Gå til innhold

Alene,fortapt og....mistet seg selv..


El Señor

Anbefalte innlegg

Hei,

.....Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, jeg etikken hvem som vil høre, jeg etikken hvaler skal si, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet...ikke....jeg vet ikke lenger..
..hvem er. Jeg? Hva harjeg gjort....vil det komme noe godtatt av dette...?

Jeg jobber selv i helsevesenet, og vet hvordan man burde se folk, imøtekomme folk....ingen ville snakke med meg...men det er vel egentlig slik hele livet alltid har vært...

Jeg har lest, for de av dere som vet/husker henne, bloggen til florenthyna, hun som slet med rusmisbruk og som døde når hun var i tyve årene. Jeg kjenner meg igjen i henne.....jaja, kanskje du som leser dette vil svare, da hadde jeg blitt glad..

Ryddet i henhold til reglene,

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg ser at du har fått en del tips allerede. Jeg vil også minne om Mental Helse: http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no

Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!

Tekola, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...