Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Typisk!! I dag forsov jeg meg og klarte selvsagt å glemme å skru på CB. i går var dag nr 1... Er det bare å drite i den resten av syklusen da eller?? :(:(

Neida, du skal ikke teste enda. Det er nok ikke før dag 6 eller 7. før dette må du ikke skru den på hver dag. Dette går så bra så:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, du skal ikke teste enda. Det er nok ikke før dag 6 eller 7. før dette må du ikke skru den på hver dag. Dette går så bra så:-))

Oh så bra!!!! Nå ble jeg lettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter 11 PP kjøpte jeg monitoren for å sjekke om jeg har EL. Jeg har brukt CBFM i 2 PP nå og har fått max begge syklusene. Dessverre er det ingen spire i magen enda:-/

Det jeg har lagt merke til er at jeg har EL-slim bare i en dag?! og dette er to-tre dager før monitoren viser max. Kan dette stemme at det skal være sånn?

Denne PP kommer jeg nok til å bruke spermvennlige glidemiddel i håp om at det skal gjøre susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg endelig fått svar på blodprøvene mine fra legen, og foreløpig er alt som det skal med meg :-D Jeg har el og det er utrolig deilig å få beskjed om at stemmer som det skal!!! Nå er det samboerns tur neste! Han skal levere sædorøve uken etter påske. Gruer meg veldig til å få høre svaret der.... :-(

Flere som har fått beskjed om at det er mannen og ikke deg som er grunnen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Etter 11 PP kjøpte jeg monitoren for å sjekke om jeg har EL. Jeg har brukt CBFM i 2 PP nå og har fått max begge syklusene. Dessverre er det ingen spire i magen enda:-/

Det jeg har lagt merke til er at jeg har EL-slim bare i en dag?! og dette er to-tre dager før monitoren viser max. Kan dette stemme at det skal være sånn?

Denne PP kommer jeg nok til å bruke spermvennlige glidemiddel i håp om at det skal gjøre susen!

Du har fått max på begge pp - det er jo lovende! men husk på at det kan ta tid før man blir gravid - men håper cbfm hjelper dere denne gangen..... ha sex før max og på selve max :)

monitoren er veldig trygg og må kunne stole på den - hvis du ikke blir gravid på 6 pp med monitoren så bør du ta kontakt med legen....du kan alltids gå til legen når det har tatt 1 år, du sier 11 pp...kanskje du vil gå til legen for å få sjekke det ut eller vente par runder med cbfm? kanskje det er mannen som er problemet siden du fungerer bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått svar på blodprøvene mine fra legen, og foreløpig er alt som det skal med meg :-D Jeg har el og det er utrolig deilig å få beskjed om at stemmer som det skal!!! Nå er det samboerns tur neste! Han skal levere sædorøve uken etter påske. Gruer meg veldig til å få høre svaret der.... :-(

Flere som har fått beskjed om at det er mannen og ikke deg som er grunnen???

Gratulerer , deilig å vite at alt er bra med deg! Ja, blir spennende det med din samboer - håper det er ikke noe gale med han :( *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Livelovelaugh ;-) Skal oppdatere dere når han har sjekka seg og fått svar!!

Men et spørsmål til: hvis han også får at han er frisk og vi nå snart har prøvd i to år og ingen lykke... Vet dere hva som kan være grunnen da??? Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått max på begge pp - det er jo lovende! men husk på at det kan ta tid før man blir gravid - men håper cbfm hjelper dere denne gangen..... ha sex før max og på selve max :)

monitoren er veldig trygg og må kunne stole på den - hvis du ikke blir gravid på 6 pp med monitoren så bør du ta kontakt med legen....du kan alltids gå til legen når det har tatt 1 år, du sier 11 pp...kanskje du vil gå til legen for å få sjekke det ut eller vente par runder med cbfm? kanskje det er mannen som er problemet siden du fungerer bra?

Jeg har tatt blodprøver hos legen for en måned tid siden og har fått påvist at jeg har eggløsnng. Vi er nå sendt videre til utredning for ufrivillig barnløse. Venter bare på brev fra sykehuset og det kunne ta litt tid. Vi får bare kose oss og håpe på at det skjer et mirakel før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende "Ønsker spire<3", da er vi i akkurat samme situasjon! Får håpe vi får noen svar etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Livelovelaugh ;-) Skal oppdatere dere når han har sjekka seg og fått svar!!

