Gå til innhold

Forkurs til ingeniør - jeg trenger oppmuntring!


Anastacias

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har gått forkurs til ingeniør? Jeg har bare gått på det i tre uker og er så sliten. Vi får stadig vekk vite om innleveringer og fremføringer som skal komme fremover, og at eksamen er det eneste tellende i matte, fysikk og norsk skremmer livet av meg. Vil så gjerne klare dette året, det er derfor jeg er så stressa.

Er det noen som har erfaringer å dele med meg??

Mvh

anastacias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er du sliten pga arbeidsmengde eller at du synes fagene er tøffe?



Anonymous poster hash: 6b1f7...683
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 5 år siden jeg hadde matte (hadde yrkesfag), og det var bare P-matte så ja, det tar tid å forstå og når jeg endelig begynne å forstå så skal vi videre.. Er redd for ikke å klare å henge med.

Ts

Endret av Anastacias
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleveringer og fremføringer er det som kommer til å gjøre deg klar for eksamen og hindre at du tar alt på skippertak.



Anonymous poster hash: c88e7...76a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 5 år siden jeg hadde matte (hadde yrkesfag), og det var bare P-matte så ja, det tar tid å forstå og når jeg endelig begynne å forstå så skal vi videre.. Er redd for ikke å klare å henge med.

Ts

Da må du bare stå på videre! Du lærer av å måtte gjøre innleveringer og ha framføringer. Du bør også regne oppgaver til du spyr. HVER DAG. Det er sånn du lærer! Fins mange nyttige sider på nett som kan hjelpe deg også om du står fast. Jeg ville prøvd å slå meg sammen med noen i klassen slik at dere kan samarbeide om fagene. Dette klarer du, så lenge du legger inn jævlig mye innsats!

Lykke til! YOU CAN DO THIS! :)

Anonymous poster hash: 6b1f7...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slet meg gjennom faenskapet for noen år siden, det blir bedre! Etterhvert som du får kontroll på arbeidsteknikk og jobber strukturert, blir plutselig alt lettere! :) Etterhvert løsner det nok skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...