Gå til innhold

Vært utro, nå sover jeg ikke, spiser ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel det jeg fortjener, tenker jeg også. Det er 4 uker siden jeg var utro, og jeg kan si jeg har gjort mitt livs største tabbe.

Han jeg var utro med er en jeg har kjent lenge, og vi har alltid hatt en god tone og bra sammen. Så drikker vi ute sammen med en gjeng andre, og det ender med at vi drar en kort tur innom han og hadde sex.

Rett etter det skjedde bare dro jeg, uten å si noe som helst. Jeg gråt og var i sjokk, som om jeg ikke kunne begripe en dritt av hva jeg akkurat hadde gjort.

Kjæresten min fortjener mye bedre enn meg, jeg klarer som sagt ikke sove noe godt mer og matlysten min er helt borte, og kjæresten min kommenterer nå hver dag at jeg må spise, og at jeg ser altfor tynn ut...

Jeg har hørt begrepet "En gang utro - Alltid utro", men jeg er fortsatt i sjokk over hva jeg har gjort og jeg ville aldri ha gjort noe slik! Jeg hadde gjort hva som helst for å reise tilbake i tid for å stoppe det som skjedde!

Jeg føler jeg ikke klarer å leve uten kjæresten min, han betyr alt for meg, og det er helt jævelig å sitte med han å tenke at hvis han bare hadde visst hva jeg har gjort så hadde han hatet meg.

Hjelp, hva gjør jeg?! Vi har vært sammen 1 år, jeg klarer ikke fortelle han det, jeg vet han ikke vil tilgi meg :(

Hilsen "drittkjerring" på 25



Anonymous poster hash: 8b400...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten bare si det til han, han fortjener å vite det.



Anonymous poster hash: c6e94...304
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir vondt å fortelle han det, men du er bare nødt. å det kommer til å bli kjempevanskelig for man er jo aldri 100% sikker på hvordan det vil ende.



Anonymous poster hash: 2a404...e03
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener ikke å ha det bra med deg selv!!



Anonymous poster hash: 8b400...c53
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Om forholdet går til grunne på grunn av din reaksjon er det vel like greit å være ærlig. Han skjønner jo at det er noe.

Er mannen utro håper jeg virkelig han har baller til å ikke gå rundt hjemme og sture etterpå. Da får han heller svelge unna angeren så jeg slipper å lure på om han skal dø av kreft eller noe enda værre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal fortelle ham det.



Anonymous poster hash: f06a6...eb9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Majestetsjef

En gang så var jeg på et kurs om det å drikke og fyll. Uansett hvor mye en drikker så kler man seg ikke naken og danser på bardisken på et diskotek fikk vi høre, og det er sant. Om man ikke bevisst har en litt annen holdning til det.

Man vet hva man gjør når man klarer å ha sex i fylla.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det overstått! Si det til han....

det er stor sannsynlighet for at han forlater deg, men sånn er det.. bedre å si det enn å gå rundt med en gnagende samvittighet i magen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

I det minste skylder du ikke på at du fikk noe i drinken, slik enkelte jenter har en tendens til å gjøre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen, lev som normalt 1 måned før du eventuelt sier noe.



Anonymous poster hash: 56921...afc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det må være vondt ja. Men du kan jo ikke gå rundt sånn som du gjør nå heller, uansett hva som skjer har du det jo ikke bra nå. Så du blir nok nødt til å si det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg sammen!

Kanskje du fikk en lærepenge!

Men hvis du er i et forhold du ønsker å bevare så er det ikke sikkert at det er så lurt å fortelle det...

Anonymous poster hash: 5106f...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke la han leve på en løgn. Hvordan hadde du følt deg? Spesielt siden det var med en du kjenner, så kan det faktisk hende han finner det ut.. Du bør si det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn som ikke klarer å gi kjærestene sine nok oppmerksomhet og driver dem til utroskap.



Anonymous poster hash: 9c1bc...92c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det og la han ta en avgjørelse selv! Gjør da noe rett i forhold til dere to!



Anonymous poster hash: 9a92b...3e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Du har gjort noe forferdelig dumt, men det gjør deg ikke noe dårlig menneske av den grunn! Alle kan gjøre feil, og du er langt ifra den eneste som har dummet seg ut! Jeg skjønner at du har det veldig vondt pga det du har gjort, og det at du føler deg så elendig og har det sånn som du har det nå, viser at du virkelig angrer.

Hvis du virkelig elsker kjæresten din, og vet med deg selv at du ALDRI kommer til å gjøre samme feil igjen, så syns jeg du skal tenke deg godt om før du velger å si noe. Du risikerer å miste han, men det kan også hende han ønsker å prøve å tilgi deg, så dere kan gå vidre sammen! Men om du ikke klarer å tilgi deg selv, og legge dette bak deg, så blir du nesten nødt til å si det til han uansett.. For du kan jo ikke fortsette sånn som nå :) er det forresten noen mulighet for at han kan høre om dette fra noen andre?

Dette ordtaket som sier " en gang utro, alltid utro" er bare tull! Det gjelder sikkert for mange, ja. Men det finnes også mennesker som lærer av sine feil og fortjener en ny sjangse.. Det er også veldig lett for folk å sitte bak tastaturet og dømme andre i øst og vest, slenge ut dritt og rakke ned på andre fordi de har gjort feil! Prøv å ikke bry deg om disse..

Ønsker deg lykke til, og håper det ordner seg for deg! :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...