Gå til innhold

Atter en gang...HJELP!


LilleSolstråle

Anbefalte innlegg

Nå er det tredje gang på 3 måneder at den lille pusen min har blitt syk :tristbla: Han har klart å få knekt og revet ut 3 av neglene på bakbenet,går nå med bandasje og i morra,når bandasjen skal av,må ha gå med skjerm. Han er vant til å få gå ut og inn som han selv vil,så dette er selvfølgelig ikke veldig populært. Han går rundt og rundt og piper og skraper på vinduer og dører til han blir så sliten at han sovner. Så er det på'n igjen... Syns så synd på han,men kan ikke slippe han ut,er det noen som har råd til noe man kan gjøre eller gi han noe som roer han litt ned??? Blir helt desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet noe jeg kan gjøre eller gi han?? Får så vondt av han nå,høres ut som om han gråter.. :tristbla: Men jeg kan bare ikke slippe han ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Kjære deg. Det er aldri gøy når dyr blir syke og skadet. Det beste du kan gjøre er å legge til rette for pusen inne, kose masse med den og leke litt hvis den er i stand til det.

Du kan ikke gi noe for å roe pusen ned, det må du i så fall få fra dyrlegen. Aldri finn på å gi verken smertestillende, sovetabletter, reisesyketabletter eller andre ting!!

Vet du hva som har skjedd med pusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Det er aldri gøy når dyr blir syke og skadet. Det beste du kan gjøre er å legge til rette for pusen inne, kose masse med den og leke litt hvis den er i stand til det.

Du kan ikke gi noe for å roe pusen ned, det må du i så fall få fra dyrlegen. Aldri finn på å gi verken smertestillende, sovetabletter, reisesyketabletter eller andre ting!!

Vet du hva som har skjedd med pusen?

Dyrlegen sa det mest sannsynlig var på grunn av slossing at klørne har blitt revet ut og knekt. Har ikke gitt han noe,han går på penicillin,men gir han ikke noe annet enn det. Bortsett fra at jeg lar han spise den maten han vil ha,men det er mest for å få han til å spise. Han virker ikke til å ha stor matlyst.. Han er ikke leken av seg lenger,så det blir mest å kose og dulle med han. Blir bare så frustrert og får så vondt av at jeg ikke får gjort mer... Takk for svar ihvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Stakar lille pusen. Om den sloss mye kan det være lurt å få ham kastrert, om han ikke er det fra før. Verste slossingen pleier å gi seg da, og da er han ikke så utsatt for skader og smittsomme sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...