Gå til innhold

Jeg er redd jeg har driti meg ut...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg satt meg opp med en kompis av henne for et par uker siden, han er et par år eldre enn meg, men etter første møtet vårt virket han veldig ålreit. Vi var begge sjenerte, men ble litt kjent. Dessverre har vi ikke hatt muligheten til å møtes igjen før vår felles venninne hadde fest igår. Vi har derimot pratet litt med hverandre på facebook. Han hadde kjøpt drikke til vår felles venninne fordi hun ikke hadde fylt 20 enda (det er en mnd til, så var ikke så alvorlig langing, jeg fikk også litt av denne spriten og ble ekstremt full. Jeg tror jeg pratet mye fjas, men jeg tror alle på den festen ble relativt fulle så jeg tror ikke jeg skilte meg så veldig ut. Selvom jeg og han gutten ble veldig flørtete. Han gutten er festrøyker og utpå kvelden skulle han ut og ta en røyk. Jeg ble da med han og når vi kom ut spurte han om jeg ville ha en. Jeg har aldri røyket før og har aldri hatt noe lyst til å prøve, men jeg sa ja. Om det var et desperat forsøk på å imponere eller virke kul vet jeg ikke. Uansett jeg tok et drag og begytne å hoste. Han spurte om det var første gang jeg røyket og da sa jeg ja. Han smilte og ga meg noen tips for å slippe hosteanfallet. Vi stod der ute en stund etter vi hadde røyket ferdig og, jeg kjente jeg begynte å bli kvalm men lata som ingenting. Helt plutselig mens vi sto der måtte jeg løpe til veikanten og kaste opp, Han kom etter, spurte om det gikk bra og holdt håret mitt. Da jeg var ferdig med kaste opp holdt han rundt meg mens vi gikk inn hvor han hentet et glass vann til meg. Vi satt litt med de andre før jeg sa til han at jeg ville legge meg og han spurte om jeg trengte noe hjelp. Han hadde visst reservert en gjesteseng, men han lot meg få den, jeg sa at vi godt kunne sove i den sammen. Noe vi endte opp med å gjøre, ingenting skjedde annet enn at vi spoonet og han strøk meg på armen og hånden.

Idag har vi ikke pratet med hverandre annet enn før vi dro fra festen. Jeg er så redd for at jeg dreit meg ut, enten at jeg sa noe jeg ikke husker eller at han synes jeg er teit fordi jeg ikke klarer å holde på alkoholen min. Også tenker jeg at han ikke prøvde seg på noe når vi lå i sengen. Jeg har ikke noe særlig erfaring med gutter, men er ikke det vanlig? Vi lå der halvnakne begge to. Jeg kjente jo at han var litt kåt, selv om jeg tror han trakk seg litt unna, så jeg ikke skulle kjenne det så godt. Det lille vi har prate på facebook så virker han som en ordentlig og ålreit fyr. Jeg er bare så redd for at jeg gjorde noe som skulle ødelegge for at vi skal bli kjent videre.



Anonymous poster hash: 4701e...f58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ordner seg nok :) Han var jo der og tok vare på deg hele kvelden. Synes det var bra at han ikke prøvde seg jeg.

Endret av .-L-.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig er en ålreit fyr, så forstår han at alle kan drite seg litt ut. går nok fint.
Om 20år ler dere av dette, hihi

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Skjønner ikke hvordan du kan ha driti deg ut utifra det du skriver her. Og det kan jo tenkes at han ikke ville noe mer i senga enn å sove da :) Om det er fordi han er en ålreit fyr eller fordi han enkelt ikke ville ha sex med deg er vanskelig å si, men. Tror ikke du har noe å bekymre deg for altså.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke gjorde noe med deg viser jo faktisk at han er en ålright fyr. Syntes dette bare hørtes søtt ut jeg. Spy gjør vi alle en eller annen gang, ikke tenk på det ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skift klærne, kast truse, ogeventuellt buksa om det er veldig ille.



Anonymous poster hash: 612e3...759
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra hva du skriver høres da dette ut som en veldig bra kar... At han ikke gjorde noen fremstøt når du var full, må da bare være en god ting. Karer som utnytter stupfulle jenter er jo ikke en god ting...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal være så veldig bekymra, virker som at du har funnet en hyggelig fyr med god oppdragelse som kansje er interresert i noe mer seriøst.

(Igrunn ganske normal oppførsel om han er av den litt sjenerte typen også...)

Og der er faktisk noen menn som ikke utnytter fulle jenter så fort de har sjangsen, gjentelmenn kalles vi ;)



Anonymous poster hash: 8ebbf...4da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert ikke skremt han unna med hverken det ene eller andre. Han virker som en gutt det er verdt å ta vare på.

Anonymous poster hash: a6cdc...739

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pratet med venninna mi idag og hun hadde visst pratet med han om hva som hadde skjedd (eller ikke skjedde). Det han hadde sagt var at han ikke ville utnytte meg når jeg var full, at han ikke syntes det var passende å prøve seg på noe med tanke på min tilstand. Han sa visst også at han syntes jeg var søt mens jeg var full, bortsett fra spyinga da. Men jeg pratet med han idag og, jeg takket han igjen for at han tok vare på meg og passet på meg. Etter det pratet vi bare om andre ting. Nå håper jeg bare jeg kan møte han igjen snart :D

TS



Anonymous poster hash: 4701e...f58
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Han er forståelsesfull og interessert, du er ung og sjarmerende.

Jeg spår interessante tider i møte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud han ba meg med på kino til helgen. Jeg er så nervøs! Men gleder meg også :D

TS



Anonymous poster hash: 4701e...f58
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...