noen andre som trenger det mer om ikke så lenge.. jeg skal jo bli gravid på første forsøk!! :P hihi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Perle!

Det virker som om det holder på å virkelig stabilisere seg for deg og det er jo knallbra!

Veldig hyggelig at du vil følge med inn her :)

Blir iallfall kjempespennende å følge deg videre i spireåret 2014

Hold oss oppdatert ?

Takk og takk :)

Ja, håper det stabiliserer seg nå :) Skal holde dere oppdatert vettu! Spennende greier for alle dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="Destruit" post="13823742" timestamp="1389985952"

Velkommen Molly26 !

Skjønner godt hva du mener! Jeg og sambo skulle også ta det easypeasy og "skjer det så skjer det" , men det var lettere sagt enn gjort
Veldig kjekt at vi kan dele oss imellom når partnerne ikke alltid forstår alt

Når er Neste IKM ? :)

Hold oss oppdatert ?

Endret av Molly26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...