Gå til innhold

Hvor gammel var du da du begynte på høyskolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21. Jobber nå som lærer for førsteårsstudentene og føler at jeg er en streng, gammels naturlig å ta det opp. Å "frøken". Vennene mine på studiet kom rett fra videregående og vet ikke at jeg er eldre, da de aldri har spurt og det aldri har føltes naturlig å ta det opp. Jeg føler meg gammel, til tross for at jeg fortsatt blir spurt om leg på de fleste dagligvarebutikker. Skulle ønske jeg valgte utdanning før friår....

Anonymous poster hash: e5379...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

19. Skulle egentlig ønske jeg hadde et friår mellom vgs og høyskolen. Men nå er jeg jo nesten ferdig med en bachelor så ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 år første gang, 28 år andre gang :)



Anonymous poster hash: 49c9a...31d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 21, og følte (føler) at de aller fleste er mye yngre enn meg. Skulle ønske jeg begynte rett etter videregående :/ Men basert på svarene her høres det ut som om de fleste var/er eldre når de begynte på høyskolennivå.



Anonymous poster hash: e5379...620
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet som 20åring, universitetet. Hadde et år på fhs først. Jobba fulltid i to år, også starta jeg på master ved siden av jobb

Når det gjelder master syns jeg det er ok å ha jobba litt, men glad jeg tok bachelor+ ganske tidlig.

Endret av Porcelain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24, begynte forrige uke :)

Anonymous poster hash: 833ab...7cb

Da har du sikkert jobbet og leier/eier leilighet? Hvordan får du nå økonomien til å gå opp?

Anonymous poster hash: acc06...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk rett fra videregående til et årsstudie, altså 18, men startet året etter på det jeg endte opp med å ta utdanning i :)



Anonymous poster hash: 1817c...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år :) Gikk på folkehøgskole først også tok jeg et friår for å jobbe og finne ut av hva jeg ville med livet. Det er jeg veldig glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bustyvel

19 når jeg begynte på uni, 24 som ferdig utdannet med master. Arbeidsgivere ser positivt på alderen min, det vanskelige har vært den manglende arbeidserfaringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år. Planlegger å gå rett på master:)

Edit: Var forresten 18, hehe. Født sent på året :danse:

Endret av Eneleh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18. Hadde ferdig bacheloren når jeg var 21. Jeg var yngst.



Anonymous poster hash: d2385...ada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...