Gå til innhold

Tegner, malerr- skaper bilder


Byting

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her. Ser etter et sted å vise fram det jeg gjør utenfor illustrasjon/grafikk miljøet. Håper på å få litt tilbakemelding kanskje? :)

Er det flere her som tegner eller maler-ev. lager visuelle ting av den slag i andre medier?

(si ifra hvis jeg lager emne feil sted for dette)

tumblr_n3pwqvSX4O1s5jv96o1_1280.jpg

tumblr_n3mdc2VfQ01s5jv96o1_1280.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Wow, så utrolig dyktig du er! Du må gjerne legge ut mer :Nikke:

Takk så meget! Da legger jeg like gjerne ut en til.

77f2c81aae813e10282afd7db236b7b1.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden skal jeg følge! :klappe:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vurdert å lage Tarot kort? Fantastiske tegninger!



Anonymous poster hash: b6426...13e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Så utrolig dyktig du er! blir hekt målløs. Har du tegnet dette på ark? Forstår ikke hvordan du kan få til sånn tegning med pc'n

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tusen takk dere! :D

Har du vurdert å lage Tarot kort? Fantastiske tegninger!


Jeg har ikke tenkt på Tarot før, men spill-kort/brettspill-gjenstander kunne jeg tenkt meg å jobbe med en gang.

Skilpaddden: Lager skisser på ark noenganger før jeg starter i PS for å ha noe å se etter. Har en video av prosessen min, som jeg kan dele her. Disse her er 100% digitale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel mer passende på underskog, f.eks. Skjønner ikke hva det har på et diskusjonsforum å gjøre.



Anonymous poster hash: 7e3c7...657
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo flyttes til hus, hage og hobby? "Annet håndarbeid" kunne den også legges på.

Jeg syns så absolutt at denne tråden har sin plass på dette forumet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tusen takk dere! :D

Jeg har ikke tenkt på Tarot før, men spill-kort/brettspill-gjenstander kunne jeg tenkt meg å jobbe med en gang.

Skilpaddden: Lager skisser på ark noenganger før jeg starter i PS for å ha noe å se etter. Har en video av prosessen min, som jeg kan dele her. Disse her er 100% digitale.

Ja, gjerne del med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underskog? Har altid pleid å poste ting jeg lager i diskusjons-forum før i tiden, men må innrømme at jeg ikke ser noen lignende tråder her. Tenkte det kanskje var i feil kategori :/ Kanskje dumt spørsmål, men hvordan kan man flytte tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Synes din tegnestil er veldig kul!

Min tegnestil er litt mer "rå" i utførelsen og favoritten er kun bruk av blyant.. I know! Im boring! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen :)

Synes din tegnestil er veldig kul!

Min tegnestil er litt mer "rå" i utførelsen og favoritten er kun bruk av blyant.. I know! Im boring! :fnise:

Det er er vell mer malerier enn tegninger, bare en definisjonssak det da når det er digitalt, hehehe.

Jeg vil gjerne se dine! Har du lenke? Blyant er lang ifra kjedelig B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er vell mer malerier enn tegninger, bare en definisjonssak det da når det er digitalt, hehehe.

Jeg vil gjerne se dine! Har du lenke? Blyant er lang ifra kjedelig B)

Har ikke noen konkret link, men her er et lite utvalg som er også litt variabelt.

Edit: Fjernet bildene. :)

Jeg liker best gråskalaen og det å tegne med blyant som sagt. :fnise: Er ikke så ille glad i farger siden man må tenke på så mye. Må man så må man.. :blomst:

Endret av aquiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, takk for at du viser! ^^ Veldig kul bil, er skikkelig dårlig på biler selv. Du har prøvd deg på mye rart da!

Farger er jo bare morsomt når man kan litt teori. Ser godt at du liker gråtoner, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...