Gå til innhold

Vi som bruker CBFM - tråd ;)


livelovelaugh

Anbefalte innlegg

jo, takk for det:-) Gleder meg veldig til Barcelona, skal shoppe masse. Prøvetiden er et hærk om man har prøvd lenge eller ei. Det er jo mye som skal klaffe for og bli gravid.. Uff! Håper du for MAX mens mannen er hjemme da i hvertfall:-)

Takk , ja tiden føles langt når man får endelig oversikt over sin syklus + prøving ;) babystøv på alle her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Takk , ja tiden føles langt når man får endelig oversikt over sin syklus + prøving ;) babystøv på alle her inne ;)

Jepp! Den er lang, men som tiden går, håper jo for din del at dette går fort, så blir man vandt til det. Vi hjar snart holdt på i et år, jeg er lei, lei meg og i tvil om jeg kan få barn..Det vil tiden vise:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, takk for det:-) Gleder meg veldig til Barcelona, skal shoppe masse. Prøvetiden er et hærk om man har prøvd lenge eller ei. Det er jo mye som skal klaffe for og bli gravid.. Uff! Håper du for MAX mens mannen er hjemme da i hvertfall:-)

Absolutt - synd at det er så mye som skal klaffe :( Ja, håper på lykke i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal monitoren være på hele tiden under de ti dagene man skal teste eller? :)

Monitoren slår automatisk av seg selv etter noen sekunder etter du har trykket på for å sjekke, ellers slår den av seg selv også etter å ha gitt resultatet :)

Min 14. dag idag :P Håper syklus nr 2 gir bedre resultatet for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok så da må vi slå den på manuelt for å se om det er tid for å teste?

Ja, riktig :)

Når din testintervall er f.eks mellom 06 og 12.00 (vet ikke hva du har valgt)..kan du slå på når du står opp, så ser du på monitoren. Viktig med morgenurin, bruk det først når du har stått opp.

Hvis det er et symbol med bilde av testpinnen som blinker - det betyr at den vil du skal ta testen :) Når du har tisset ferdig på den og legger den på monitoren, husk å slå på igjen hvis skjermen er blank igjen :) Kun en pr. gang . Hvis monitoren ikke spør så ikke ta test :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hvordan går det med dere andre? Har dere kommet på max?? Veldig gøy og følge med på andres resultater, når jeg ikke får noe selv:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre? Har dere kommet på max?? Veldig gøy og følge med på andres resultater, når jeg ikke får noe selv:(

Er på dag 15 - fortsatt lav :( leste at noen får på første syklus så håper på Max i syklus nr 2, "gleder" meg til jeg får mens for ny runde, haha ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre? Har dere kommet på max?? Veldig gøy og følge med på andres resultater, når jeg ikke får noe selv:(

Jeg hadde max på dag 12 og 13.. Er på dag nr 21 nå. Hvor mange perioder har du brukt monitoren? Fikk max i første perioden jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg hadde max på dag 12 og 13.. Er på dag nr 21 nå. Hvor mange perioder har du brukt monitoren? Fikk max i første perioden jeg..

Er på 3 sammenhengende. Kjøpte den i Mars, men mistet menstruasjonen pågrunn av mye psykisk stress (tror jeg da). Har lenge hatt mistanke om at jeg ikke har EL, men legen ville ikke henvise meg før det hadde gått et år. Så vi blir sendt vidre til utredning nå 9 sept, da har vi time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Er på dag 15 - fortsatt lav :( leste at noen får på første syklus så håper på Max i syklus nr 2, "gleder" meg til jeg får mens for ny runde, haha ;p

Uff! Første syklus står det at man sannsynligvis ikke kommer på Max, men høy burde du jo snart få, jeg fikk vel det på dag 14 første syklus.. Jeg følger med deg, og håper vi klarer og holde tråden i live:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Første syklus står det at man sannsynligvis ikke kommer på Max, men høy burde du jo snart få, jeg fikk vel det på dag 14 første syklus.. Jeg følger med deg, og håper vi klarer og holde tråden i live:-)

Ja, lese at de fleste fikk i syklus 2 når de fikk lav i syklus 1 :) jeg fikk positiv eggløsning på cbd men rart ikke på monitoren min :( jeg får krysse fingrene at jeg får både høy og Max i neste runde om ikke runde nr 3 må vel ringe til legen og tar tester ;)

Kommer til å oppdatere her underveis, vil og følge med dere! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lese at de fleste fikk i syklus 2 når de fikk lav i syklus 1 :) jeg fikk positiv eggløsning på cbd men rart ikke på monitoren min :( jeg får krysse fingrene at jeg får både høy og Max i neste runde om ikke runde nr 3 må vel ringe til legen og tar tester ;)

Kommer til å oppdatere her underveis, vil og følge med dere! Spennende!

Leste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit for meg så lenge det ikke går utover vårt sexliv. Og så lenge han ikke ser på ting som går fullstendig på tvers av ting jeg tenner på/liker eller er ulovlig.

Jeg hadde max på dag 12 og 13.. Er på dag nr 21 nå. Hvor mange perioder har du brukt monitoren? Fikk max i første perioden jeg..

Heldig du! Super eggløsning på Max! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg hadde max på dag 12 og 13.. Er på dag nr 21 nå. Hvor mange perioder har du brukt monitoren? Fikk max i første perioden jeg..

Håper det klaffer for deg snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i første runde med clearblue. I dag fikk jeg høy på dag 8. vil det si at kroppen min merker en forandring og at jeg faktisk er på vei til å få eggløsning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i første runde med clearblue. I dag fikk jeg høy på dag 8. vil det si at kroppen min merker en forandring og at jeg faktisk er på vei til å få eggløsning? :)

Wow så bra! Da er EL vel rundt hjørnet - så det er vel bare begynne å :humpe::fnise:

Håper min viser høy i neste syklus - nå gleder jeg bare på å få mens! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at man i første runde kan få høy i flere dager enn de resterende rundene. Fordi da stabiliserer maskinen seg. Vet ikke helt hva den mener med det men er vel bare å hoppe til køys ;) har mest sannsynlig pso så krysser fingrene for at det ikke klusser til med monitoren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at man i første runde kan få høy i flere dager enn de resterende rundene. Fordi da stabiliserer maskinen seg. Vet ikke helt hva den mener med det men er vel bare å hoppe til køys ;) har mest sannsynlig pso så krysser fingrene for at det ikke klusser til med monitoren. :)

Akkurat :) Ja, samme som meg, at maskinen bare viser LAV...Hehe, sikkert første syklus er litt forvirrende men tror de neste syklusene fremover kan være mer oppklarende. Ja, bedre å hoppe enn ikke å hoppe :) mmm.....PSO fordi du får tidlig høy eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...