Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Hvilke litt "rare" og hverdagslige ting blir du flau over?

Jeg syns for eksempel det er flaut å spise epler foran folk jeg ikke kjenner så godt. Det bråker og jeg må slurpe i meg saften for å unngå å sikle. Haha.

Ellers syns jeg det også er flaut når mobilen min ringer på T-banen for eksempel. Måten alle blikkene blir vendt mot deg i det de lurer på hvor den høye lyden kommer fra :rodme:

Så; hva blir dere flau over? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er flaut å spise banan!

Og jeg synes det er skikkelig flaut å handle usunn mat/snacks alene, jeg bare vet at alle tenker at jeg skal hjem og spise det alene...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut å gå på, spesielt at andre skal vite at jeg gjør nummer to.

Jeg synes det er flaut å kjøpe usunn matt og jeg synes det er flaut å kjøpe bananer, agurk og gullrøtter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut å gjespe offentlig. Holder meg jo for munnen, men får et så forvrengt uttrykk i ansiktet, og føler at alle ser på meg :fnise:

Endret av lykkeknotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg synes det er flaut å kjøpe bind, tamponger og dopapir.

-Så synes jeg det er flaut å gå alene til fest, når jeg er skikkelig stæsja. Folk glor sånn!

-Synes det er flaut å gå alene inn i kantinen på skolen. Den er så stor og man finner aldri de man leter etter, føler meg så dum.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies

Jeg syns det er flaut å kjøpe dopapir, selv om det er noe alle kjøper.

Jeg syns det er flaut å pante brusflasker - ikke ølflasker.

Jeg syns det er flaut at jeg kaller besteforeldrene mine for mor og far. Hehe, sært.

Ellers er det en god del ting jeg blir ille berørt av å spise i nærheten av folk jeg ikke kjenner, fordi det enten bråker og/eller det er klissete å spise, feks: Potetgull, supper, kebab, taco, osv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut å kjøpe dopapir, selv om det er noe alle kjøper.

Jeg syns det er flaut å pante brusflasker - ikke ølflasker.

Jeg syns det er flaut at jeg kaller besteforeldrene mine for mor og far. Hehe, sært.

Ellers er det en god del ting jeg blir ille berørt av å spise i nærheten av folk jeg ikke kjenner, fordi det enten bråker og/eller det er klissete å spise, feks: Potetgull, supper, kebab, taco, osv, osv.

Det gjør jeg og!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra den der "dansinga" man ender med når man nesten når på folk!

Jeg synes også det er flaut å kjøpe usunne ting alene. Enda verre å kjøpe kondomer med kjæresten "Hei, dette skal vi gjøre i kveld!".

Og sexy undertøy når jeg er slaskete kledd. Huff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut å rope inn kattene, for naboene har en tendens til å se rart på meg når jeg roper på de. :snurt:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er flaut å gå inn i kantina på skolen alene. Føler alle tenker "har hun ingen venner?"...

Og det er flaut å gå på do, når jeg må "nr 2" og det er folk rett utenfor feks. Setter alltid på radioen på doen, så ingen hører.

OG det er flauere å pante brusflasker enn ølflasker, hihii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut å handle på samme matbutikk flere ganger i uka, spesielt hvis personen i kassa er den samme.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flaut å kjøpe dopapir...kjøper jeg agurk så må jeg alltid kjøpe mer salat samtidig...ehe...

flaut å gå på do om noen "hører på"

..å jeg hater apotek....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er flaut at jeg lider når noen som står meg nær dør.

Vet det er naturlig å være lei seg når en man elsker dør, men likevel klarer jeg ikke å vise dette til familie og venner. Blir jævla slitsomt, for har liksom aldri noen å prate med pga holdninga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er flaut å handle på samme matbutikk flere ganger i uka, spesielt hvis personen i kassa er den samme.

Syns jeg og! Unnværer helst å gå i den samme butikken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Jeg synes det er flaut å handle inn usunn mat i butikken nede i gaten, føler jeg ALLTID handler inn snacksen min der, så de må jo tro at jeg er verdens mest usunne menneske ( i hvertfall i denne gaten!).

Jeg synes det er flaut å nyse eller magen min lager lyder når jeg sitter i store forelesningssaler.. :flau:

Flaut er det og å sitte med pcen oppe under forelesningen, føler at de bak meg alltid sitter og ser på hva jeg er inne på..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flaut når allergien min slår til på steder med mange mennesker. Blir sånn nyse/snufse-allergisk, og får følelsen av at alle rundt meg må tro at jeg er skikkelig forkjøla og kommer til å smitte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...