Gå til innhold

Hunden min må ikke slikke


Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Hunden min har fått infeksjon mellom tredeputene på forlabbene. Jeg har klippet vekk håret, renser og behandler med fuciderm. men hun må jo ikke slikke seg da hvis det skal ha sjans til å bli bedre. hun vil helst slikke seg og bite seg hele tiden :( jeg har henne med på jobb i dag for å få passet på henne. I natt hadde hun på krage, fordi jeg klarte jo ikke å passe på henne mens jeg sov. men den kragen var et helvete for henne. jeg hadde verdens dårligste samvittighet, og har helst ikke lyst til å sette på kragen igjen... men det er helt umulig å få henne fra å slikke. Dyrlegen anbefalte ikke potesokker da det er dumt hvis det blir tett og ikke får lufta seg. hva gjør jeg a? jeg må jo passe på henne HELE tiden hvis jeg ikke bruker kragen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har hun brukt kragen? Ene bikkja mi sutra konstant (nei, ingen overdrivelse) i 12 timer når hun fikk den på...så ble det stille og det virket som hun infant seg med den.

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Ikke bli for sentimental. Det er ingen bikkjer som liker å gå med krage. Om noen veit om noen, vil jeg gjerne høre om det, men vil tvile...

Hunden må gå med krage til betennelsen er borte og så lenge dyrlegen har anbefalt, pleier ta to uker, og av og til lengre tid...

Og hvorfor tar du av kragen, skryt heller av bikkja som er så fin med sånn fin krage (ha ha, vet det ikke er fint, men hunder kan narres til å tru det)... I alle fall, vil de fleste hunder gjøre deg fornøyd, og om du ser ut til å elske kragen, så finner den seg lettere i det enn om du sukker og synes synd på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...