Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å handle kondomer, men å handle p-piller er ikke flaut. :vetikke:

Å prompe offentlig, når man må snyte seg ofte når man er ute blant folk. Når noen skal synge, danse eller opprtre offentlig og dummer seg skikkelig ut blir jeg veldig flau på deres vegne. Å spise taco, spaghetti og andre sølete matretter med folk man ikke kjenner så godt er alltid flaut. Jeg hater å forklare ting og så forstår ikke folk, og så blir jeg stående fast og føler meg dritflau, eller når jeg buser ut med noe som ikke henger på greip. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig flaut at jeg begynner å gråte når jeg er sint. Jeg kan ikke fordra det!

Jeg synes også det er veldig flaut å være den siste inn i rommet, f.eks hvis man er på samling og man har vært på toalettet, og du er den eneste man venter på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til noen ...

Jeg synes det er veldig flaut at jeg kan begynne å gråte om jeg ikke får til noe og blir skikkelig frustrert. Det ser jo ut som noen av mine nærmeste har dødd, men egentlig er jeg bare flyforbanna fordi f.eks internettet ikke virker ... :rodme:

Eller så er det kjempeflaut hvis jeg er på do og vet at folk utenfor hører hva jeg gjør, uansett om jeg bare tisser, må jeg gjøre andre ting blir det jo enda verre. :dåne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg blir flau av å se at andre er flaue. Da blir jeg helt perpleks!

Og så blir jeg flau hvis jeg går nedover en folketom gate, men det er EN annen person i gata. Spesielt hvis den personen er helt i enden av gaten, og liksom får god tid til å studere meg mens jeg går mot vedkommende..

Og så blir jeg flau hvis noen spør hva jeg har gjort siden sist, og jeg bare har sett på tv eller sittet på internett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir av og til flau over at jeg er så ekstremt lettrørt. Øynene flommer over av det aller minste...

*signere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Over at jeg lett kan få gåsehud når jeg hører på filmmusikk i nærheten av andre - litt flaut er det når man får høre "det er jo bare musikk...dooh."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å gråte når jeg blir sint. Ofte er det fordi jeg blir så sint på meg selv, eller fordi jeg ikke vil snakke stygt tilbake til de jeg blir sinte på, så da ender det med tårer fra min side. :kjefte:

Og så blir jeg flau når folk sier feilt navn til meg. Ofte retter jeg det ikke engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er fryktelig flaut å gå på do når jeg er med mennesker jeg ikke kjenner så godt, selv om jeg bare må nummer 1. Bruker ganske lang tid på toalettet, så jeg mistenker at folk tror jeg går nr. 2 uansett... Når jeg gikk på skolen fant jeg meg alltid en bortgjemt do å gå på, ble flau selv av at fremmede folk som satt utenfor skulle legge merke til hvor lenge jeg var der inne... Har også opplevd å dra hjem fra en middag, midt i en langdrøy fortelling fra en av de andre gjestene, fordi jeg måtte så på do at magen vrengte seg, og jeg rett og slett ikke turte å stinke ned doen til vertskapet. Fikk litt smårare blikk når jeg plutselig reiste meg, avbrøt den som snakket, og sa jeg måtte hjem... Pinlig.

Ellers blir jeg ikke lenger flau over å handle ting som tamponger/toalettpapir/agurker osv. Kjøper ofte toalettpapir i store sekker, og har tilogmed hatr kun 24 flasker øl, bananer og kondomer i handlekurven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir og flau når jeg handler usunn mat, og godteri for en anledning. Pante flasker liker jeg heller ikke å gjøre alene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns for eksempel det er flaut å spise epler foran folk jeg ikke kjenner så godt. Det bråker og jeg må slurpe i meg saften for å unngå å sikle. Haha.

Enig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag blir flau av att äta med folk jag inte känner så väl samtidigt som vi för en diskussion! Då blir jag plötsligt väldigt medveten om att inte prata med mat i munnen och det slutar ju alltid med att jag inte äter någonting, haha. Och tänk om jag skulle få matrester mellan tänderna! Usch. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner også å gråte når jeg blir sint. Ofte er det fordi jeg blir så sint på meg selv, eller fordi jeg ikke vil snakke stygt tilbake til de jeg blir sinte på, så da ender det med tårer fra min side. :kjefte:

Og så blir jeg flau når folk sier feilt navn til meg. Ofte retter jeg det ikke engang.

Enig! Jeg har et relativt lett navn, men folk tar veldig feil noen ganger. Også retter jeg ikke på dem, så kommer kanskje noen å sier "Hei ****!" Og så sier de andre "men, het ikke hun ****?" Haha. Hysterisk latterlig.

Blir også veldig flau over at jeg er lettrørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Instamatic

åh jeg begynner også å gråte når jeg blir sint, det er pinlig!

Syns det det er flaut å være snørrete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er pinlig å være i heisen med kun en person til. Spesielt i de bittesmå gamle heistypene. Alle kroppslyder høres ekstra godt og begge føler så altfor godt på stillheten! Laang piinlig stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solmåne

Synes det er flaut når jeg har en nedslått paraply i hånden når det småregner slik at man egentlig ikke trenger paraply. For da virker det teit å ha paraplyen nedslått i hånda når det regner pittelitt, men også teit å slå den opp når man egentlig ikke kjenner noe :sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye morsomt ja! Jeg ler høyt! :D

Dette med å pante flasker, gå på fest eller ankomme fest alene, er noe jeg aldri har tenkt over en gang. Heller ikke innkjøp av div. frukt og grønnsaker eller å spise div. i offentlighet.

Bortsett fra at jeg blir mye mer flau av å kjøpe toalettpapir enn tamponger og bind. Jeg innbiller meg at andre ser og tenker - hun skal hjem å tørke seg i ræva :/

Og jeg hater å gå inn i kantina, å speide utover på kikk etter bordet der vennene mine sitter, føler meg så dum!

Å gå rundt på universitetet alene er også litt ekkelt, alle ser på meg og tenker at jeg ikke har noen venner. Innbiller jeg meg iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Jeg blir flau av å komme inn i rom der det sitter mange andre mennesker jeg knapt vet hvem er. Det å gå på do når jeg vet at det er andre utenfor er helt forferdelig siden de kan høre hva jeg gjør. Spesielt ekkelt hvis jeg har litt luft i magen som plutselig siger ut mens jeg sitter der.

Jeg er veldig lettrørt og tårene triller så lett som bare det på meg. Har også en uvane med å banne høyt hvis jeg har glemt noe, opplever noe som ikke er helt greit eller bare er veldig glad. Dette kan fort bli veldig pinlig.

Jeg blir også veldig flau hvis jeg sier noe feil i en stor forsamling. Er i grunn veldig mye jeg blir flau av, men mye har blitt bedre i løpet av årene som har gått. Var bla. veldig flau hvis jeg skulle kjøpe bind, tamponger, kondomer og p-piller. Nå syns jeg det er helt greit, for det er jo helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Kom på en ting til!

Jeg blir syykt flau hvis jeg sier feil ord! For eksempel hvis jeg skulle si "denne uka menstruerer jeg" og ender opp med å si "denne uka mastuberer jeg".

Ok, kanskje litt dårlig eksempel, men dere skjønner vel hva jeg mener..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...