Gå til innhold

Hva er den beste konserten du har vært på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Pink Floyd - Rice Stadium i Houston, TX, 1994. Du kunne lukte "kryddersigaretter" omlag to kilometer fra konsertstedet. I det andre halvdel av konserten begynte, brygget det seg opp til "thunderstorm" - torden, lyn, og lasershow - akkompagnert med en musikalsk höjdare etter den andre. Og midt under "Shine on you crazy diamond" raste teltet over scenen sammen pga. regnet.

Nick Cave - Columbiahalle, Berlin, 2000 (?). Suveren konsert, Cave og bandet var i storform, og en av de få gangene hvor allsang i salen bare var helt riktig (under "The Curse of Millhaven")

Radiohead/R.E.M. - Cynthia Woods Mitchell Pavillion, Houston, TX, 1995. Radiohead og R.E.M.? Oh yes! Jul og bursdag og nyttår og påske på en gang. I et anfall av midlertidig galskap gikk jeg opp til en av produsentene, fortalte ei skrøne om at jeg hadde flydd ens ærend fra Norge for å se denne konserten - og at jeg ville bli så glad hvis jeg fikk møte artistene. Enden på visa var backstagepass, fest med bandene på hotellet senere OG gratisbilletter (og backstagepass) til den andre konserten som var dagen etterpå. Gjett om det var noen som var stolt som en hane da! (Eller skal det være høne siden jeg er kvinne?)

Honnør går også til Kent, Pixies, Franz Ferdinand, Paul Weller, og Rolling Stones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Black Sabbath, Telenor Arena, i fjor. Utrolig bra.

Ååååh, heldig du... Jeg hadde billett, men var dessverre nyoperert og valgte å gi bort billetten til en venn.. Tilbrakte kvelden ved å syns veldig synd på meg selv! :fnise:

Beste konserten min, må ha vært Roger Waters - the Wall på Telenor Arena ifjor. Var heldig og fikk billetter på 1.rad, midt foran, og så RW i hvitøyet :)

Var ellers på Bobby McFerrin for noen år tilbake, og han var også helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig å få sett Ringo Starr!

Det var helt fantastisk og jeg gråt. Haha.

Et av mine største minner som jeg alltid vil ha med meg.

Mitt favoritt band er derimot The Darkness.

Og jeg har vært en 'darkling' i 10-12 år.

Så de live i fjor for første gang...

Og jeg har aldri vært på en bedre konsert!

Gleder meg såååå mye til neste gang!

I believe in a thing called love!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...