Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Elseby13

Apropos den badebukse-reklamen, den må ha vært dyr å lage! De sendte joskuespillerne til syden for å filme den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes badebuksereklamen er morsom! Og badebuksemannen er vel ikke ekkel, han har jo en helt normal kropp! Syntes det er viktig at det ikke bare er topptrente modeller som vises på TV :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tannblekingsreklamen! Husker ikke navnet på den, men fy søren så irriterende den er. Trodde først det var TV-Shop som sto på TVen... For det første er den altfor lang, og den svenske blondinen irriterer meg grenseløst når hun snakker om sine "fllna hvllta tenner". Argggh

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen med Vendela ett-eller-annet (hu som var modell).

Det er så påtatt og falskt hele greia. Og hva pokker er det med det uttrykket hennes i slutten av reklamen?? Åhr, for et plagsomt menneske (i mediene i hvert fall)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der reklamen med hun svenske kokke-Tina for Kiwi. Er ikke noe feil med reklamen egentlig, men når de sitter på svalberget og liksom koser seg i sola med grillmat så ser det så KALDT ut, for du ser bladløse løvtrær i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djuice!

"Hvis du måtte velge mellom å være 2 uker uten mobilen eller slikke deg sexy rundt munnen hver gang en fremmed snakket til deg..."

Altså... :balltre:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Dette er radioreklamer da.

Men holder på å bli gal av "Party in you pocket"-reklamen. Sånn skikkelig irriterende Kesha stemme(takler ikke Kesha) + jeg har enda ikke forstått hva de reklamerer for..

En annen irriterende reklame er den Jernia reklamen der de ramser opp alt, også skal de ramse opp det samme bare enda raskere.... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djuice!

"Hvis du måtte velge mellom å være 2 uker uten mobilen eller slikke deg sexy rundt munnen hver gang en fremmed snakket til deg..."

Altså... :balltre:

Åh fyyyyy !!! Takler den ikke!! Verken munnslikkingen eller lyden som høres!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den Ellos-reklamen med ho svenske syngedama. Makan til pretensiøs drit... "Svart er intergritet för mig..." :bond:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Ellos-reklamen med ho svenske syngedama. Makan til pretensiøs drit... "Svart er intergritet för mig..." :bond:

:5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Ellos-reklamen med ho svenske syngedama. Makan til pretensiøs drit... "Svart er intergritet för mig..." :bond:

Integritet faktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Den OMO-reklamen som går nå. Synes den er så lite kreativ og stemmen irriterer meg noe jæv...Takk for at du spiser taco-skjell. Takk for at du søler på deg. TAKK for at du irriterer meeeeeeeeeg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzaburger for MENN. Hallo, er mat liksom delt opp i manne-mat og kvinne-mat nå? Kan ikke jeg få lov til å spise pizzaburger siden jeg er jente? Utrolig irriterende.



Anonymous poster hash: bcfdb...b3d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizzaburger for MENN. Hallo, er mat liksom delt opp i manne-mat og kvinne-mat nå? Kan ikke jeg få lov til å spise pizzaburger siden jeg er jente? Utrolig irriterende.

Anonymous poster hash: bcfdb...b3d

Hvilken reklame er dette? Kan ikke huske jeg har sett den, men veldig teit at den kun er for menn.

Ellers synes jeg den Burger King? reklamen er så teit. "Ååh, åååååh, åååh wow"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken reklame er dette? Kan ikke huske jeg har sett den, men veldig teit at den kun er for menn.

Ellers synes jeg den Burger King? reklamen er så teit. "Ååh, åååååh, åååh wow"

Bare jeg som hører den irriterende Beyonce-sangen når den reklamen kommer på? Det er det absolutt mest irriterende med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som hører den irriterende Beyonce-sangen når den reklamen kommer på? Det er det absolutt mest irriterende med den!

Er det Beyoncé? Hvilken sang er det da?

Anonymous poster hash: b3af7...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det Beyoncé? Hvilken sang er det da?Anonymous poster hash: b3af7...2c8

Når de sir å, åååå, å ååååååå.

Mener det var den som Truls Svendsen dansa til. Aner ikke hva den heter. Synes egentlig alt fra hu høres likt ut :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Okei, har irritert meg over norske reklamefilmer i lang tid nå. Først og fremst fordi nesten alle reklamer som går nå for tiden inngår i én eller flere av disse kategoriene:

4G-kategorien
Jada, Telenor, OneCall, Chess og Netcom. Vi har forstått at dere er stolte av den påståtte 4G-dekningen deres. Synes imidlertid at jeg stadig vekk har Edge selv i sentrum i Oslo - så hva med å bruke mindre penger på aggressiv markedsføring, og heller bruke midlene på å faktisk bygge ut nettverket?

Betting-sider
Gjerne åpenbare utelandske reklamer med et "friskt" norsk innslag mot slutten. Bryr meg katta om John Arne Riise, Tone Damli eller Sandra Lyng har fått godt betalt for å gå "god" for disse sidene. Jeg føler med stakkar'ne med spilleavhengighet - snart er NRK Super siste kanal uten bettingreklamer.

Grill-reklame
Sukk.. Hva gjør Rimi når de ikke kan spille på de samme billigstrengene som Kiwi og REMA? Jo, da lanserer de en eller annen intetsigende "Family"-profil. Cast inn en gjeng unger som et billig retorisk grep, for nå skal det grilles. Grillfestens gjester? Gjerne åtte-ti lydige, altspisende unger i tillegg til grillmesteren.

De krampaktig morsomme
Eller, de forsøker i hvert fall å få folk til å le. Her vil jeg utheve Ta knekken på Sulten. Grr...

For å nevne noen kategorier! Vil imidlertid gi en stor tommel opp til de morsomme reklamene som ikke baserer seg på fordummende og platte virkemidler. Eksempler er den glimrende Bare Jarlsberg er Jarlsberg og det meste fra Finn.no :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor har sinnssykt irriterende reklamer!

Spesielt den for appen.... Nei det er ikke morsomt å prøve å etterligne hverken Sopranos eller Lillyhammer. Det blir bare dumt!

Og jeg så akkurat den nyeste 4G reklamen deres. Kan de Vær så snill gi seg med disse tullingene på denne øya som driver med mobilflørting og tull nå???

Og når man er inne på teleoperatører: Mange tror fortsatt at Netcom ikke har gid nok dekning.

Det er ikke noe jeg tror, jeg VET!! Det funker ikke, det finnes ikke nett for mobildata her og det skurrer og samtaler blir brutt hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en tv-reklame, men radioreklamen for Fiskemannen er utrolig irriterende.

Samt alle reklamer for mobiloperatører, f.eks. OneCall, Telenor djuice, NetCom, etc.

Og ja, alle slike betting reklamer. Kommer aldri, aldri noensinne til å begynne med poker eller gambling på nett. Seriøst, fuck off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...