Gå til innhold

Hvor mange toalettpauser om dagen i løpet av 8 timers arbeidsdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1-2 ganger - jobber oftest mellom 9-9,5 timer hver dag. Selv synes jeg egentlig at det er litt for lite. Jeg merker på formen generelt og ikke minst på fargen på urinen (for å være litt ekkel her) at jeg egentlig burde drikke mer mens jeg er på jobb, men jeg har som oftest ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 ganger. Jeg drikker mye vann, 3 -4 små imsdalflasker på jobben.

Har jeg mensen, så føler jeg at jeg løper hver time eller så.



Anonymous poster hash: f5e68...445
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser slik ca en gang i timen jeg.... Drikker mye vann, føler meg alltid tørst.

På jobb så prøver jeg å holde meg, men det blir jo fort 4-6 ganger iløpet av åtte timer.



Anonymous poster hash: 19f72...686
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5. Må innom en time etter lunsj for da har magen slått seg skikkelig vrang. 10 min før jeg skal gå for dagen så er jeg innom. Har lang reisevei og ikke rom for å gå på do samt et tog jeg må rekke.



Anonymous poster hash: 6b6ad...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det at det betyr noe i min jobb, men jeg ligger nok gjennomsnittlig på en 4-7. Jeg eier ikke blærekontroll etter fødsler.

Anonymous poster hash: 86169...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-2, går faktisk ofte ikke på do i løpet av jobbdagen hele tatt og tenker at det betyr at jeg drikker for lite. Veldig sjelden jeg går over 1 gang.

Man må jo svare når naturen kaller, men hvis man går på do veldig mange ganger i løpet av en dag og man ikke vet hva som et årsaken, sån kan det kanskje være verdt å gå til legen for å sjekke at det ikke er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var/er syk med et blæreproblem så det kunne være opptil 5 ganger, nå er jeg nede i 2. Sjefen vet om problemet og det er full åpenhet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 er normalt

Dessverre finns det en del arbeidsplasser der man ikke kan gå akkurat når man føler behovet, eller som registrerer når arbeidstakerene går på do (og det er ikke populært hvis du går for ofte).

Vet det, men lurer på om det egentlig er lov... Særlig det med registrering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alt fra 2-7-8 ganger. Jobber i helsesektoren, mye springing, drikker gjerne 2 liter vann på de varmeste dagene, og det må ut. Men nå skal det sies at det tar max 1 minutt å springe innom toalettet så jeg har ingen dårlig samvittighet av å gå 7-8 ganger. Det finnes de som sitter i 10 min ved hvert besøk... En uting spør du meg.

Anonymous poster hash: 049d9...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber ikke, men er elev.

Som oftest 0 ganger når jeg ikke har mensen. 10 timer i strekk er vel egentlig ikke bra.

Anonymous poster hash: 87aee...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 1-2 ganger om jeg rekker det. På min arbeidsplass er det ikke tid/mulighet til å gå på du 5-6-7 ganger ila en vakt, hvor i all verden jobber dere som gjør dette? Hvis du må tisse en gang i timen syns jeg nesten det er på tide med en tur til lege...



Anonymous poster hash: aedb5...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1-4 ca.
Kjæresten min går på do før han går og når han kommer hjem :O



Anonymous poster hash: 3e870...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...