Men et spørsmål til: hvis han også får at han er frisk og vi nå snart har prøvd i to år og ingen lykke... Vet dere hva som kan være grunnen da??? Hmm

Nei, det vet jeg dessverre ikke, det er kroppene deres så vanskelgi å vite :) Noen er friske men får ikke barn sammen :) Kanskje dere kan snakke med legene om hva neste løsning blir hvis de ser at begge er friske....Prøverør? En eller annen metode som vil hjelpe dere videre :)

Viktigst er å finne ut om dere først før dere blir henvist videre for hjelp :) *krysser fingrene for mirakler* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel som du sier at det er vanskelig å vite. Ja krysser fingrene for at når han skal teste seg så er alt i orden :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vel som du sier at det er vanskelig å vite. Ja krysser fingrene for at når han skal teste seg så er alt i orden :-D

når får dere vite `? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk brev fra sykehuset i går og det er klart til å komme å ta hormonprøve og sædprøve. Dette passet ypperlig siden jeg fikk TR på besøk i dag og kan dra å ta prøver allerede på mandag :-) her gjelder det å se det positive i alt!

Mannen gruer seg til å ta sædprøve, og det skjønner jeg. Utfordrende å komme på "kommando" og i en kopp da! Hoho...

Hvordan går det med dere prøvesola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har også kommet et lite stykke videre i prosessen :)

Samboeren fikk levert en sædprøve på torsdag som var, så da er det bare å vente. Har hørt at det tar 3 uker før man får svar... leeeengeeee. Haha samboeren min synes det er sååå flaut, men han får bare gjøre den lille jobben når vi som jenter må gjøre så mye rart for å finne ut av hva det er ;P hehe.

Også tror jeg at kroppen min har klikka litt, for til vanlig pleier syklusen min å være på 30-32 dager, og at jeg alltid har fått maks i to dager på cbfm. Men denne runden så er jeg i dag på dag 40 og TR er ikke her. Og jeg fikk høy på cbfm i 3 uker... men ingen maks. Så vet ikke om jeg har hatt el denne syklusen. Virker som den aldri vil ende denne mnd.... Men tor graviditetstest dag 38 og den var selvfølgelig negativ som alltid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok prøver i dag, så nå er det bare å få samboeren i vei og vente på svar! Ventetiden skal brukes på å skrive eksamensoppgave :-P

Irriterende at syklusen din er så lang da. Høy i 3 uker hørtes i meste laget ut! Håper at det ordner seg for deg og at du får syklusen din på rett kjør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har nettopp gått til innkjøp av CBFM og er nå på dag 12. Hittil har det sett slik ut:

Dag 1:

Dag 2:

Dag 3:

Dag 4:

Dag 5:

Dag 6: lav

Dag 7: lav

Dag 8: lav

Dag 9: lav

Dag 10: lav

Dag 11: lav

Dag 12: høy!!

Er det normalt å få høy på dag 12? Har ikke peiling på hvor lang syklus jeg har osv. da jeg har pcos, men det har gått drastisk tilbake etter min siste lap :-) nå har jeg endelig mens en gang i mnd og tror faktisk jeg hadde eggløsning etter forrige mens også :-)

Endelig etter fire år og to laparoskopier ser det ut til at jeg får eggløsning hver mnd.

Håååper virkelig at spiren sitter iløpet av sommeren. Begynder å bli lei og deprimert etter å ha vært prøver i fire år :-(

Blir nok prøverør på meg hvis ikke noe skjer i løpet av sommeren.

Ønsker alle i denne tråden lykke til med prøvingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bamsemums!

Høy på dag 12 er veldig normalt! Da får du sikkert Max om få dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

I hastverket med å komme seg på do i mårrest glemte jeg å skru på monitoren først. Da jeg skrudde den på etterpå viste det seg at i dag skulle den selvfølgelig ha den første testpinnen etter TR! ooops! Hva gjør jeg da? har de noe å si om jeg glemmer det en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...